Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [CL - 2020/2021] Ajax - Atalanta Bergamo

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Totaal geen power vanavond. Op naar de Europa League. Past ook beter bij dit Ajax.

 

+1/-0

Ik dacht even dat Frank de boer nog trainer was....
Wat een drama, zo traag, zo zonder plan of creativiteit ....

 

+1/-0

Als hier nog ooit iemand beweert dat Labyad en Promes iets bij Ajax te zoeken hebben, dan neem ik diegene nooit meer serieus. En Ten Hag wegwezen. Je krijgt deze ploeg niet meer aan de praat.

Totaal geen evenwicht in de selectie. Veel te veel spelers van subtop niveau. Dit kun je Overmars aanrekenen. Dat lulverhaal dat het een overgangsjaar is te triest voor woorden.

Het wordt nog een hele kluif om van PEC Zwolle te winnen dit weekend. De vraag is of tot de winterstop nog een punt wordt gehaald en in de beker doorkomen.

 

+1/-0

Ondanks alle voorspellingen en aankondigingen sinds afgelopen zomer en afgelopen week van posters, toch een grote teleurstelling dat zij gelijk hebben gekregen.

En des te frustrerender dat Overmars heeft ingezet op "een tussenjaar" en Ten Hag de Europa League "een "mooi evenement vindt".

Door die uitspraken zijn ze zich klaarblijkelijk toch bewust van de bagger die ze in huis gehaald hebben. Anderzijds zijn ze onderdeel van het probleem en volgen er ongetwijfeld nog meer blamages.

 

+1/-0

Antony
Davy Klaassen
Mohammed Kudus
Sean Klaiber

gehaald
Prima spelers alleen de laatste moet ik nog zien.
pech met blessures, geen geluk in de vorige wedstrijden...
punten laten liggen en schaars foutje onana.

Vandaag pover maar onterecht rood en een onthouden penalty.
Hoop spelers mateloos uit vorm. Kan helaas gebeuren...

 

+1/-0

Het oogde allemaal heel vermoeid, geen moment het gevoel gehad dat we deze konden winnen. Er werd ook heel veel achter de man gepassed, nooit in de loop en dat haalt de snelheid er enorm uit. Het enige lichtpuntje vond ik Anthony, ondanks dat ie niet geweldig speelde is het een genot om te zien wat voor handelingssnelheid en precisie hij heeft in acties en passing. Mooie voetballer!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Vevi schreef op 10 december 2020 om 00:14:

Als ik Gravenberg was zou ik nooit meer met Antony in een ploeg willen spelen een fijne teammaat die gezellig kletst met de man die jou onterecht rood aansmeerde.
Geef Ajax de keuze verder met de topper Gravenberg of
verder met de matennaaier Antony die ook niets presteert



Als je hier komt om de trol uit te hangen en driemaal hetzelfde post hier dan zou ik je adviseren om terug te gaan naar waar je vandaan komt. Namelijk het psv of feijenoord forum. Hoe oud ben je eigenlijk? 12 jaar ofzo?

 

+2/-0

Het heeft er voor mijn gevoel geen moment ingezeten. Op zich was ik nog wel blij dat er bij rust niets verloren was, zodat we nog konden hopen op een bal die goed zou vallen. Dit gebeurde dan ook met de kans van Klaassen. Dat is het enige wat je hebt gecreëerd. Je weet dat ie komt en dan moet ie hangen.

Dat was ook meteen het moment dat ik Donny miste. Ook genoeg kansen gemist, maar paar heel rustig gemaakt op deze manier. Des te pijnlijker is het dan ook dat je precies zo'n speler mist, loopt te kutten met Labyad en hij op de bank zit bij ManU. Verder zit ik echt te wachten op uitleg van Promes wat ie zelf nou vindt van zn spel. Die gozer... Dat het niet lukt om een man te passeren, ok dat kan... Zorg dan tenminste dat je het snot voor de ogen werkt en de bal naar de juiste kleur speelt. Beiden was teveel gevraagd voor meneer. Echt waardeloos met een hoofdletter W.

T zat ook weer eens niet mee met het scheidsie. Die Gravenberch had het niet eens in de gaten en maakt zich breed. Ongelukkig dat die kerel 2 turven hoog is en hem daardoor in het gezicht raakt. Als die pingel was gegeven dan had de VAR hem denk ik ook niet teruggedraaid. Was geen 100% pingel vond ik, dus ook geen 100% fout, maar andersom was het ook geen overduidelijke fout geweest als ie hem wel had gegeven.

Al met al had je geen reet te zoeken gehad met dit team in de volgende ronde. EL hopen op een goede loting met een paar goede versterkingen en dan daar een mooie campagne draaien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

El Grande Ghacied schreef op 10 december 2020 om 10:29:

(...) EL hopen op een goede loting met een paar goede versterkingen en dan daar een mooie campagne draaien.



Ik verwacht geen versterkingen, Overmars zit in een "tussenjaar" ...

Maar ze zijn nodig. Niet zo zeer voor de Europa League maar om kampioen te worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 10 december 2020 om 10:53:

open/sluit de onderstaande quote:

El Grande Ghacied schreef op 10 december 2020 om 10:29:

(...) EL hopen op een goede loting met een paar goede versterkingen en dan daar een mooie campagne draaien.



Ik verwacht geen versterkingen, Overmars zit in een "tussenjaar" ...

Maar ze zijn nodig. Niet zo zeer voor de Europa League maar om kampioen te worden.



Dat tussenjaar heb ik hem ook al een paar keer horen zeggen. Nou ben ik wel benieuwd hoe hij dat precies voor zich ziet... Het is voornamelijk te hopen dat jongens als Brobbey (gisteren best prima in hetgene wat hij kon doen) Hansen, Taylor, Unuvar, Rensch en Timber zich heel snel gaan ontwikkelen tot daadwerkelijke versterkingen. Zo begon het succes van paar jaar geleden ook met De Jong, De Ligt en Donny. De ervaring staat er wel met Blind, Klaassen en Tadic. Als je dit als tussenjaar ziet, dan kan je beter maar alvast beginnen met het brengen van deze jongens (met alle risico's van dien) anders wordt volgend jaar ook een "tussenjaar".

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

El Grande Ghacied schreef op 10 december 2020 om 11:11:

(...) Nou ben ik wel benieuwd hoe hij dat precies voor zich ziet... (...)



Geen financiele investeringen.

Ik ben benieuwd of hij daar aan vast houdt, met name na de wedstrijden tegen PSV en Feijenoord. Alhoewel ook PEC, Willem II en ADO al reden kunnen zijn om de alarmklokken te luiden ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 10 december 2020 om 11:25:

open/sluit de onderstaande quote:

El Grande Ghacied schreef op 10 december 2020 om 11:11:

(...) Nou ben ik wel benieuwd hoe hij dat precies voor zich ziet... (...)





Geen financiele investeringen.

Ik ben benieuwd of hij daar aan vast houdt, met name na de wedstrijden tegen PSV en Feijenoord. Alhoewel ook PEC, Willem II en ADO al reden kunnen zijn om de alarmklokken te luiden ...



Zal toch op zijn minst een goede spits moeten komen. Dit kan zo niet langer.

Onana ....prima maar gaat waarschijnlijk weg.
Mazraoui.......goed
Blind.......opbouwend super maar verdedigend kwetsbaar. Hoe gaat het verder met zijn gezondheid?
Schuurs......ontwikkelt zich maar nog steeds twijfels.
Tagliafico.....geen schim meer van zichzelf. Blijkt voornamelijk een meevoetballer te zijn
Klaassen.......europese middelmaat. Wel bruikbaar op zich maar geen topper
Gravenberch....heel groot talent maar we zijn nu alweer geil om hem te verkopen. Hou daar eens mee op!
Labyad.....niet goed genoeg
Kudus......lijkt ster te worden maar geblesseerd. Mede daarom twijfels.
Neres.....topper maar blessuregevoelig
Tadic.....topper maar wordt steeds trager. Hoe lang nog?
Promes.....drama
Klaiber....onvoldoende

Rensch.....talent
Brobbey/ Traore afwachten vooral
Taylor.....talent


Kortom: Ajax zou weglopen van de concurrentie in Nederland toch? In your dreams.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 10 december 2020 om 11:38:

(...) Ajax zou weglopen van de concurrentie in Nederland toch? In your dreams.



Daar is totaal geen sprake van.

Als Smidt PSV twee helften kan laten voetballen, lopen zij weg.
En als hij dat voor 10 januari voor elkaar krijgt wordt Ajax al heel snel op die feiten gedrukt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 10 december 2020 om 12:12:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 10 december 2020 om 11:38:

(...) Ajax zou weglopen van de concurrentie in Nederland toch? In your dreams.



Daar is totaal geen sprake van.

Als Smidt PSV twee helften kan laten voetballen, lopen zij weg.
En als hij dat voor 10 januari voor elkaar krijgt wordt Ajax al heel snel op die feiten gedrukt.



Dat denk ik ook. PSV staat er best goed voor.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

inocente jansen schreef op 09 december 2020 om 21:57:

Antony
Davy Klaassen
Mohammed Kudus
Sean Klaiber

gehaald
Prima spelers alleen de laatste moet ik nog zien.
pech met blessures, geen geluk in de vorige wedstrijden...
punten laten liggen en schaars foutje onana.

Vandaag pover maar onterecht rood en een onthouden penalty.
Hoop spelers mateloos uit vorm. Kan helaas gebeuren...



Jij hebt vast met een roze bril op gekeken ..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 10 december 2020 om 12:23:

Dat denk ik ook. PSV staat er best goed voor.



Daar komt een stijgende lijn in. Bij ons een dalende zoals de voortekenen nu zijn.

 

+1/-0

Heb me lopen ergeren aan Schuurs, die alleen maar breed en terug speelde, wat dat betreft miste ik Blind wel, die zoekt vaak de oplossingen vooruit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 11 december 2020 om 13:58:

Heb me lopen ergeren aan Schuurs, die alleen maar breed en terug speelde, wat dat betreft miste ik Blind wel, die zoekt vaak de oplossingen vooruit.



Schuurs was zo bang om een fout te maken, dit maal geen gekke akties naar voren, mensen uit spelen...hij bleef in positie, maar verder geen enkele diepe pass, spijtende pass of iets creatiefs. Maar goed, iedereen zei dat hij zich bezig moest houden met verdedigen en dat heeft hij gedaan. Het ligt niet aan hem.

De armoede lag bij Tadic, Promes, Klaassen, Antony, Gravenbergh, Tagliafico, Huntelaar, Labyad die nauwelijks iets onderscheidends hebben gedaan. Dit is wel CL.

Ajax speelde beter en gedurfder thuis tegen Liverpool, echter dat was met Neres, Blind, Traore. En dat is een flink verschil.

Met Promes speel je met 10 man.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 11 december 2020 om 13:58:

Heb me lopen ergeren aan Schuurs, die alleen maar breed en terug speelde, (...)



Ja, onbegrijpelijk dat spelers niet van hun eigen kwaliteiten uitgaan en zich 90 minuten conformeren aan waanideeën van een trainer die niet werken.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [CL - 2020/2021] Ajax - Atalanta Bergamo