Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » (Champions League 2021-2022) Ajax - Borussia Dortmund

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 17 oktober 2021 om 23:03:

open/sluit de onderstaande quote:

wit rood wit in ons bloed schreef op 17 oktober 2021 om 22:50:

(...) Blind en Tadic die toen echt op de toppen van hun kunnen zaten en nu zeker wel wat procentjes ingeleverd hebben. (...)



Veel meer dan een paar procentjes.

open/sluit de onderstaande quote:

wit rood wit in ons bloed schreef op 17 oktober 2021 om 22:50:

(...) Ik zal het een hele prestatie vinden als we van Dortmund winnen maar heb er toch een behoorlijk hard hoofd in. (...)



Wat is er zo bijzonder aan Dortmund, Haaland buiten beschouwing latend?



Dortmund is wel iets meer dan Haaland hoor.
Als ik naar de namen kijk dan denk ik dat er heel wat spelers van hun gewoon basismateriaal bij Ajax had geweest.
Ik moet zeggen dat ik ze dit jaar nog geen 1x live heb zien spelen maar van wat ik hoor is het kwa spelopvatting een soort Psv XXL.
Net het speltype wat Ajax doorgaans het minste ligt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 18 oktober 2021 om 09:31:

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 17 oktober 2021 om 13:00:

Kudus komt vooral dom over. Hij maakt te vaak de verkeerde keuze. Vlak voor de verdediging lopen dribbelen bijvoorbeeld. Direct balverlies en een mogelijkheid voor Heerenveen.

Nou heeft hij weinig speeltijd gehad, mede door zijn blessureleed. Maar hij doet ook niks met de kansen die hij krijgt. Toen hij werd aangetrokken was de hoop er een beetje dat hij samen met Gravenberch en Klaassen een middenveld zou vormen. De trieste conclusie is dat een beperkte speler als Alvarez het gewoon beter doet. Ondanks al zijn beperkingen.



Tegelijkertijd mooie conclusie waar Alvarez en Martinez in beginsel veel kritiek over zich heen kregen. Deels terecht maar door ontwikkeling bijna niet meer weg te denken zijn. Ze hebben het goed gedaan.


Alvarez zou ik nog steeds zo snel mogelijk lozen. Voor een voetballende ploeg als Ajax komt hij zwaar tekort aan de bal. En als centrumverdediger heeft hij geen snelheid. Bovendien niet wendbaar. Het is meer een pleister aangezien ze geen echte controleur hebben (dat hebben ze al jaren niet).

Over zijn inzet kan ik niet klagen. Hij werkt hard en pakt weleens een bal af of wint zijn duels. Maar laten we niet doen alsof we hier praten over een stofzuiger zoals Kante of Makelele.

Alvarez was ook 15 miljoen toch?

Martinez is een ander verhaal. Die past met zijn kwaliteiten gewoon goed bij Ajax. Ondanks dat hij wat klein is. Hij is geen Daley Blind aan de bal, maar kan toch nog vrij aardig voetballen. En hij weet zich beter te beheersen dan zijn maatje Tagliafico die regelmatig te veel risico's neemt in de duels.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 18 oktober 2021 om 10:35:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 18 oktober 2021 om 09:31:

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 17 oktober 2021 om 13:00:

Kudus komt vooral dom over. Hij maakt te vaak de verkeerde keuze. Vlak voor de verdediging lopen dribbelen bijvoorbeeld. Direct balverlies en een mogelijkheid voor Heerenveen.

Nou heeft hij weinig speeltijd gehad, mede door zijn blessureleed. Maar hij doet ook niks met de kansen die hij krijgt. Toen hij werd aangetrokken was de hoop er een beetje dat hij samen met Gravenberch en Klaassen een middenveld zou vormen. De trieste conclusie is dat een beperkte speler als Alvarez het gewoon beter doet. Ondanks al zijn beperkingen.



Tegelijkertijd mooie conclusie waar Alvarez en Martinez in beginsel veel kritiek over zich heen kregen. Deels terecht maar door ontwikkeling bijna niet meer weg te denken zijn. Ze hebben het goed gedaan.


Alvarez zou ik nog steeds zo snel mogelijk lozen. Voor een voetballende ploeg als Ajax komt hij zwaar tekort aan de bal. En als centrumverdediger heeft hij geen snelheid. Bovendien niet wendbaar. Het is meer een pleister aangezien ze geen echte controleur hebben (dat hebben ze al jaren niet).

Over zijn inzet kan ik niet klagen. Hij werkt hard en pakt weleens een bal af of wint zijn duels. Maar laten we niet doen alsof we hier praten over een stofzuiger zoals Kante of Makelele.

Alvarez was ook 15 miljoen toch?

Martinez is een ander verhaal. Die past met zijn kwaliteiten gewoon goed bij Ajax. Ondanks dat hij wat klein is. Hij is geen Daley Blind aan de bal, maar kan toch nog vrij aardig voetballen. En hij weet zich beter te beheersen dan zijn maatje Tagliafico die regelmatig te veel risico's neemt in de duels.




Alvarez lozen...grappig, juist 1 van die spelers die steeds beter gaat spelen en het fort echt beschermd. Spelers als Alvarez heb je keihard nodig als Ajax in de CL, omdat Ajax heel erg diep speelt en pressing toepast waardoor je heel snel weggecounterd kan worden door topploegen. Tevens winnen Gravenbergh, Kudus, Klaassen, Taylor, berghuis zelden duels, maken de juiste tackles of winnen lucht duels. Puur qua duels winnen, kopduels, tackles is het middenveld heel erg matig.

Iemand als Alvarez is juist hierdoor heel belangrijk omdat door zijn aanwezigheid de rest weer meer aan voetballen toe komt.

Finidi en Overmars waren niet alleen aanvallend heel goed ze verdedigen ook mee.
Tadic, Antony bv winnen zelden duels om de 2e bal of winnen lucht duels.

Kortom, Ajax is kwetsbaar. En dan heb je ook nog Blind als LB.

En je hebt een matige keeper.

En dan zeggen dat Alvarez wel mag vertrekken?

 

+3/-2

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 18 oktober 2021 om 18:35:

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 18 oktober 2021 om 10:35:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 18 oktober 2021 om 09:31:

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 17 oktober 2021 om 13:00:

Kudus komt vooral dom over. Hij maakt te vaak de verkeerde keuze. Vlak voor de verdediging lopen dribbelen bijvoorbeeld. Direct balverlies en een mogelijkheid voor Heerenveen.

Nou heeft hij weinig speeltijd gehad, mede door zijn blessureleed. Maar hij doet ook niks met de kansen die hij krijgt. Toen hij werd aangetrokken was de hoop er een beetje dat hij samen met Gravenberch en Klaassen een middenveld zou vormen. De trieste conclusie is dat een beperkte speler als Alvarez het gewoon beter doet. Ondanks al zijn beperkingen.



Tegelijkertijd mooie conclusie waar Alvarez en Martinez in beginsel veel kritiek over zich heen kregen. Deels terecht maar door ontwikkeling bijna niet meer weg te denken zijn. Ze hebben het goed gedaan.


Alvarez zou ik nog steeds zo snel mogelijk lozen. Voor een voetballende ploeg als Ajax komt hij zwaar tekort aan de bal. En als centrumverdediger heeft hij geen snelheid. Bovendien niet wendbaar. Het is meer een pleister aangezien ze geen echte controleur hebben (dat hebben ze al jaren niet).

Over zijn inzet kan ik niet klagen. Hij werkt hard en pakt weleens een bal af of wint zijn duels. Maar laten we niet doen alsof we hier praten over een stofzuiger zoals Kante of Makelele.

Alvarez was ook 15 miljoen toch?

Martinez is een ander verhaal. Die past met zijn kwaliteiten gewoon goed bij Ajax. Ondanks dat hij wat klein is. Hij is geen Daley Blind aan de bal, maar kan toch nog vrij aardig voetballen. En hij weet zich beter te beheersen dan zijn maatje Tagliafico die regelmatig te veel risico's neemt in de duels.




Alvarez lozen...grappig, juist 1 van die spelers die steeds beter gaat spelen en het fort echt beschermd. Spelers als Alvarez heb je keihard nodig als Ajax in de CL, omdat Ajax heel erg diep speelt en pressing toepast waardoor je heel snel weggecounterd kan worden door topploegen. Tevens winnen Gravenbergh, Kudus, Klaassen, Taylor, berghuis zelden duels, maken de juiste tackles of winnen lucht duels. Puur qua duels winnen, kopduels, tackles is het middenveld heel erg matig.

Iemand als Alvarez is juist hierdoor heel belangrijk omdat door zijn aanwezigheid de rest weer meer aan voetballen toe komt.

Finidi en Overmars waren niet alleen aanvallend heel goed ze verdedigen ook mee.
Tadic, Antony bv winnen zelden duels om de 2e bal of winnen lucht duels.

Kortom, Ajax is kwetsbaar. En dan heb je ook nog Blind als LB.

En je hebt een matige keeper.

En dan zeggen dat Alvarez wel mag vertrekken?


Ook met Alvarez krijgen ze de ene na de andere counter om de oren. Dat de tegenstanders in de Eredivisie daar vaak slecht mee omgaan is een ander verhaal.

Verder kan ik wel meer zwaktes benoemen. Ik vind het overigens wel grappig dat jij zegt dat Gravenberch zelden duels wint. Totale onzin.

Als de tegenpartij veel individuele snelheid heeft en goed kan counteren blijft er helemaal niks van Alvarez over. Die lopen ze aan alle kanten voorbij. En ja dat geldt niet alleen voor hem... het helpt bijvoorbeeld ook niet dat de buitenspelers de backs continu laten opkomen. En Berghuis doet als 10 verdedigend ook weinig. Blind traag en Mazraoui staat vaak hoog waardoor hij te laat terug is als ze voorin slordig zijn en de bal verspelen.

En Ryan denkt soms dat ze het achterin wel oplossen. In de Eredivisie kom je daar nog mee weg. Tegen de top niet.

Afgelopen zomer konden ze Alvarez met een kleine winst verkopen. Dan had je een gedeelte van dat bedrag kunnen gebruiken om een voetballende controleur te kopen. Of niet soms?

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 18 oktober 2021 om 21:10:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 18 oktober 2021 om 18:35:

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 18 oktober 2021 om 10:35:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 18 oktober 2021 om 09:31:

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 17 oktober 2021 om 13:00:

Kudus komt vooral dom over. Hij maakt te vaak de verkeerde keuze. Vlak voor de verdediging lopen dribbelen bijvoorbeeld. Direct balverlies en een mogelijkheid voor Heerenveen.

Nou heeft hij weinig speeltijd gehad, mede door zijn blessureleed. Maar hij doet ook niks met de kansen die hij krijgt. Toen hij werd aangetrokken was de hoop er een beetje dat hij samen met Gravenberch en Klaassen een middenveld zou vormen. De trieste conclusie is dat een beperkte speler als Alvarez het gewoon beter doet. Ondanks al zijn beperkingen.



Tegelijkertijd mooie conclusie waar Alvarez en Martinez in beginsel veel kritiek over zich heen kregen. Deels terecht maar door ontwikkeling bijna niet meer weg te denken zijn. Ze hebben het goed gedaan.


Alvarez zou ik nog steeds zo snel mogelijk lozen. Voor een voetballende ploeg als Ajax komt hij zwaar tekort aan de bal. En als centrumverdediger heeft hij geen snelheid. Bovendien niet wendbaar. Het is meer een pleister aangezien ze geen echte controleur hebben (dat hebben ze al jaren niet).

Over zijn inzet kan ik niet klagen. Hij werkt hard en pakt weleens een bal af of wint zijn duels. Maar laten we niet doen alsof we hier praten over een stofzuiger zoals Kante of Makelele.

Alvarez was ook 15 miljoen toch?

Martinez is een ander verhaal. Die past met zijn kwaliteiten gewoon goed bij Ajax. Ondanks dat hij wat klein is. Hij is geen Daley Blind aan de bal, maar kan toch nog vrij aardig voetballen. En hij weet zich beter te beheersen dan zijn maatje Tagliafico die regelmatig te veel risico's neemt in de duels.




Alvarez lozen...grappig, juist 1 van die spelers die steeds beter gaat spelen en het fort echt beschermd. Spelers als Alvarez heb je keihard nodig als Ajax in de CL, omdat Ajax heel erg diep speelt en pressing toepast waardoor je heel snel weggecounterd kan worden door topploegen. Tevens winnen Gravenbergh, Kudus, Klaassen, Taylor, berghuis zelden duels, maken de juiste tackles of winnen lucht duels. Puur qua duels winnen, kopduels, tackles is het middenveld heel erg matig.

Iemand als Alvarez is juist hierdoor heel belangrijk omdat door zijn aanwezigheid de rest weer meer aan voetballen toe komt.

Finidi en Overmars waren niet alleen aanvallend heel goed ze verdedigen ook mee.
Tadic, Antony bv winnen zelden duels om de 2e bal of winnen lucht duels.

Kortom, Ajax is kwetsbaar. En dan heb je ook nog Blind als LB.

En je hebt een matige keeper.

En dan zeggen dat Alvarez wel mag vertrekken?


Ook met Alvarez krijgen ze de ene na de andere counter om de oren. Dat de tegenstanders in de Eredivisie daar vaak slecht mee omgaan is een ander verhaal.

Verder kan ik wel meer zwaktes benoemen. Ik vind het overigens wel grappig dat jij zegt dat Gravenberch zelden duels wint. Totale onzin.

Als de tegenpartij veel individuele snelheid heeft en goed kan counteren blijft er helemaal niks van Alvarez over. Die lopen ze aan alle kanten voorbij. En ja dat geldt niet alleen voor hem... het helpt bijvoorbeeld ook niet dat de buitenspelers de backs continu laten opkomen. En Berghuis doet als 10 verdedigend ook weinig. Blind traag en Mazraoui staat vaak hoog waardoor hij te laat terug is als ze voorin slordig zijn en de bal verspelen.

En Ryan denkt soms dat ze het achterin wel oplossen. In de Eredivisie kom je daar nog mee weg. Tegen by de top niet.

Afgelopen zomer konden ze Alvarez met een kleine winst verkopen. Dan had je een gedeelte van dat bedrag kunnen gebruiken om een voetballende controleur te kopen. Of niet soms?




Ik ben niet de enige die ziet wat de waarde is van Alvarez in dit Ajax.

https://www.vi.nl/video/open-huis-ajax-zonder-alvarez-onmisbaar-tegen-dortmundlink

 

+2/-1

Volgens mij begrijp je niet wat ik zeg....

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 18 oktober 2021 om 21:19:

Volgens mij begrijp je niet wat ik zeg....



Ik begrijp je wel, het is het steeds terugkerende argument betreft Alvarez.

Echter de man heeft zich zo in de basis gespeeld dat steeds meer fans en professinals zien hoe belangrijk hij juist is in het aanvallende spel van Ajax. Hij is in een team met 2 voetballende middenvelders, en 3 aanvallers en aanvallende, voetballende verdedigers zoals Mazraoui, Blind, Timber, Mazraoui juist zo belangrijk.

Hij bewaakt het fort.

 

+3/-2

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 17 oktober 2021 om 12:58:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 17 oktober 2021 om 11:58:

(...) En Kudus is veel te zelfzuchtig, hij gaat bijvoorbeeld blind schieten bij overtalsituaties. (...)



Wat is daar mis mee?!

Waarom zou je een bal niet in de goal schieten als daar gelegenheid voor is,
i.p.v. eindeloos rondtikken totdat iemand hem op de doellijn binnenloopt?

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 17 oktober 2021 om 11:58:

(...) (...)




Als je 4 tegen 3 staat in de omschakeling, je kunt links en rechts afleggen op een medespeler die er veel beter voorstaat....dan ga je niet blind op een tegenstander schieten die recht voor je neus staat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 17 oktober 2021 om 20:05:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 17 oktober 2021 om 11:58:

Klaassen was inderdaad d r a m a. En Kudus is veel te zelfzuchtig, hij gaat bijvoorbeeld blind schieten bij overtalsituaties.
Zijn allebei nog geen basisspelers, mede ook omdat concurrenten Antony en Berghuis het erg goed doen.

Speel je in de eerste iets 'vaster' in de eindfase sta je met rust op 0-4. Dinsdag kunnen we ons dat niet veroorloven.



Liam@ welke 11 zou 'jij' tegen Dortmund opstellen?



Denk wel dat snelheid belangrijk is voorin. Dus speel met gedachte Daramy op te stellen maar ik denk dat Ten Hag deze optie bewaart voor Dortmund-uit.

Ik zou toch voor nu spelen dan met de geijkte opstelling: Pasveer - Nous, Timber, Martinez, Daley - Ryan, Steven, Edson - Antony, Haller, Tadic

Ten Hag laat Haller namelijk toch beginnen, wat wij er ook van vinden.
Daramy....prikkelt mij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 17 oktober 2021 om 23:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 17 oktober 2021 om 23:03:

open/sluit de onderstaande quote:

wit rood wit in ons bloed schreef op 17 oktober 2021 om 22:50:

(...) Blind en Tadic die toen echt op de toppen van hun kunnen zaten en nu zeker wel wat procentjes ingeleverd hebben. (...)



Veel meer dan een paar procentjes.

open/sluit de onderstaande quote:

wit rood wit in ons bloed schreef op 17 oktober 2021 om 22:50:

(...) Ik zal het een hele prestatie vinden als we van Dortmund winnen maar heb er toch een behoorlijk hard hoofd in. (...)



Wat is er zo bijzonder aan Dortmund, Haaland buiten beschouwing latend?



Bellingham is wel een talentje. En overall is het gewoon een goede, sterke ploeg.

Denk dat we achterin zowel letterlijk als figuurlijk tekort komen. 1-2.



In mijn ogen moet je er voor zorgen dat Reus niet in de wedstrijd komt. Hij schakelt Haaland in, samen met Bellingham.

Maar mee eens dat Ajax zeker niet minder is.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 18 oktober 2021 om 21:58:

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 18 oktober 2021 om 21:19:

Volgens mij begrijp je niet wat ik zeg....



Ik begrijp je wel, het is het steeds terugkerende argument betreft Alvarez.

Echter de man heeft zich zo in de basis gespeeld dat steeds meer fans en professinals zien hoe belangrijk hij juist is in het aanvallende spel van Ajax. Hij is in een team met 2 voetballende middenvelders, en 3 aanvallers en aanvallende, voetballende verdedigers zoals Mazraoui, Blind, Timber, Mazraoui juist zo belangrijk.

Hij bewaakt het fort.



Dat bij sommige onder ons in het hoofd is gaan zitten dat Alvarez niet goed is, is onbegrijpelijk.
Dit is misschien wel de voetballer die de grootste ontwikkeling heeft doorgemaakt het laatste half jaar.
Daarbij heeft hij een inzet waar sommige spelers een puntje aan kunnen zuigen.

Alvarez is gewoon een hele waardevolle speler voor Ajax.

 

+4/-1

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 19 oktober 2021 om 11:19:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 18 oktober 2021 om 21:58:

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 18 oktober 2021 om 21:19:

Volgens mij begrijp je niet wat ik zeg....



Ik begrijp je wel, het is het steeds terugkerende argument betreft Alvarez.

Echter de man heeft zich zo in de basis gespeeld dat steeds meer fans en professinals zien hoe belangrijk hij juist is in het aanvallende spel van Ajax. Hij is in een team met 2 voetballende middenvelders, en 3 aanvallers en aanvallende, voetballende verdedigers zoals Mazraoui, Blind, Timber, Mazraoui juist zo belangrijk.

Hij bewaakt het fort.



Dat bij sommige onder ons in het hoofd is gaan zitten dat Alvarez niet goed is, is onbegrijpelijk.
Dit is misschien wel de voetballer die de grootste ontwikkeling heeft doorgemaakt het laatste half jaar.
Daarbij heeft hij een inzet waar sommige spelers een puntje aan kunnen zuigen.

Alvarez is gewoon een hele waardevolle speler voor Ajax.



Goed gezegd. Hij is het voorbeeld van een speler die echt beter is geworden en ik denk, ook juist omdat hij hele specifieke trainingen krijgt bij Ajax en dat hij een super mentaliteit heeft dat hij alleen maar beter gaat worden.

 

+3/-1

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 19 oktober 2021 om 10:05:

Als je 4 tegen 3 staat in de omschakeling, je kunt links en rechts afleggen op een medespeler die er veel beter voorstaat....dan ga je niet blind op een tegenstander schieten die recht voor je neus staat.



Nee, dat is juist. Dat zie je en dan schiet je de bal er langs. ;)

 

+1/-0

Jesús Gil Manzano ...
Een Spaanse scheidsrechter, dat is niet best.

Die hebben eigen spelregels of ze kennen de spelregels niet.
En ook nog eens een kaartentrekker.

Daar gaan onze trage Godenzonen problemen mee krijgen.
'Shirtje vasthouden' en andere 'stofzuigertechnieken' leidt bij die gasten meteen tot kaarten.

En Duitsers (en Noren in Duitse dienst) weten dan wel raad met schwalbes en andere spelbedervende methodes om een tegenstander te benadelen.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 19 oktober 2021 om 13:48:

Jesús Gil Manzano ...
Een Spaanse scheidsrechter, dat is niet best.

Die hebben eigen spelregels of ze kennen de spelregels niet.
En ook nog eens een kaartentrekker.

Daar gaan onze trage Godenzonen problemen mee krijgen.
'Shirtje vasthouden' en andere 'stofzuigertechnieken' leidt bij die gasten meteen tot kaarten.

En Duitsers (en Noren in Duitse dienst) weten dan wel raad met schwalbes en andere spelbedervende methodes om een tegenstander te benadelen.


Begin je nu al excuses te zoeken?

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 19 oktober 2021 om 14:38:

Begin je nu al excuses te zoeken?



Excuses?! Ik geef aan wat ik schrijf.

Dat irritante gedrag en onkunde van de arbitrage wordt onderdeel van de wedstrijd, c.q. kijkspel. Dat is niet leuk om naar te kijken.

 

+3/-0

Voor iedereen die vanavond Davy op 10 wil:



Klaassen dit seizoen bij Ajax.

8 wedstrijden - 1 goal - 0 assist

en dan was zijn goal ook nog de 5-0!

Heel erg slecht voor een '10' bij Ajax.




https://www.transfermarkt.nl/davy-klaassen/leistungsdaten/spieler/182932link

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 19 oktober 2021 om 17:05:

Voor iedereen die vanavond Davy op 10 wil:



Klaassen dit seizoen bij Ajax.

8 wedstrijden - 1 goal - 0 assist

en dan was zijn goal ook nog de 5-0!

Heel erg slecht voor een '10' bij Ajax.





https://www.transfermarkt.nl/davy-klaassen/leistungsdaten/spieler/182932link



Die hebben pech! ;B

 

+2/-0

Het gaat niet slecht. Eigenlijk had Ajax het al af moeten maken. Kansen genoeg. En eigenlijk slechts 1 of 2 momenten voor Dortmund. Ajax zit er lekker kort op en wint veel duels. Ze zijn een stuk gretiger.

Haller, Gravenberch, Berghuis hadden allemaal nog moeten scoren.

 

+1/-0

Prima eerste helft. Had eigenlijk al 4-0 kunnen staan. Had wel meer van Dortmund verwacht eigenlijk, maar laat ik voorzichtig doen. We hebben nog een tweede helft.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » (Champions League 2021-2022) Ajax - Borussia Dortmund