Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] Ajax - PEC Zwolle

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 12 december 2020 om 22:10:

Dat ie niet direct gewisseld werd zeg.



Dat is logisch. Iemand met verstand van voetbal stelt hem niet op.
Als je dat inzicht niet hebt is het niet aannemelijk dat je wel het inzicht hebt om hem te wisselen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 12 december 2020 om 20:24:

Spannendste van vandaag zal de uitleg zijn waarom de scheids het geen pingel vond.....1000% hands , niet eens een discussie waard maar ik laat me verrassen straks....



Is er een uitleg geweest?

Frank Snoeks zei bij de NOS dat van Boekel al zo vaak door de VAR gecorrigeerd is, dat hij nu "met geen tien paarden naar de zijkant van het veld te krijgen is".

Volgens de regels was het een penalty. Ik vind een uitleg ook zeer op zijn plaats.

Het is belachelijk dat ze specifiek voor handsgevallen de regels nog eens hebben aangepast om het inzichtelijker te maken, en nog worden ze niet eenduidig toegepast.

Boekel, dat ligt toch boven Eindhoven?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 12 december 2020 om 22:10:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 12 december 2020 om 20:55:

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 12 december 2020 om 20:52:

Poehee, hij doet 1 hakje. Stel je niet aan zeg. Vond het ook helemaal niet misplaatst in deze situatie.



Zou toch je ogen open houden, want het waren er twee en die ballen onder zijn voet doorhalen bij het passen.
Dus aanstellen is het zeker niet en je excuses hoef ik niet maar houdt gewoon je commentaar voor je als je maar half kijkt.



Dat ie niet direct gewisseld werd zeg.



Leg eens uit wat je hiermee wil beweren?

 

+1/-0

Overigens een prima goal van Gravenbergh.

Daar wordt veel te weinig aandacht aan besteed. Eindelijk weer eens een speler die niet eindeloos combineert tot in de 16m, maar zijn kwaliteiten kent en de mogelijkheden ziet waar ze toegepast kunnen worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 13 december 2020 om 13:57:

Leg eens uit wat je hiermee wil beweren?



Dat ik de heisa nogal overdreven vind op basis van twee hakballetjes en wat balletjes die hij onder de voet doorhaalt. Zolang het niet in een idiote situatie voorkomt, zoals bijvoorbeeld tijdens het uitverdedigen, heb ik er weinig moeite mee. Ik ben geen uitgesproken fan van Promes, maar gister speelde hij in de eerste helft gewoon prima.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 13 december 2020 om 20:26:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 13 december 2020 om 13:57:

Leg eens uit wat je hiermee wil beweren?



Dat ik de heisa nogal overdreven vind op basis van twee hakballetjes en wat balletjes die hij onder de voet doorhaalt. Zolang het niet in een idiote situatie voorkomt, zoals bijvoorbeeld tijdens het uitverdedigen, heb ik er weinig moeite mee. Ik ben geen uitgesproken fan van Promes, maar gister speelde hij in de eerste helft gewoon prima.



En de 2e helft, die ook meetelt, gewoon weer heel matig.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 13 december 2020 om 20:30:

En de 2e helft, die ook meetelt, gewoon weer heel matig.



Klopt, maar Ajax nam ook wel echt flink gas terug na rust. Noem me een speler die wel goed was in de tweede helft. Promes was uiteindelijk nog steeds de gevaarlijkste man. Daarnaast kwam hij na wat wissels ook op rechts te spelen, waar hij minder goed is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 14 december 2020 om 19:32:

(...) Daarnaast kwam hij na wat wissels ook op rechts te spelen, waar hij minder goed is.



"nog slechter" is.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] Ajax - PEC Zwolle