Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] ADO Den Haag - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Zondag 20 januari 2020, 14.30u:

ADO Den Haag - Ajax

 

+1/-0

Als Ajax niet beter speelt dan woensdag wordt het nog een lastig middagje in Den Haag.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 17 december 2020 om 23:58:

Als Ajax niet beter speelt dan woensdag wordt het nog een lastig middagje in Den Haag.



Zelfs met dat niveau win je moeiteloos in Den Haag. Die kunnen er echt helemaal niks van.

 

+1/-0

Het zou me verbazen als Ajax hier punten verspeelt. ADO kan er echt helemaal niets van.

 

+1/-0

Dit gaat wel heel makkelijk. Wat is dit ADO toch slecht

 

+1/-0

Eerste helft niet gezien, maar na een paar minuten van de tweede helft gekeken te hebben heb ik de TV maar weer uitgezet. Flutwedstrijd.

A.s. woensdag nog Willem II, en dan is het eindelijk even afgelopen.

 

+1/-0

Ten Hag bedankt voor het wederom verzieken van de wedstrijd met je wissels. Promes en Labyad gelijk laten spelen is vragen om problemen. Daarbij te belachelijk voor woorden dat Promes speelt. Als je die weer ziet vlak voor dat het begint. Staat meneer dar een beetje dom te doen met medespelers. Totaal niet geconcentreerd. Wat denkt dat ventje wel niet. Werk voor je geld.

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 20 december 2020 om 16:05:

Ten Hag bedankt voor het wederom verzieken van de wedstrijd met je wissels. (...)



Vergeet Overmars niet!
Die is ook verantwoordelijk voor deze labiele selectie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 20 december 2020 om 16:11:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 20 december 2020 om 16:05:

Ten Hag bedankt voor het wederom verzieken van de wedstrijd met je wissels. (...)



Vergeet Overmars niet!
Die is ook verantwoordelijk voor deze labiele selectie.



Hij moet het gewoon laten staan. Hooguit één wissel in de rust. En Labyad en Promes samen laten spelen betekent dat je met 9,5 man speelt.

 

+1/-0

Ik snap ook niet waarom alles weer moet wijken voor 'Promes op 10'. Blijf gewoon normaal doen. Dat je een tandje lager gaat in de tweede helft kan ik nog inkomen, maar dit was gewoon een regelrechte schande. De eerste 20 minuten ook overigens. Die 0-2 was compleet uit het niks.

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren in de winterstop. Anders gaat het echt geheid mis in de tweede seizoenshelft.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 20 december 2020 om 16:18:

Hij moet het gewoon laten staan. Hooguit één wissel in de rust. (...)



Ja, en zeker geen 3 wissels tegelijk met deze selectie.

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 20 december 2020 om 16:18:

(...) En Labyad en Promes samen laten spelen betekent dat je met 9,5 man speelt.



Dat Ten Hag en Overmars bepaalde zwakheden in het elftal niet zien (of niet willen zien), daar gaan we in januari serieuze problemem van ondervinden.
Dit elftal gaat daar geen 6 topwedstrijden spelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 20 december 2020 om 16:24:

(...) Ben benieuwd wat er gaat gebeuren in de winterstop. (...)



Ik verwacht niets. Ik vond Overmars heel duidelijk over het "tussenjaar".
Dat betekent ook dat Alvarez blijft.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 20 december 2020 om 16:50:

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 20 december 2020 om 16:24:

(...) Ben benieuwd wat er gaat gebeuren in de winterstop. (...)



Ik verwacht niets. Ik vond Overmars heel duidelijk over het "tussenjaar".
Dat betekent ook dat Alvarez blijft.



In het intervieuw gaf hij aan dat Alvarez niet weg mag en dat de huidige selectie voldoet. Ben je dan blind of ben je dan stekeblind?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 20 december 2020 om 16:44:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 20 december 2020 om 16:18:

Hij moet het gewoon laten staan. Hooguit één wissel in de rust. (...)



Ja, en zeker geen 3 wissels tegelijk met deze selectie.

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 20 december 2020 om 16:18:

(...) En Labyad en Promes samen laten spelen betekent dat je met 9,5 man speelt.



Dat Ten Hag en Overmars bepaalde zwakheden in het elftal niet zien (of niet willen zien), daar gaan we in januari serieuze problemem van ondervinden.
Dit elftal gaat daar geen 6 topwedstrijden spelen.



Sterker nog dan verspeel je alles. Dan staan we op het einde van het seizoen met lege handen, terwijl je verreweg de beste selectie zou moeten hebben.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] ADO Den Haag - Ajax