Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] Fortuna Sittard - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Zondag 24 januari, 12.15u:

Fortuna Sittard - Ajax

 

+1/-0

Ik trap af: 1-6.

 

+1/-0

Labyad staat in de basis. The Hags wegen zijn ondoorgrondelijk, ben gestopt om te zijn beweegredenen te doorgronden -:). Zolang er maar gewonnen wordt (het liefst met goed voetbal).

 

+2/-0

1-3. En wederom Labyad. Ten Hag waar ben je mee bezig.

 

+2/-0

Schuurs en Labyad spelen echt een prima pot

 

+2/-0

Maz moet er echt uit.
Schuurs zeer slechts bezig.
Voetbalt Labyad wel? Heb hem niet tot nauwelijks gezien.
Klaassen die alles maar dan ook echt alles achteruit speelt. Kom op man.

Het zou me niet verbazen als Antony nog rood krijgt voor natrappen.

 

+1/-0

Wat is dat toch altijd, dat wij geel krijgen voor een eerste niks of lichte overtreding?

Matige pot. Minder georganiseerd en geconcentreerd dan afgelopen donderdag. Omdat je 4 100% kansen mist, maak je het jezelf extra moeilijk, want dat Fortuna nog kansen gaat krijgen heeft de eerste helft wel laten zien.

Klaassen wederom erg teleurstellend, Haller ook ongelukkig/niet sterk. Mazraoui slecht. De rest matig tot nipte voldoende. Anthony moet toch echt z'n temperament na een mislukte actie leren controleren.

 

+1/-0

Het team dat afgelopen donderdag speelde was veel meer solide. Of gewoon beter. Het missen van kansen blijft een groot probleem

 

+1/-0

Hele voorhoede waardeloos. En als Gravenberch dan een keer op 60 procent speelt lijkt het direct nergens op. Labyad, Klaassen matig. Tja er blijft niet veel over. Zo'n tegenstander moet je oprollen met 5-0. Het is schandalig dat zo'n ploegje nog zoveel kansen krijgt. Je weet dat ze counteren en nog laat je ze uit je rug weglopen.

Bedroevend.

 

+2/-0

Vind het anders wel een lekker potje. Scheids laat lekker doorspelen (niet de hele tijd dat gemeut met handsballen of kleine overtredingen. Ajax heeft veel kansen gehad maar maakt ze wel beroerd af. Labyad vind ik best o.k. Geen stoorzender zoals promes wel wil zijn.

Verdedigend is het inderdaad wel vaak billenknijpen, dus deze wedstrijd is ook nog niet gespeeld!

 

+2/-0

Mooi om allemaal verschillende reacties te lezen. Waar bij de één een speler het best goed doet, vindt de ander hem niet goed.

Ik vind het best een leuke wedstrijd, maar het ontbreekt aan meer scoren. Mazraoui is heel matig. De rest een 6 of meer.

 

+2/-0

Kan iemand me uitleggen wat Tadic allemaal aan het doen is?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ricochet schreef op 24 januari 2021 om 13:59:

Kan iemand me uitleggen wat Tadic allemaal aan het doen is?


Zorgen dat we aan 11 komen op het veld?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 24 januari 2021 om 14:01:

open/sluit de onderstaande quote:

ricochet schreef op 24 januari 2021 om 13:59:

Kan iemand me uitleggen wat Tadic allemaal aan het doen is?


Zorgen dat we aan 11 komen op het veld?


Hahahah ja dat denk ik dus ook. Man man man.

 

+1/-0

Nu Poltergeist eraf is moeten we toch 1-3 gaan maken?

 

+1/-0

Godsamme. Wat een schaamteloze vertoning weer. Tweede helft was echt beneden elk peil.

 

+1/-0

Ja en dat zien we de laatste maanden dus vaker. Zorgwekkend. Als je het vergelijkt met de periode dat ze nog actief waren in de CL was het toen velen malen beter. Een paar individuele fouten en je verloor daar wat potjes maar Ajax was niet de mindere partij tegen Liverpool en Atalanta.

Hoe ze ook elke keer de kansen uitspelen... om te janken. Zelfs met 5 tegen 1/2 wat we net zagen in de tweede helft. Pffff

 

+1/-0

Eerlijk is eerlijk het had 3-7 moeten zijn, maar het feit dat ik met geknepen billen tegen Fortuna thuis moet zitten is bizar.

Genoeg kansen gecreëerd, maar ze niet afgemaakt. Pffff dit is frustrerend, maar het komt wel goed kwa aanval. Vroeg of laat wordt het omgedraaid en gaan de kansen makkelijker in. Tot die tijd moet je ervoor zorgen dat je 3 punten blijft pakken.

Ik denk dat we ons meer zorgen over de verdediging moet maken dan over de aanval. Zoals gezegd met de aanval komt het wel goed, maar structureel is het mis achterin bij Ajax. Daar heb ik totaal geen vertrouwen in dat het goed komt, tenzij ten Hag spelers als Blind en/of Schuurs laat banken.

 

+1/-0

Zo zeg. Ik heb alleen de 2e helft gezien,maar dat was niet best. Er zit totaal geen snelheid in het spel. Enorme besluiteloosheid bij vrijwel iedereen. Je loopt een aantal keer met 4 a 5 man tegen 1 verdediger richting de goal. Er komt niet eens een kans uit! En als er dan een bal richting goal gaat, is het telkens een slap schot. Dat viel me tegen Twente ook al op....allemaal van die laffe schotjes. Het is echt bizar dat Ajax zoveel punten heeft gepakt in januari. Wat een baggervoetbalzeg,uitgezonderd de 2e helft tegen psv en afgelopen woensdag delen tegen Az.
Wat gaat Ten Hag nu weer zeggen? Goed gespeeld, prima overwinning en trots op mijn spelers!?

 

+3/-0

Meerdere malen in een overtal situatie en dan zo uitspelen? Flegmatiek als de pest en 0,0 kunde in het lezen van situatie. Wat moet je daar nu mee............
Wederom een zeer slechte wedstrijd naar, let wel, mijn Ajaxmaatstaf. Een wandeling in het bos geeft nog meer voldoening.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] Fortuna Sittard - Ajax