Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2021/2022] RKC Waalwijk - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Zondag 21 november 2021, 16.45u:


RKC Waalwijk - Ajax

 

+1/-0

Op papier makkelijke wedstrijd, in realiteit weer zwoegen om ofwel gelijk te spelen, ofwel nipt te winnen. Ik sla voortaan Eredivisie wedstrijden wel over, dat doen de spelers ook.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 07 november 2021 om 22:06:

Op papier makkelijke wedstrijd, in realiteit weer zwoegen om ofwel gelijk te spelen, ofwel nipt te winnen. Ik sla voortaan Eredivisie wedstrijden wel over, dat doen de spelers ook.



Ten Hag en Ajax moeten misschien anders gaan spelen? Veld breed houden, misschien Tadic in de spits en echt goed met buitenspelers spelen. Ajax mag ook wel wat efficienter met de kansen omspringen. Als je scoort valt het plan van de tegenstander in duigen.
Je kunt er op rekenen dat RKC op dezelfde manier zal proberen Ajax te bestrijden, en we hebben het hier al eens lastig gehad.

 

+2/-0

Dat wordt weer ergeren.

 

+1/-0

Sorry voor m'n taalgebruik, maar dit zal ook wel een kutwedstrijd worden.

 

+1/-0

Vorig jaar was ook een enorme zaadpot daar, met die wondergoal van Haller.

 

+1/-0

Een wedstrijd zonder publiek, zoals nu gemeld wordt.

Evenals Sparta-Ajax en Ajax-Willem II.

 

+1/-0

Zonder publiek kwam Ajax vorig jaar best goed uit.

 

+1/-0

'Tis echt een beetje een ''het moet maar,'' potje geworden... Tis duidelijk dat Ajax zich totaal niet (meer) kan motiveren voor de eredivisie, maar lijkt te vergeten dat je toch echt kampioen móet worden...

Je zou op papier simpel moeten winnen hier vanmiddag en ik hoop dat ze dat ook weer eens zullen doen, je hebt voorlopig genoeg punten verspeeld en dat is eigen schuld dikke bult. Er tegenaan dus!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ome Michel schreef op 21 november 2021 om 10:53:

'Tis echt een beetje een ''het moet maar,'' potje geworden... Tis duidelijk dat Ajax zich totaal niet (meer) kan motiveren voor de eredivisie, maar lijkt te vergeten dat je toch echt kampioen móet worden...

Je zou op papier simpel moeten winnen hier vanmiddag en ik hoop dat ze dat ook weer eens zullen doen, je hebt voorlopig genoeg punten verspeeld en dat is eigen schuld dikke bult. Er tegenaan dus!



Er zal een begin gemaakt moeten worden voor een lange serie overwinningen, inclusief de wedstrijd in december tegen Feyenoord om de regie weer in eigen hand te hebben. Aanpakken dus. Is het niet een idee om tegen ploegen die achterin de zaak zo dicht te houden Antony op links te zetten met de opdracht buitenom en voorzetten op Haller geven? Dat naar binnen trekken heeft tegen een gesloten defensie totaal geen zin.

 

+1/-0

Berghuis heeft de concurrentiestrijd met Klaassen nu duidelijk gewonnen.

Voor Rensch (Mazraoui), Schuurs (Timber), Tagliafico (Blind), Klaassen (Berghuis) en Neres (Antony) zal het toch slikken zijn om telkens op de bank te zitten nadat ze vorig seizoen veelvuldig basisspeler waren.

 

+1/-0

Wordt een makkelijke en regelmatige overwinning. 0-4 denk ik.

 

+1/-0

Nu is de VAR wel van het schijthuis af, maar bij die rode kaart van Kramer nergens te bekennen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 21 november 2021 om 17:58:

Nu is de VAR wel van het schijthuis af, maar bij die rode kaart van Kramer nergens te bekennen.



En sinds wanneer kun je met een hand buitenspel staan (Antony)?!

 

+2/-0

Viel mij ook al op, je kunt toch alleen met een lichaamsdeel buitenspel staan waarmee je kan scoren?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2021/2022] RKC Waalwijk - Ajax