Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2021/2022] Ajax - Willem II

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Donderdag 02/12/2021 om 21:00 uur.

Ajax - Willem II

 

+1/-0

Geen publiek. Een prima gelegenheid om Onana op te stellen.

 

+1/-0

Men weet niet meer wat je kan verwachten tegen dit soort tegenstanders.
Als de 3 punten maar gehaald worden

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 29 november 2021 om 07:31:

Men weet niet meer wat je kan verwachten tegen dit soort tegenstanders. (...)



Wie is men?

Toch niet de trainersstaf?! Want dan wordt het de hoogste tijd dat daar een bezem door heen gaat!

Als je niet kunt voorspellen dat Willem II op eigen helft blijft hangen en zinspeelt op de counter, is het niet best.

 

+2/-0

Dit wordt een kopie van de wedstrijd tegen GAE, maar dan hopelijk wel met 3 punten.

 

+1/-0

Zal wel weer een wedstrijd worden om snel te vergeten, gaan natuurlijk met 10 man voor eigen goal hangen..

 

+1/-0

Denk niet dat Grim al te verdedigend gaat spelen, dus zal wel een nulletje of 5 worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 01 december 2021 om 15:00:

Denk niet dat Grim al te verdedigend gaat spelen, dus zal wel een nulletje of 5 worden.



Ik heb ploegen van Grim nog nooit echt defensief zien spelen. Hebben ze ook niet de spelers voor.

Plus je eigen spel spelen levert op de langere termijn meer op. Iedereen lachtte Cambuur uit om de manier waarop ze speelden en kijk eens waar die nu staan. Vijfde plek met goed voetbal. Als je die uitschieter tegen ons wegstreept hebben ze een positief doelsaldo en dat voor een promovendus.

 

+1/-0

Benieuwd of dit helpt:


forumillustratie

forumillustratie

 

+8/-0

Hoop op weer eens een aantrekkelijke pot van Ajax kant. Niet in die val van Willem II trappen. Al gaan ze voor de goal hangen, met snelheid en goed georganiseerd samenspel, speel je ze wel moe. En de tegenstander naar je toe lokken en zo ruimte creëren is ook niet verboden... Ben benieuwd!

 

+1/-0

Knap hoor 3-0 voor met acht man. Wat zijn Klaassen, Gravenberch en Mazraoui weer mega kut.

 

+1/-0

Er zijn er wel meer die een off day hebben.

 

+1/-0

Prima resultaat.

Teleurstellend dat het weer plichtmatig volgens 'plan A' loopt en niemand individueel de uitdaging zoekt om te laten zien wat ie nog meer kan, anders dan bevelen opvolgen.

 

+3/-0

Als je het doelsaldo van de nummers 2 t/m 4 optelt kom je uit op het doelsaldo van de koploper.

 

+1/-0

3 punten en op naar de volgende

 

+1/-0

15 wedstrijden gespeeld, 48 goals voor en 2 tegen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

HandvanGod schreef op 03 december 2021 om 11:39:

15 wedstrijden gespeeld, 48 goals voor en 2 tegen.



En 4 wedstrijden verkloot.

 

+2/-0

Ajax is de doelsaldokoning van Europa en ligt op koers voor een iconisch Eredivisie-record:
https://www.vi.nl/pro/overig/de-absurde-ajax-cijfers-beste-doelsaldo-van-europalink

Over het aantal van 4 mindere wedstrijden maak ik mij totaal geen zorgen.
In Nederland hebben we geen enkele concurrent meer.

Ajax heeft in de helft van het aantal gespeelde competitiewedstrijden 5 of meer goals gescoord.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 3 december 2021, 13:37:49.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

HandvanGod schreef op 03 december 2021 om 13:28:

(...) Over het aantal van 4 mindere wedstrijden maak ik mij totaal geen zorgen. (...)



Ik wel. ;)

En waarom?
Vooral omdat ze niet zo goed zijn als de resultaten aantonen.

Waar ik dat op baseer?
Op het feit dat ze meteen en serieus (= met negatieve gevolgen) kwetsbaar zijn als ze geen 100% zijn.

Als ik het vergelijk op individueel niveau.
Wat presteert Messi op 70%?
Wat presteren Antony, Gravenbergh, Klaassen en Blind op 70%?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

open/sluit de onderstaande quote:




Ik wel. ;)

En waarom?
Vooral omdat ze niet zo goed zijn als de resultaten aantonen.

Waar ik dat op baseer?
Op het feit dat ze meteen en serieus (= met negatieve gevolgen) kwetsbaar zijn als ze geen 100% zijn.

Als ik het vergelijk op individueel niveau.
Wat presteert Messi op 70%?
Wat presteren Antony, Gravenbergh, Klaassen en Blind op 70%?



Don't worry......

Iedere ploeg is kwetsbaar als ze geen 100% zijn. Gelukkig hebben we met veel geluk defensieve zekerheid en weinig goals tegen. Hierdoor heb je ondanks 4 wedstrijden met puntverlies nog altijd minder verliespunten dan de andere 2 ploegen met eenzelfde aantal wedstrijden aan puntverlies (en dan moeten ze de komende wedstrijd ook nog maar winnen). De 0 houden zorgt in dat geval dan namelijk vaak nog voor een punt (behalve dit seizoen tegen Utrecht).

De spelers presteren op dat moment 70% van wat ze normaal op 100% kunnen presteren. Hetzelfde als jij op je werk presteert als je op 70% acteert.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2021/2022] Ajax - Willem II