Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] Ajax - PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 10 januari 2021 om 17:43:

(...) Jammer dat Antony zo risicoloos speelt en altijd hetzelfde doet. Zie je Antony bijvoorbeeld ooit een keer naar het midden gaan? Of naar links? Elke keer weer draaien naar zijn linker en dan een slap schotje op goal of een halve voorzet. (...)



Hij is al helemaal gewend aan het 'Ajax spelletje'. En doet wat de trainer wil.
Oftewel: hij benut zijn kwaliteiten niet meer.

 

+2/-0

Jammer dat het geen 3 punten zijn. Was echt verdiend geweest. De tweede helft was echt goed. Als Kudus weer fit is en Neres terugkomt dan heb je cht een sterk team.
Alleen centraal achterin blijft het meoilijk. Of Schuurs of Blind weg daar. Ik opteer voor Blind weg. Zet Martinez daar maar neer dat is een betere combinatie.

Labyad en Promes mogen voor mij definitief er naast. Promes maakt weliswaar een doelpunt, maar dat weegt niet op tegen de kansen die hij mist en/of de ballen die hij niet aflegt op een medespeler. En zijn spel is sowieso niet goed genoeg.

 

+1/-0

Ik ben zeer ontevreden en weiger ook maar één compliment uit te delen aan de mensen die in de eerste helft op het veld stonden. Echt, wat een belabberde instelling. Daardoor liep je ruim een uur achter de feiten aan. Die energie kwam je tekort toen PSV er na 70 minuten helemaal doorheen zat, en rijp was voor de sloop. Jammer, maar de instelling zal 1000% omhoog moeten.

pluspunten zijn dat je deze tweede helft als leidraad mag gebruiken en dat ze het dus wél kunnen als ze maar willen!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ome Michel schreef op 10 januari 2021 om 19:07:

Ik ben zeer ontevreden en weiger ook maar één compliment uit te delen aan de mensen die in de eerste helft op het veld stonden. Echt, wat een belabberde instelling. Daardoor liep je ruim een uur achter de feiten aan. Die energie kwam je tekort toen PSV er na 70 minuten helemaal doorheen zat, en rijp was voor de sloop. Jammer, maar de instelling zal 1000% omhoog moeten.

pluspunten zijn dat je deze tweede helft als leidraad mag gebruiken en dat ze het dus wél kunnen als ze maar willen!



Ik weet niet welke wedstrijd jij gekeken hebt maar vanaf de pakweg 25e minuut waren ze duielijk de bovenliggende partij.
In de tweede helft hebben ze bij vlagen PSV weggespeeld. Dat lag echt niet aan PSV maar aan Ajax. PSV liep letterlijk en figuurlijk achter de feiten aan.

Als we niet zo'n eigenwijze trainer hadden, was deze wedstrijd gewoon in winst omgezet.

 

+1/-0

Eindelijk een Antony die durfde. Je man opzoeken en durven. Hou dit vast! Haller,fijn dat je de goal maakte. Hij telde wel niet,maar je maakt m wel. Mazraoui....heel heel goed. Wat een fijne speler. Schuurs 2e helft ok. Wordt toch meedogenlozer kerel. Dat maakt je zo veel beter. Tadic,ok, nuttig. Kudus,fijn dat je weer terug bent. Welkome back!

1e helft: KUT!
Ten Hag,ben godverdomme niet zo eigenwijs en hou labyad en promes uit de basis.

 

+6/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 10 januari 2021 om 19:13:

open/sluit de onderstaande quote:

Ome Michel schreef op 10 januari 2021 om 19:07:

Ik ben zeer ontevreden en weiger ook maar één compliment uit te delen aan de mensen die in de eerste helft op het veld stonden. Echt, wat een belabberde instelling. Daardoor liep je ruim een uur achter de feiten aan. Die energie kwam je tekort toen PSV er na 70 minuten helemaal doorheen zat, en rijp was voor de sloop. Jammer, maar de instelling zal 1000% omhoog moeten.

pluspunten zijn dat je deze tweede helft als leidraad mag gebruiken en dat ze het dus wél kunnen als ze maar willen!



Ik weet niet welke wedstrijd jij gekeken hebt maar vanaf de pakweg 25e minuut waren ze duielijk de bovenliggende partij.
In de tweede helft hebben ze bij vlagen PSV weggespeeld. Dat lag echt niet aan PSV maar aan Ajax. PSV liep letterlijk en figuurlijk achter de feiten aan.

Als we niet zo'n eigenwijze trainer hadden, was deze wedstrijd gewoon in winst omgezet.



Ik heb dezelfde wedstrijd gezien als jij...
Ik zei dat ze door die instelling, 'achter'' de feiten aanliepen, 0-2 achter komen binnen een halfuur mag gewoon niet. PSV sneed overal dwars doorheen, terwijl je wist dat zij net als ons, over scorend vermogen beschikken. Dat we PSV in de tweede helft in de tang hadden, lag idd aan Ajax, alleen kwamen we door het 'geklungel' in de eerste helft, dus de energie tekort om dat overwicht ook in goals uit te drukken.

Ajax moet dit soort wedstrijden gewoon met het mes tussen de tanden beginnen en niet onnodig lopen kutten.

PS wat ten Hag betreft, ben ik grotendeels met je eens.

 

+1/-0

Gelukkig niet verloren, we hebben nog steeds de 1e plek in handen.
Zolang we deze plek in handen houden is er niets aan de hand.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sverre Isachsen schreef op 10 januari 2021 om 19:14:

Eindelijk een Antony die durfde. Je man opzoeken en durven. Hou dit vast! Haller,fijn dat je de goal maakte. Hij telde wel niet,maar je maakt m wel. Mazraoui....heel heel goed. Wat een fijne speler. Schuurs 2e helft ok. Wordt toch meedogenlozer kerel. Dat maakt je zo veel beter. Tadic,ok, nuttig. Kudus,fijn dat je weer terug bent. Welkome back!

1e helft: KUT!
Ten Hag,ben godverdomme niet zo eigenwijs en hou labyad en promes uit de basis.



Over Antony die zijn man wel heel makkelijk passeerde.
Ik vraag mij vanaf de zomer al af waarom die Max vanuit de bundesliga zomaar voor Psv koos en niet opgepikt is door minstens een Duitse subtopper.
Met al die aanvallende impulsen leek het wel de beste back van de eredivisie maar Antony heeft mij nu toch het antwoord gegeven waarom hij bij Psv speelt en niet bij Leverkusen ofzo.
Hij kan namelijk helemaal NIET verdedigen :D

Dit bericht is gewijzigd op 11 januari 2021, 12:19:44.

 

+3/-0

Ik ben vooral blij dat Ajax heeft aangetoond dat het wel degelijk een stuk beter is dan PSV. In de media was de tendens de afgelopen weken dat PSV de favoriet was en ook voor een eventuele titel. Dat PSV het nieuwe spel onder Schmidt meester was en daarmee Ajax wel eens van de troon kon gaan stoten. Nou, ze hebben 65 minuten lang achter de bal aan gelopen. Ajax is véél verder dan PSV. De énige die een titel van Ajax in de weg kan staan is meneer Ten Hag. Gisteren starten met Haller i.p.v. Labyad en je had waarschijnlijk 3 punten gepakt (al is dit natuurlijk koffiedik kijken). Feit is dat je in zo'n topper je sterkste 11 moet opstellen en daar horen Labyad (en Promes) niet bij.

Laten we hopen dat Kudus snel z'n oude niveau haalt zodat Promes kan banken. Verder Haller laten staan als 1e spits van Ajax. Dan deze zomer afscheid nemen van Ten Hag met schaal #35.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

AjaciedKevin schreef op 11 januari 2021 om 11:14:

Gisteren starten met Haller i.p.v. Labyad en je had waarschijnlijk 3 punten gepakt (al is dit natuurlijk koffiedik kijken). Feit is dat je in zo'n topper je sterkste 11 moet opstellen en daar horen Labyad (en Promes) niet bij.

Dan was je waarschijnlijk ook 0-2 achter gekomen en dan had ie Labyad moeten inbrengen voor Haller, dan was het helemaal een drama geweest. Ja, beginnen met Kudus en Haller was normaal gesproken beter geweest. Dat had zelfs Ten Hag ook wel gedaan als ze fit genoeg waren voor 90 minuten. Feit is dat ze niet fit genoeg waren voor 90 minuten, en dan wissel ik liever 'omhoog' dan ' omlaag'.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ernie09 schreef op 11 januari 2021 om 12:42:

open/sluit de onderstaande quote:

AjaciedKevin schreef op 11 januari 2021 om 11:14:

Gisteren starten met Haller i.p.v. Labyad en je had waarschijnlijk 3 punten gepakt (al is dit natuurlijk koffiedik kijken). Feit is dat je in zo'n topper je sterkste 11 moet opstellen en daar horen Labyad (en Promes) niet bij.

Dan was je waarschijnlijk ook 0-2 achter gekomen en dan had ie Labyad moeten inbrengen voor Haller, dan was het helemaal een drama geweest. Ja, beginnen met Kudus en Haller was normaal gesproken beter geweest. Dat had zelfs Ten Hag ook wel gedaan als ze fit genoeg waren voor 90 minuten. Feit is dat ze niet fit genoeg waren voor 90 minuten, en dan wissel ik liever 'omhoog' dan ' omlaag'.


Ik vond Kudus ook niet bepaald de pannen van het dak spelen tijdens zijn invalbeurt. Zal wel weer wat tijd nodig hebben gok ik?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

robbertb schreef op 11 januari 2021 om 13:07:

open/sluit de onderstaande quote:

ernie09 schreef op 11 januari 2021 om 12:42:

open/sluit de onderstaande quote:

AjaciedKevin schreef op 11 januari 2021 om 11:14:

Gisteren starten met Haller i.p.v. Labyad en je had waarschijnlijk 3 punten gepakt (al is dit natuurlijk koffiedik kijken). Feit is dat je in zo'n topper je sterkste 11 moet opstellen en daar horen Labyad (en Promes) niet bij.

Dan was je waarschijnlijk ook 0-2 achter gekomen en dan had ie Labyad moeten inbrengen voor Haller, dan was het helemaal een drama geweest. Ja, beginnen met Kudus en Haller was normaal gesproken beter geweest. Dat had zelfs Ten Hag ook wel gedaan als ze fit genoeg waren voor 90 minuten. Feit is dat ze niet fit genoeg waren voor 90 minuten, en dan wissel ik liever 'omhoog' dan ' omlaag'.


Ik vond Kudus ook niet bepaald de pannen van het dak spelen tijdens zijn invalbeurt. Zal wel weer wat tijd nodig hebben gok ik?



Veel balverlies idd, viel mij ook al op.

 

+1/-0

Viel inderdaad slecht in, maar heeft ook nul wedstrijdritme. Bijna niks gespeeld dit seizoen eigenlijk.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] Ajax - PSV