Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2022/2023] FC Volendam - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Zaterdag 8 oktober: 16:30 uur

FC Volendam - Ajax

 

+1/-0

Eindelijk tegen een voetballende ploeg.

 

+1/-0

Ik zou zoiets tegen Volendam doen. We moeten doelpunten gaan maken en niet afwachten:

Pasveer;
Rensch/Sanchez-Timber-Blind-Wijndal;
Berghuis-Kudus-Taylor;
Conceiciao-Brobbey-Bergwijn;

CL en EL boeien momenteel niet meer, zorgen dat je kampioen wordt. Je krijgt een hele rij rechter rijtje clubs, niks doen is afgaan.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 06 oktober 2022 om 15:06:

Ik zou zoiets tegen Volendam doen. We moeten doelpunten gaan maken en niet afwachten:

Pasveer;
Rensch/Sanchez-Timber-Blind-Wijndal;
Berghuis-Kudus-Taylor;
Conceiciao-Brobbey-Bergwijn;

CL en EL boeien momenteel niet meer, zorgen dat je kampioen wordt. Je krijgt een hele rij rechter rijtje clubs, niks doen is afgaan.



Goeie opstelling met genoeg voetballend vermogen. Ik zou zelf Berghuis op rechtsbuiten plaatsen en Klaassen als meest verdedigende middenvelder met Kudus en Taylor voor zich. Conceicao kun je in de tweede helft nog inbrengen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 06 oktober 2022 om 15:09:

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 06 oktober 2022 om 15:06:

Ik zou zoiets tegen Volendam doen. We moeten doelpunten gaan maken en niet afwachten:

Pasveer;
Rensch/Sanchez-Timber-Blind-Wijndal;
Berghuis-Kudus-Taylor;
Conceiciao-Brobbey-Bergwijn;

CL en EL boeien momenteel niet meer, zorgen dat je kampioen wordt. Je krijgt een hele rij rechter rijtje clubs, niks doen is afgaan.



Goeie opstelling met genoeg voetballend vermogen. Ik zou zelf Berghuis op rechtsbuiten plaatsen en Klaassen als meest verdedigende middenvelder met Kudus en Taylor voor zich. Conceicao kun je in de tweede helft nog inbrengen.

Yep dat zijn allemaal mogelijkheden, ik had Klaassen even over het hoofd gezien :) En betrekt Jong Ajax spelers erbij (Hanssen, Axel van Dongen, Fitz-Jim et cetera), je mag 5 wissel spelers gebruiken dus een versnelde opleiding is noodzakelijk.

 

+1/-0

Ben echt benieuwd of onze kale leider Tadic en/of Blind gaat passeren.
Als hij ze blijft opstellen dan veliest ie alle vertrouwen bij mij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 07 oktober 2022 om 09:36:

Ben echt benieuwd of onze kale leider Tadic en/of Blind gaat passeren.
Als hij ze blijft opstellen dan veliest ie alle vertrouwen bij mij.



Ik ben eerder benieuwd wat voor veranderingen hij doorvoert. Het zal me niet verbazen als hij Ocampos en Grillitsch in de basis gooit, we winnen en hij dat blijft herhalen tot we weer flink op ons bek gaan.

 

+1/-0

Ik vrees Volendam op voorsprong voor de rust.

Ga er maar gewoon van uit dat Tadic en Blind er weer in staan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

loekf schreef op 07 oktober 2022 om 11:17:

Ik vrees Volendam op voorsprong voor de rust.

Ga er maar gewoon van uit dat Tadic en Blind er weer in staan.



Denk het ook. Schreuder zit er ook nog gewoon en het is zo verdomd stil rond Ajax in de media, alsof er niets gebeurd is.

 

+1/-0

Dit wordt gewoon de vaste opstelling als er geen blessures zijn, evt Grillitsch of Klaassen voor Taylor of Berghuis. Oftewel lood om oud ijzer.

Ook tegen Napoli gaat hij met dezelfde elf beginnen minus Tadic en dat alleen omdat hij geschorst is.

De loopbaan van Schreuder wijst uit dat hij bij tegenslag nog meer zekerheid in gaat bouwen, dus zoiets als een middenveld Alvarez - Klaassen - Grillitsch zie ik zomaar gebeuren.

 

+1/-0

Schijnt de opstelling van Ajax te zijn:

Pasveer; Rensch, Timber, Blind, Bassey; Álvarez, Taylor, Bergwijn; Berghuis, Tadić; Kudus.

- Berghuis op rechts
- Bergwijn op 10
- Tadic op links

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 08 oktober 2022 om 15:20:

Schijnt de opstelling van Ajax te zijn:

Pasveer; Rensch, Timber, Blind, Bassey; Álvarez, Taylor, Bergwijn; Berghuis, Tadić; Kudus.

- Berghuis op rechts
- Bergwijn op 10
- Tadic op links



Tegen Volendam zal het vast goed uitpakken, daar win je zelfs met Jong Ajax van. Dan is het lek ineens boven en ga je in Napels weer keihard op je bek. Daarna weer akelig stil rond Ajax en Schreuder. Same story, different day, niemand grijpt in. Konden we Cruijff maar weer tot leven wekken.. 😒

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 08 oktober 2022 om 15:20:

Schijnt de opstelling van Ajax te zijn:

Pasveer; Rensch, Timber, Blind, Bassey; Álvarez, Taylor, Bergwijn; Berghuis, Tadić; Kudus.

- Berghuis op rechts
- Bergwijn op 10
- Tadic op links



Geen wijzigingen dus. Schreuder is uit op een ontslagvergoeding zo te zien.

Tegen Volendam win je normaal gesproken wel om vervolgens tegen Napoli weer vernederd te worden. En zo modderen we verder met een trainer die wat mij betreft alle vertrouwen kwijt is.

 

+3/-0

Redelijke eerste helft en dat is dan het gemiddelde. Soms goede momenten, soms slechte momenten. Met dit spel krijg je weer een pak slaag van Napoli. Mag toch hopen dat hij nu spelers gaat wisselen. Tadic sowieso eruit met het oog op woensdag.

 

+3/-0

Zoveelste zaadpot. Kappen met Schreuder. Zit totaal geen lijn of organisatie in.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 08 oktober 2022 om 18:23:

Zoveelste zaadpot. Kappen met Schreuder. Zit totaal geen lijn of organisatie in.



Bosz komt vrij. Haal die maar terug en Bogarde ook. Schreuder en die duitse zoutzak eruit.

 

+1/-0

Tenenkrommend interview met Blind. Wegwezen met Blind, Tadic, Schreuder die Duitser en H2. Ajax gaat naar de kloten door dit soort figuren.

 

+2/-0

Schandalig na een 0-3 voorsprong geef je bijna de zege weg.
En dat tegen de nummer laatst.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 08 oktober 2022 om 18:44:

Tenenkrommend interview met Blind. Wegwezen met Blind, Tadic, Schreuder die Duitser en H2. Ajax gaat naar de kloten door dit soort figuren.



Wat zei Daley?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ons Aller Ajax schreef op 08 oktober 2022 om 18:56:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 08 oktober 2022 om 18:44:

Tenenkrommend interview met Blind. Wegwezen met Blind, Tadic, Schreuder die Duitser en H2. Ajax gaat naar de kloten door dit soort figuren.



Wat zei Daley?



Niets, draaide alleen maar om de hete brei heen. Was geïrriteerd vanwege de vragen. Vond dat ze best goed gespeeld hadden. En de buitenwacht vindt het alleen maar slecht en blijkbaar, gezien zijn houding, is dat allemaal maar belachelijk.

Die overschat zichzelf enorm.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2022/2023] FC Volendam - Ajax