Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [KNVB Beker] FC Utrecht - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

nautilus schreef op 04 maart 2020 om 19:52:

Best wel vaag dit. Nu opeens wel Alvarez? Die is nog langzamer dan Schuurs dus ik hoop dat we echt niet dezelde ruimte gaan weg geven achterin. En ik had veel liever Traoré in de spits en Ziyech op 10 gezien.

Maar goed... hup Ajax!!


Vind het eerder opvallend dat Ekkelenkamp nu speelt. Al zie ik die persoonlijk wel liever spelen dan Eiting. Gravenberch leek toch ook de voorkeur te hebben boven Ekkelenkamp.

 

+1/-0

Tot nu toe vind ik het alleszins meevallen. Utrecht is opportunistisch spel, gokken op de snelheid voorin. Het begon onrustig, maar inmiddels wat meer controle. Alleen Promes komt echt geen man voorbij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 04 maart 2020 om 21:15:

Tot nu toe vind ik het alleszins meevallen. Utrecht is opportunistisch spel, gokken op de snelheid voorin. Het begon onrustig, maar inmiddels wat meer controle. Alleen Promes komt echt geen man voorbij.



Het ging beter ja, maar dan toch weer die tegentreffer. Slecht verdedigd, maar werkelijk ALLES zit tegen deze weken. Het is echt om moedeloos van te worden. Zij hebben 1 bal tussen de palen en het is gelijk doelpunt. Werkelijk frustrerend.

 

+1/-0

Blind grossiert in fouten, ongelofelijk

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 04 maart 2020 om 21:31:

Onze verdediging was met Veltman en Nous stukken stabieler...das best erg..



Dat is eigenlijk wel de conclusie...Damn. Blind speelt ook als een natte krant vandaag, maar de organisatie is echt compleet zoek.
Ik vind het wel best, ga zo lekker vroeg naar bed. Dit wordt niks meer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Donpedro schreef op 04 maart 2020 om 21:34:

Blind grossiert in fouten, ongelofelijk



Haal hem er maar af, want dat is echt slecht. Ook mede schuld aan het doelpunt.

 

+1/-0

Het probleem is niet eens perse de verdediging.. nouja wel bij de 1-0, maar niet bij het slechte spel. Het is echt te lachwekkend hoe onze aanval kinderlijk eenvoudig de bal kwijt raakt (Promes en Ziyech zijn echt dramatisch) en onze middenvelders een counter toe staan... Daar kan je als verdediger ook vrij weinig tegen doen. Er klopt gewoon positioneel geen reet van de omschakeling van aanval naar verdedigen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 04 maart 2020 om 21:25:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 04 maart 2020 om 21:15:

Tot nu toe vind ik het alleszins meevallen. Utrecht is opportunistisch spel, gokken op de snelheid voorin. Het begon onrustig, maar inmiddels wat meer controle. Alleen Promes komt echt geen man voorbij.



Het ging beter ja, maar dan toch weer die tegentreffer. Slecht verdedigd, maar werkelijk ALLES zit tegen deze weken. Het is echt om moedeloos van te worden. Zij hebben 1 bal tussen de palen en het is gelijk doelpunt. Werkelijk frustrerend.



Als Blind gewoon blijft staan is er niets aan de hand. Die is sinds de problemen als een krant teruggekomen. Die zou ik zeker wisselen nu.
Onana twijfelde ook met uitkomen.

 

+1/-0

Wanneer hebben we voor het laatst een fatsoenlijke aanval gezien? Chelsea-uit? Echt schrijnend hoe weinig voetballend en organisatorisch vermogen er nog maar in de ploeg zit. Doelloos getik in een 3-0-7 formatie, waardoor er zowel aanvallend als verdedigend niks van klopt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 04 maart 2020 om 21:40:

Als Blind gewoon blijft staan is er niets aan de hand. Die is sinds de problemen als een krant teruggekomen. Die zou ik zeker wisselen nu.
Onana twijfelde ook met uitkomen.



Die mag inderdaad eens terug naar de tribune voor een paar weken, zodat hij hopelijk eens het niveau terug oppikt van het begin van dit seizoen ... Of op zijn minst iets dat in de buurt komt.

 

+1/-0

Promes met zijn duimpjes ... :denk

Heeft ie geen middelvingers?

 

+1/-0

Oliedomme sliding van Alvarez... maar kunnen ze die schwalbes niet eens een keer bestraffen?

 

+1/-0

Wat is er aan de hand met dit Ajax, ondergrens zit wel heel laag. Het verschil met voor de winterstop en na is bizar groot. Dat mag gewoon niet en dat ze snel weer stijgende lijk hervinden voordat het een rampslot kent van het seizoen....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 04 maart 2020 om 21:59:

Promes met zijn duimpjes ... :denk

Heeft ie geen middelvingers?



Die mogen ze van mij morgen eruit flikkeren. Wat een ongelooflijk slechte speler is dat. Die komt nog geen vuilnisbak voorbij.

 

+1/-0

Is er een schietverbod afgevaardigd? Er staan veel te veel spelers in de 16, jongens, dat los doorheen combineren lukt ondertussen niet meer. Schiet dan eens van afstand.

 

+2/-0

Ajax creëert al sinds december zó bar weinig echte doelkansen. Hoe kan dit toch ineens zo veranderd zijn. Het spel is gewoon ècht verschrikkelijk om aan te gluren. Hoe simpel tegenstanders binnen 3 balcontacten bij Onana staan....echt bizar.

 

+1/-0

Onwaarschijnlijk slecht, hier zijn gewoon geen woorden voor. NIETS geleerd van de afgelopen wedstrijden. Als je zo slecht in vorm bent, speel dan op de controle en laat Utrecht een beetje komen: dan kunnen ze namelijk helemaal niets. Je helpt iedere keer je tegenstander in het zadel - die hoeft in feite niets te doen.

Na het interview met Ten Hag vooraf wist ik al voldoende en dacht ik al: 2-0.

Dit komt niet meer op de rit, het kampioenschap wordt ook verspeeld. Laat Ten Hag het hele kut seizoen nu maar afmaken ook en dan een enorme bezem hier doorheen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

nautilus schreef op 04 maart 2020 om 22:51:

Dit komt niet meer op de rit, het kampioenschap wordt ook verspeeld. Laat Ten Hag het hele kut seizoen nu maar afmaken ook en dan een enorme bezem hier doorheen.



Ligt eraan hoeveel geloof ze hebben dat ten hag dit nog kan keren. Voor de titel ben je nog allerminst uitgeschakeld maar dat kan zo heel hard gaan. Ik denk dat deze ploeg een nieuwe impuls nodig heeft. Een Louis polsen a la Dick bij Feyenoord?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

owen schreef op 04 maart 2020 om 22:56:

open/sluit de onderstaande quote:

nautilus schreef op 04 maart 2020 om 22:51:

Dit komt niet meer op de rit, het kampioenschap wordt ook verspeeld. Laat Ten Hag het hele kut seizoen nu maar afmaken ook en dan een enorme bezem hier doorheen.



Ligt eraan hoeveel geloof ze hebben dat ten hag dit nog kan keren. Voor de titel ben je nog allerminst uitgeschakeld maar dat kan zo heel hard gaan. Ik denk dat deze ploeg een nieuwe impuls nodig heeft. Een Louis polsen a la Dick bij Feyenoord?



Ik heb er in ieder geval geen geloof meer in. Dit komt niet meer goed.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [KNVB Beker] FC Utrecht - Ajax