Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie] FC Utrecht-Ajax (2020/2021)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

Drie Kruizen 2.0 schreef op 09 november 2020 om 10:30:

(...) Schuurs begint nu wel erg vervelend te worden.



Van Basten had een interessante analyse bij Rondo.
Het komt er op neer dat Schuurs niet goed genoeg is.

 

+1/-0

Schuurs is ook niet goed genoeg.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 09 november 2020 om 11:31:

open/sluit de onderstaande quote:

Drie Kruizen 2.0 schreef op 09 november 2020 om 10:30:

(...) Schuurs begint nu wel erg vervelend te worden.



Van Basten had een interessante analyse bij Rondo.
Het komt er op neer dat Schuurs niet goed genoeg is.



Op dit moment niet, inderdaad. Hij kan nog wel beter en constanter worden, maar dat kan alleen door veel te spelen. De vraag is alleen of je dat als Ajax-zijnde moet willen in een Ajax-shirt. Europees gezien kan het je gewoon een volgende ronde kosten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Drie Kruizen 2.0 schreef op 09 november 2020 om 15:25:

(...) Hij kan nog wel beter en constanter worden, maar dat kan alleen door veel te spelen. (...)



En vooral daar had Van Basten zijn twijfels over. Of hij kan groeien naar 'Europees niveau'.

Van Basten had het er ook over dat er in een serie van recente wedstrijden steeds iets aan te merken is 'wat op dit niveau niet kan'.
De wijze waarop Schuurs door Elia gepasseerd wordt is zo'n voorbeeld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 09 november 2020 om 22:52:

open/sluit de onderstaande quote:

Drie Kruizen 2.0 schreef op 09 november 2020 om 15:25:

(...) Hij kan nog wel beter en constanter worden, maar dat kan alleen door veel te spelen. (...)



En vooral daar had Van Basten zijn twijfels over. Of hij kan groeien naar 'Europees niveau'.

Van Basten had het er ook over dat er in een serie van recente wedstrijden steeds iets aan te merken is 'wat op dit niveau niet kan'.
De wijze waarop Schuurs door Elia gepasseerd wordt is zo'n voorbeeld.



Fijn dat Van Basten dat vindt, en als hij zich ff hier aanmeldt wil ik ook best met hem daarover babbelen. Maar ik zit niet hier om te reageren wat iedereen in praatprogramma's roept.

Wat vind jij (en anderen hier op het forum) van de kwestie Schuurs? Dat lijkt me relevanter voor de discussie hier.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

(...)

Wat vind jij (en anderen hier op het forum) van de kwestie Schuurs? Dat lijkt me relevanter voor de discussie hier.



Ik heb mijn twijfels of hij kan groeien naar 'Europees niveau'.
Er is in de laatste serie wedstrijden steeds iets aan te merken 'wat op dit niveau niet kan'. De wijze waarop Schuurs door Elia gepasseerd wordt is zo'n voorbeeld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 10 november 2020 om 11:25:

(...)

Wat vind jij (en anderen hier op het forum) van de kwestie Schuurs? Dat lijkt me relevanter voor de discussie hier.



Ik heb mijn twijfels of hij kan groeien naar 'Europees niveau'.
Er is in de laatste serie wedstrijden steeds iets aan te merken 'wat op dit niveau niet kan'. De wijze waarop Schuurs door Elia gepasseerd wordt is zo'n voorbeeld.



Hij groeit wel in zijn manier van spelen alleen is er iets waarin hij moeilijk kan verbeteren: spelers die met de bal op hem afrennen gaan er voorbij alsof er een spartelende koelkast staat. Dat is zorgwekkend.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 12 november 2020 om 09:41:

Hij groeit wel in zijn manier van spelen alleen is er iets waarin hij moeilijk kan verbeteren: spelers die met de bal op hem afrennen gaan er voorbij alsof er een spartelende koelkast staat. Dat is zorgwekkend.



Wat ik dan net zo zorgwekkend vind, er zijn dus scouts geweest die hebben beoordeeld dat spelers met de eigenschap van een "spartelende koelkast" prima in Ajax 1 passen ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 08 november 2020 om 14:13:

(...) Hopelijk valt de blessure van Antony mee. (...)



Niet dus.

Hij traint nog niet met de groep mee en speelt niet tegen Heracles.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie] FC Utrecht-Ajax (2020/2021)