Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie, \'20-\'21] Ajax- Fortuna Sittard

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 31 oktober 2020 om 23:01:

Die eerste gaat anders toch gewoon op doel, waardoor een (grote) doelkans ontnomen wordt?



https://streamja.com/4debVlink

Mwah, ik neem er toch ook de omstandigheden bij. Het is vanop 2 meter (?) en hij krijgt hem tegen de rechterhand, terwijl hij opengedraaid staat naar links. Was het tegen de andere arm geweest was ik volledig akkoord gegaan, maar deze vind ik toch licht. Het is bijna onmogelijk om die bal te ontwijken en hij maakt m.i. ook geen onnatuurlijke beweging richting bal.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 31 oktober 2020 om 21:57:

Vindt dit soort gevallen beter te verantwoorden dan veel andere gevallen. (...)



Ja natuurlijk. Wat moeten die handen daar op die positie?
Waarom beweegt hij zijn handen van zijn lichaam af en trekt hij ze niet naar zich toe?

 

+1/-0

Neres komt ook goed weg. Dat moet hij echt niet doen. Dat Tikkie is gewoon natrappen. Minimaal een kaart waard. Rood was zeker niet gek geweest.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SB-010 schreef op 01 november 2020 om 00:45:

Neres komt ook goed weg. Dat moet hij echt niet doen. Dat Tikkie is gewoon natrappen. Minimaal een kaart waard. Rood was zeker niet gek geweest.



Geel was op zijn plaats. Desalniettemin waren zowel Neres als Martinez gefrustreerd en lieten dat duidelijk merken. Toch duidelijk wat onvrede in de selectie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 31 oktober 2020 om 23:09:

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 31 oktober 2020 om 23:01:

Die eerste gaat anders toch gewoon op doel, waardoor een (grote) doelkans ontnomen wordt?



https://streamja.com/4debVlink

Mwah, ik neem er toch ook de omstandigheden bij. Het is vanop 2 meter (?) en hij krijgt hem tegen de rechterhand, terwijl hij opengedraaid staat naar links. Was het tegen de andere arm geweest was ik volledig akkoord gegaan, maar deze vind ik toch licht. Het is bijna onmogelijk om die bal te ontwijken en hij maakt m.i. ook geen onnatuurlijke beweging richting bal.



100% strafschop. Hij draait zich zo dat zijn armen in de baan van het schot komen.
Het is niet zo dat hij er al stond en zijn armen gewoon voor zijn lichaam heeft.

Hele vreemde actie eigenlijk van die Fortuna verdediger. Hij krijgt de bal dan tegen zijn rechterhand, maar als je rustig kijkt wat er gebeurd lijkt het wel alsof de verdediger de bal probeert te blokken met zijn linkerarm.

De enige penalty die discutabel was is de eerste waar Traoré wellicht vasthoudt. Daar heeft hij wel een handje ( ;B ) van.

 

+1/-0

We mochten niet klagen tegen Fortuna over de beslissingen van de VAR met betrekking tot Nous en Neres.
Alleen de laatste pingel vond ik terecht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 02 november 2020 om 11:21:

We mochten niet klagen tegen Fortuna over de beslissingen van de VAR met betrekking tot Nous en Neres.
Alleen de laatste pingel vond ik terecht.




Ik vond de eerste eigenlijk wel terecht. Gaat op zijn voet staan. MAar alles bij elkaar zat het niet tegen inderdaad met de arbitrage. In die zin dat het kwartje telkens richting Ajax uitviel. Maar dat had meer te maken met die bizarre regels van tegenwoordig dan dat Ajax bevoordeeld werd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 01 november 2020 om 01:11:

100% strafschop. (...)



Ja, vind ik ook. Geen enkele twijfel.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie, \'20-\'21] Ajax- Fortuna Sittard