Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [KNVB Beker - 2020/2021] AZ - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ik ga het toch proberen op te brengen om te kijken. Zal wel pijn aan de ogen gaan doen.

 

+1/-0

Wat is dit nou weer voor een opstelling dan?

 

+1/-0

Het valt me tot nu toe mee hoe ze spelen. Dit had ik niet verwacht.

Alleen na de goal die kappersgebaartjes doet me weer walgen. Promes en Labyad opsodemieteren jullie maken de club tot schande. Labyad buiten die intikker nog geen bal fatsoenlijk geraakt.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 20 januari 2021, 21:46:14.

 

+1/-0

Eerste 35 minuten aangenaam verrast. Een balvast en gebalanceerd Ajax, eindelijk nog eens degelijk in balbezit en georganiseerd drukzettend als de tegenstander de bal heeft. Je mist dan alleen de finesse en vernuft voorin om écht gevaarlijk te worden. Promes vanaf de flank geen stoorzender en ook actiever in drukzetten, zelfde geldt overigens voor Labyad. Dat is natuurlijk nooit een Ajax-spits/speler, maar legt nu tenminste energie in de wedstrijd. En pikt z'n goaltje nu eens verdiend mee.

Benieuwd naar de tweede helft. Jansen zal ongetwijfeld tactisch iets gaan aanpassen om onder de druk uit te spelen. Kijken of Ajax daarop kan anticiperen of snel kan reageren (normaal niet het sterkste punt van zowel Ten Hag als het elftal). Uitkijken ook met Rensch nu die geel heeft (door een debiele actie van Kamphuis zelf), als het kan zou ik hem wisselen. Je weet het nooit met Wijndal, Stengs, Boadu, die witte zwaan, de wind en het kennelijk gladde veld (of het verkeerde schoeisel bij velen).

 

+2/-0

Prima overwinning! Promes alweer superzwak, wat een ellende dat hij nog steeds speelt...

 

+1/-0

Verdiende overwinning. Gravenberg erg goed. Alvarez ook prima. Centrum zag er zo ook beter uit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

AjaciedKevin schreef op 20 januari 2021 om 22:56:

Prima overwinning! Promes alweer superzwak, wat een ellende dat hij nog steeds speelt...



Labyad ook matig.

 

+1/-0

Keurige overwinning. Promes 1e helft ok, 2e helft bras. Waarom wordt hij niet gewisseld? Alvarez en Martinez sterk. Heerlijk om te zien hoe kort Martinez op zijn man zit.
Gravenberch wederom goed.
Verder een matte partij van 2 kanten. Ik verwacht over 10 dagen een veel fellere partij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 20 januari 2021 om 22:58:

Verdiende overwinning. Gravenberg erg goed. Alvarez ook prima. Centrum zag er zo ook beter uit.



Zou jij opperen voor het centrum Martinez/Blind de komende wedstrijden? Oogde vandaag inderdaad veel meer solide dan de afgelopen weken (en dat tegen een sterke tegenstander).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

AjaciedKevin schreef op 20 januari 2021 om 23:04:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 20 januari 2021 om 22:58:

Verdiende overwinning. Gravenberg erg goed. Alvarez ook prima. Centrum zag er zo ook beter uit.



Zou jij opperen voor het centrum Martinez/Blind de komende wedstrijden? Oogde vandaag inderdaad veel meer solide dan de afgelopen weken (en dat tegen een sterke tegenstander).



Nee Schuurs Martinez. Blind moet daar weg.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 20 januari 2021 om 23:06:

open/sluit de onderstaande quote:

AjaciedKevin schreef op 20 januari 2021 om 23:04:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 20 januari 2021 om 22:58:

Verdiende overwinning. Gravenberg erg goed. Alvarez ook prima. Centrum zag er zo ook beter uit.



Zou jij opperen voor het centrum Martinez/Blind de komende wedstrijden? Oogde vandaag inderdaad veel meer solide dan de afgelopen weken (en dat tegen een sterke tegenstander).



Nee Schuurs Martinez. Blind moet daar weg.



Blind naar het middenveld, pal voor de defensie?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

AjaciedKevin schreef op 20 januari 2021 om 23:09:

Blind naar het middenveld, pal voor de defensie?



Of op de bank.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 20 januari 2021 om 23:12:

open/sluit de onderstaande quote:

AjaciedKevin schreef op 20 januari 2021 om 23:09:

Blind naar het middenveld, pal voor de defensie?



Of op de bank.



Daar hoort ie momenteel wel thuis eerlijk gezegd....

Verder is het wel eens leuk om positief verrast te worden ,jammer van mn wijziging vd vovo :D

 

+1/-0

Terrechte winnaar Ajax. Zonder al te veel moeite en AZ kon niet beter. Wat ik ze wel verwijt is dat ze zon wedstrijd niet eerder beslissen om meer 'rust' te creëren.

Alvarez en Martinez prima pot gespeeld. Ik kan niet wachten tot dag dat hahaHag opstaat en de stront uit zijn ogen wast en deze 2 weer opstelt en vertrouwen geeft.

Is het trouwens de rest ook opgevallen hoe moedeloos Haller van Promes en Labyad wordt? Elke x wordt hij of niet of kudt aangespeeld. De frustratie is van zij gezicht af te lezen...

Dit bericht is gewijzigd op 21 januari 2021, 00:09:33.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Greco schreef op 20 januari 2021 om 23:42:

(...) De frustratie is van zijn gezicht af te lezen...



Dat zei mijn vriendin ook!
En zij had het niet over het gezicht van Haller ...

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 20 januari 2021 om 23:47:

open/sluit de onderstaande quote:

Greco schreef op 20 januari 2021 om 23:42:

(...) De frustratie is van zijn gezicht af te lezen...



Dat zei mijn vriendin ook!
En zij had het niet over het gezicht van Haller ...



Dan had je maar moeten presteren.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 20 januari 2021 om 23:06:

open/sluit de onderstaande quote:

AjaciedKevin schreef op 20 januari 2021 om 23:04:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 20 januari 2021 om 22:58:

Verdiende overwinning. Gravenberg erg goed. Alvarez ook prima. Centrum zag er zo ook beter uit.



Zou jij opperen voor het centrum Martinez/Blind de komende wedstrijden? Oogde vandaag inderdaad veel meer solide dan de afgelopen weken (en dat tegen een sterke tegenstander).



Nee Schuurs Martinez. Blind moet daar weg.



Nee. Sterker nog Martinez-Alvarez. Zowel Schuurs als Blind als Timber gewoon banken.

Blind is helaas echt niet meer de oude sinds zijn hart probleem(en). Meeste tv analisten kwijlen erop wanneer Blind een wereld paas geeft, maar tegenwoordig levert hij eerst 6 ballen in vóórdat hij één zo'n wereldpaas geeft. Sorry met alle respect, maar ik kan dat ook zo in de 4de klasse zondag.

Schuurs moet zich echt in een rap tempo gaan ontwikkelen. Even banken zou hem goed down. Ik denk dat de druk hem te veel wordt. Die jongen heeft echt wel potentie om uit te groeien tot een stabiele verdediger, maar dat het nu even te veel voor hem is.

Timber moet echt even wachten en zich verder ontwikkelen. Is een super talent voor de toekomst en ik schat hem zelfs hooger dan Schuurs.

Verder ben ik echt benieuwd hoe onze aanval zou opereren wanneer Tadić op 10 zou spelen.

Neres-Haller-Antony met daarachter Tadić op 10 die samen met Graneberch, Klaassen en Kudus op het middenveld opereren.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Greco schreef op 20 januari 2021 om 23:57:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 20 januari 2021 om 23:06:

open/sluit de onderstaande quote:

AjaciedKevin schreef op 20 januari 2021 om 23:04:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 20 januari 2021 om 22:58:

Verdiende overwinning. Gravenberg erg goed. Alvarez ook prima. Centrum zag er zo ook beter uit.



Zou jij opperen voor het centrum Martinez/Blind de komende wedstrijden? Oogde vandaag inderdaad veel meer solide dan de afgelopen weken (en dat tegen een sterke tegenstander).



Nee Schuurs Martinez. Blind moet daar weg.



Nee. Sterker nog Martinez-Alvarez. Zowel Schuurs als Blind als Timber gewoon banken.

Blind is helaas echt niet meer de oude sinds zijn hart probleem(en). Meeste tv analisten kwijlen erop wanneer Blind een wereld paas geeft, maar tegenwoordig levert hij eerst 6 ballen in vóórdat hij één zo'n wereldpaas geeft. Sorry met alle respect, maar ik kan dat ook zo in de 4de klasse zondag.

Schuurs moet zich echt in een rap tempo gaan ontwikkelen. Even banken zou hem goed down. Ik denk dat de druk hem te veel wordt. Die jongen heeft echt wel potentie om uit te groeien tot een stabiele verdediger, maar dat het nu even te veel voor hem is.

Timber moet echt even wachten en zich verder ontwikkelen. Is een super talent voor de toekomst en ik schat hem zelfs hooger dan Schuurs.

Verder ben ik echt benieuwd hoe onze aanval zou opereren wanneer Tadić op 10 zou spelen.

Neres-Haller-Antony met daarachter Tadić op 10 die samen met Graneberch, Klaassen en Kudus op het middenveld opereren.



Schuurs moet in dat geval natuurlijk gewoon niet banken.

Schuurs (voetballend) en Martinez/Alvarez in de stofzuigerrol gaat prima.
De combinatie Alvarez/Martinez betekent twee stofzuigers en dat gaat weer niet werken.

Duidelijk is wel geworden na Feyenoord en AZ dat Blind echt weg moet uit het centrum van de verdediging.

Schuurs moet blijven staan met of Alvarez of Martinez naast hem.

 

+2/-0

Goed dat ze met het B-elftal hebben gewonnen.
Dan weten ze wat er over anderhalve week mogelijk is met het A-elftal.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 21 januari 2021 om 00:08:

Goed dat ze met het B-elftal hebben gewonnen.
Dan weten ze wat er over anderhalve week mogelijk is met het A-elftal.



Ja hoor. Gewoon blijven wachten op die ene wedstrijd waarin je je punt kunt maken.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [KNVB Beker - 2020/2021] AZ - Ajax