Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Ere] Heracles - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Pijnlijk. Er zit echt helemaal niks meer in dit Ajax. Een groot wonder is nodig om dit nog op tijd om te draaien. Ook in de competitie wordt de druk voelbaar als vandaag niet gewonnen wordt.
Babel en Gravenberch wederom enorm slecht.

 

+1/-0

Wat N armoe.. en die irritante hakballetjes, dat gepriegel, schiet eens sneller op die goal.

 

+1/-0

Die Babel, dat kan toch echt niet meer? Ik vraag mij echt af op basis van welk rapport die aangetrokken is. Het enige voordeel is dat hij met dit spel geen enkele aanspraak maakt op een EK plek, dus dan kunnen we rustig afscheid nemen in mei.

edit>
0.0 vertrouwen. Dit heeft weinig te zien met kwaliteit, maar ze spelen met lood in hun schoenen. Ongelooflijk wat er de laatste maanden gebeurd is, want dit is echt nergens voor nodig. Toch veel erger dan ik deze week dacht :-(.

Dit bericht is gewijzigd op 23 februari 2020, 18:34:21.

 

+1/-0

Ik heb de programma’s eens bekeken en het Zal me niet eens verbazen als feyenoord uiteindelijk aan het langste eind trekt.

 

+1/-0

Wederom nul mentaliteit, nul lijn, nul nauwkeurigheid, etc. Echt schandalig. Maar goed, iedere leek kon voor aanvang van het seizoen al zien dat deze selectie niet in balans is. Erbarmelijke bank. Zowel Getafe als Heracles hebben helemaal niks laten zien op voetballend gebied, maar toch verlies je twee keer kansloos. Grote fout van Blind, hoe goed ie normaal ook is, dit mag hem echt niet gebeuren.

Babel drie weken op vakantie sturen naar een kapper.

Dickie ziet de schaal al schitteren ...

 

+1/-0

Ik had niet verwacht dat Babel in de Eredivisie helemaal niks zou laten zien. Zelfs spelers als Kuyt, Van Persie die op hun laatste benen liepen deden nog moeiteloos mee. Babel komt de matige backs niet eens voorbij en het vervolg is al helemaal dramatisch.

Tadic laat ook al maanden niks zien. Waar vorig seizoen heel veel lukte bij hem gaat nu echt veel te veel fout.

Zonder Promes en Neres heb je geen enkele diepte en je bent totaal afhankelijk van Ziyech. Die net geblesseerd is geweest en nog niet de oude was sinds zijn rentree. Dat is problematisch.

Vanuit het middenveld heb je soms nog Donny die doorkomt maar ook zijn eindpasses komen niet aan.

Er lijkt echt totaal geen vertrouwen meer te zijn. Het tempo ligt laag.. ballen komen achter de man in plaats van in de loop. Ze zijn alleen maar bezig om het elkaar zo moeilijk mogelijk te maken. Zeer teleurstellend. Het verschil met eerder dit seizoen is ook schrijnend.

Op deze manier pis je overal naast en speel je een mislukt seizoen. En dat terwijl je verreweg de beste selectie hebt. En het meeste geïnvesteerd.

Nu al 4 nederlagen dit seizoen. Dat is onacceptabel.

Dit bericht is gewijzigd op 23 februari 2020, 19:01:39.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hoe Finidi George schreef op 23 februari 2020 om 18:41:

Ik heb de programma’s eens bekeken en het Zal me niet eens verbazen als feyenoord uiteindelijk aan het langste eind trekt.



Ja, maar iedereen ruikt nu bloed. Ook PSV.
Iedereen maakt weer kans.

 

+1/-0

Tsja... ik was er al bang voor. Ik dacht zelf een gelijkspel, maar het was dus nog erger. En ik durf het te zeggen: Als dit zo doorgaat, worden we niet kampioen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 23 februari 2020 om 18:42:

(...) Echt schandalig. Maar goed, iedere leek kon voor aanvang van het seizoen al zien dat deze selectie niet in balans is. Erbarmelijke bank. (...)



Er zijn er toch een paar die dat toen gemist hebben.
En ook weer in januari.

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 23 februari 2020 om 18:42:

(...)

Babel drie weken op vakantie sturen naar een kapper. (...)



Is gewoon wegsturen niet de beste optie?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 23 februari 2020 om 18:42:


Dickie ziet de schaal al schitteren ...



Als ik het iemand gun, is het Dickie wel. Alleen jammer dat hij trainer van Feyenoord is.

Maar dit Ajax heeft duidelijk geen trek in het kampioenschap zoals ze nu spelen. Ze kunnen er beter maar mee ophouden. Het is een triest zooitje, met die roze clown en meneer onkunde himself (Ten Hag) voorop.

 

+1/-0

Ik ben al 65 jaar AJAX fan maar ik vrees dat het seizoen nu al verloren is... wie moet in vredesnaam het elftal op sleeptouw nemen... sinds De Jong en De Ligt weg zijn is ook de aansturing van het elftal verdwenen..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Heyman schreef op 23 februari 2020 om 19:27:

Als ik het iemand gun, is het Dickie wel. (...)



Nee, heb ik niks mee.

Sinds de laffe "Robben-wissel" staat hij bij mij op een lijst met lieden die er niks van begrijpen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 24 februari 2020 om 20:27:

open/sluit de onderstaande quote:

Heyman schreef op 23 februari 2020 om 19:27:

Als ik het iemand gun, is het Dickie wel. (...)



Nee, heb ik niks mee.

Sinds de laffe "Robben-wissel" staat hij bij mij op een lijst met lieden die er niks van begrijpen.


Kun we jou niet inhuren bij FoxSport voor de camera i.p.v. die gast die van Jupiter komt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 24 februari 2020 om 20:54:

Kun we jou niet inhuren bij FoxSport voor de camera i.p.v. die gast die van Jupiter komt.



Ik zie liever iemand die op niveau gespeeld heeft en veel kennis van zaken heeft. Dat soort mensen mis ik te veel op TV.

Weg met de Youri Mulders etc.

Dit bericht is gewijzigd op 24 februari 2020, 23:18:14.

 

+1/-0

Die strookjes van informatie rijmen niet met elkaar.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Ere] Heracles - Ajax