Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2021/2022] SC Heerenveen - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Zaterdag 16 oktober 2021, 18.45u:


SC Heerenveen - Ajax

 

+1/-0

Komt die interlandbreak misschien toch nog goed uit. Eerst vond ik dat vervelend omdat het als een trein liep, maar na die tik van vandaag misschien wel even goed.

 

+1/-0

Zonder de Zuid en Midden Amerika internationals.
Ik zou Daramy wel vanaf het begin op rechts willen zien, of zet Ten Hag Berghuis op de rechterkant en Klaassen op 10.

 

+1/-0

Ja ze lopen te klagen bij PSV dat ze 2 dagen minder rust hebben dan Ajax , maar niemand loopt te klagen dat we bijna alle Zuid -midden Amerikanen missen voor deze wedstrijd tegen Heerenveen, competitie vervalsing noemen ze het ook nog. Hoe noem je dit dan.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

riman221956 schreef op 15 oktober 2021 om 20:05:

Ja ze lopen te klagen bij PSV dat ze 2 dagen minder rust hebben dan Ajax , maar niemand loopt te klagen dat we bijna alle Zuid -midden Amerikanen missen voor deze wedstrijd tegen Heerenveen, competitie vervalsing noemen ze het ook nog. Hoe noem je dit dan.



Competitievervalsing.

 

+3/-0

Wat is dit weer belachelijk slecht, zeg.

 

+1/-0

Na de eerste 8 minuten dacht: ze hebben de boodschap begrepen na de vorige wedstrijd en beginnen scherp. Na 10 minuten was het echter weer traag rondspelen tegen een nog zwakker Heerenveen. En dan ook nog zó intens laks met kansen omgaan, ongelofelijk.

2e helft was helemaal kansloos. Als alle 11 spelers nou eens beginnen met de wedstrijd instelling van Martinez, dan ben je er toch al in de eredivisie?

 

+3/-0

Prima resultaat.
Teleurstellende wedstrijd.

 

+1/-0

Je maakt het jezelf moeilijk door de wedstrijd niet eerder te beslissen.
Je ziet dat ze het te mooi willen afmaken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 16 oktober 2021 om 21:46:

Je ziet dat ze het te mooi willen afmaken.



Dat heb ik niet gezien.
Wel dat ze niet in staat waren om het af te maken.

 

+1/-0

Zoals ajax vandaag speelde en vorige keer tegen Utrecht, zullen ze niet winnen dinsdag.

Als ik Ten Hag was zou ik weer terug gaan naar de basis van Sporting, Besiktas. En verder moet iedereen alles geven.

Was gewoon er matig vandaag weer. ( mijn mening) Wel de 3 punten.

 

+2/-0

Prima resultaat en een redelijke wedstrijd. Maak je de kansen af in de eerste helft is er niets aan de hand.

Haller scoort, maar verziekt met zijn dramatische aannames hele mooie combinaties, waardoor er geen doelpunten vallen. blijft een redelijke spits en ook niet meer dan dat.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2021/2022] SC Heerenveen - Ajax