Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [KNVB Beker 2020/2021] Ajax - Vitesse

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Zondag 18 april a.s., 18.00u:

KNVB Bekerfinale

Ajax - Vitesse

 

+1/-0

Dit moet gewoon een overwinning worden voor Ajax. Voor een aantal spelers ook de eerste kans op een prijs, dus laat ons hopen dat er donderdag bij Roma weinig schade is en dat Ajax op volle sterkte kan aantreden.

Mits dat gebeurt, voorzie ik weinig problemen. Krijgen ze donderdag een dreun, dan wordt het een ander verhaal vrees ik ...

 

+1/-0

Een wedstrijd op zich, wel een lastige tegenstander.
Finales speel je om te winnen dus dat is het belangrijkste.

 

+1/-0

Een mentale kwestie. Als je een normaal niveau haalt moet je al winnen, maar Vitesse zal met 250% inzet proberen ons spel te ontregelen. Ik ga er van uit dat de ervaren jongens iedereen op sleeptouw nemen. (moet je natuurlijk niet een strafschop missen of een domme blunder maken...)

 

+1/-0

Snel door naar zondag ...

Ik hoop dat de ploeg snel beseft dat er na elke van de komende 3 wedstrijden feest kan zijn en dat daarna de druk er af is. Dus nog meer tijd voor feest.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 15 april 2021 om 23:39:

Snel door naar zondag ...

Ik hoop dat de ploeg snel beseft dat er na elke van de komende 3 wedstrijden feest kan zijn en dat daarna de druk er af is. Dus nog meer tijd voor feest.



Ik denk niet dat het een kwestie van niet willen is, maar van niet kunnen ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 16 april 2021 om 01:38:

Ik denk niet dat het een kwestie van niet willen is, maar van niet kunnen ...



Zeker, die twijfel is weg.

Anderzijds hebben ze tegen die komende 3 tegenstanders geen punten verloren dit seizoen. Nog een week voetballen en er is 'rust'.
Dat besef zal toch wel doordringen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 16 april 2021 om 13:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 16 april 2021 om 01:38:

Ik denk niet dat het een kwestie van niet willen is, maar van niet kunnen ...



Zeker, die twijfel is weg.

Anderzijds hebben ze tegen die komende 3 tegenstanders geen punten verloren dit seizoen. Nog een week voetballen en er is 'rust'.
Dat besef zal toch wel doordringen?



Die rust zal er na zondag al zijn. Zelfs als PSV alles zou winnen, volstaat het als Ajax alleen thuis tegen Emmen en thuis tegen VVV wint. Gezien het doelsaldo volstaat ook een gelijkspel tegen 1 van deze ploegen hoogstwaarschijnlijk.

Dus alles op de bekerfinale zetten. Letterlijk de laatste wedstrijd die ertoe zal doen in maanden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 16 april 2021 om 13:27:

Die rust zal er na zondag al zijn. (...)



Er ligt nog een uitdaging om meer dan 100 goals te maken.

 

+1/-0

forumillustratie

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Ziet er een stuk beter uit dan die vodden, luiers en ander afval dat er eerst lag.

 

+1/-0

Dit is echt 1 van de slechtste wedstrijden van de afgelopen jaren.

 

+1/-0

Wat een waardeloze vertoning, Ajax compleet tandenloos.....nu 11 tegen 10...kijken of ze dit uit kunnen spelen

 

+1/-0

Godzijdank moeten we hier niet nog eens 30 minuten naar kijken. Waarvoor dank Neres.

 

+1/-0

Gefelicteerd mede Ajacieden, wat een zaad partij.

 

+1/-0

Antony eindelijk weer eens aanwezig in een wedstrijd. Helaas niet beslissend, maar als hij dit komend seizoen meer kan laten zien, komt dat echt wel goed. Klein detail overigens qua Haller: hij speelde niet geweldig,maar ik zag eindelijk eens wat spelplezier en beleving.
Op naar het kampioenschap!

 

+1/-0

Is er nog iemand fit? Of het nou Ajax is of Vitesse... dit zijn professionals en ik zie allemaal dode spelers op het veld. Het komt het spel niet ten goede. Ajax wel beter gezien de kansenverhouding. Verder heel pover.

Met name Haller, Tadic vond ik heel slecht spelen. Haller verloor zo'n beetje alles van Bazoer die 2 koppen kleiner is. Bij al die voorzetten kwam Haller ook nooit in een kansrijke situatie. Alleen bij de 2-1 kopt hij op het laatst de bal door naar Neres. Moeten we daarom nu de vlag uithangen? Dit was zo ontzettend matig... ook het totale gebrek aan snelheid. Geen druk op de keeper, achterste linie. Aanspeelbaar over de grond? Neen. Pfff de duurste aankoop ooit. Niet te geloven.

Antony deze keer ietsje beter maar wederom kan hij niet het verschil maken. Ik verbaas me er echt over dat hij zijn man vrijwel nooit voorbij komt. Dit is op Eredivisieniveau he. De buitenspelers laten al maanden niks zien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 18 april 2021 om 20:15:

Is er nog iemand fit? Of het nou Ajax is of Vitesse... dit zijn professionals en ik zie allemaal dode spelers op het veld. Het komt het spel niet ten goede. Ajax wel beter gezien de kansenverhouding. Verder heel pover.

Met name Haller, Tadic vond ik heel slecht spelen. Haller verloor zo'n beetje alles van Bazoer die 2 koppen kleiner is. Bij al die voorzetten kwam Haller ook nooit in een kansrijke situatie. Alleen bij de 2-1 kopt hij op het laatst de bal door naar Neres. Moeten we daarom nu de vlag uithangen? Dit was zo ontzettend matig... ook het totale gebrek aan snelheid. Geen druk op de keeper, achterste linie. Aanspeelbaar over de grond? Neen. Pfff de duurste aankoop ooit. Niet te geloven.

Antony deze keer ietsje beter maar wederom kan hij niet het verschil maken. Ik verbaas me er echt over dat hij zijn man vrijwel nooit voorbij komt. Dit is op Eredivisieniveau he. De buitenspelers laten al maanden niks zien.



Ik heb Haller toch best veel goede dingen zien doen. Als aanspeelpunt heeft hij (zeker begin 2e helft) erg veel lange ballen goed vastgehouden en afgelegd. Tadic was inderdaad erg matig. Antony vond ik goed, had positieve invloed op het wedstrijdverloop.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

YAKUBU22 schreef op 18 april 2021 om 20:30:

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 18 april 2021 om 20:15:

Is er nog iemand fit? Of het nou Ajax is of Vitesse... dit zijn professionals en ik zie allemaal dode spelers op het veld. Het komt het spel niet ten goede. Ajax wel beter gezien de kansenverhouding. Verder heel pover.

Met name Haller, Tadic vond ik heel slecht spelen. Haller verloor zo'n beetje alles van Bazoer die 2 koppen kleiner is. Bij al die voorzetten kwam Haller ook nooit in een kansrijke situatie. Alleen bij de 2-1 kopt hij op het laatst de bal door naar Neres. Moeten we daarom nu de vlag uithangen? Dit was zo ontzettend matig... ook het totale gebrek aan snelheid. Geen druk op de keeper, achterste linie. Aanspeelbaar over de grond? Neen. Pfff de duurste aankoop ooit. Niet te geloven.

Antony deze keer ietsje beter maar wederom kan hij niet het verschil maken. Ik verbaas me er echt over dat hij zijn man vrijwel nooit voorbij komt. Dit is op Eredivisieniveau he. De buitenspelers laten al maanden niks zien.



Ik heb Haller toch best veel goede dingen zien doen. Als aanspeelpunt heeft hij (zeker begin 2e helft) erg veel lange ballen goed vastgehouden en afgelegd. Tadic was inderdaad erg matig. Antony vond ik goed, had positieve invloed op het wedstrijdverloop.



Alleen op basis van deze pot zou ik al 5 minuten kunnen vullen met dramatisch vertoon van Haller. Waarom blijft iedereen deze nietsnut verdedigen?

Het lijkt net alsof je kijkt naar een speler die 20 kilo aardappelen op zijn rug meesleurt.

En ja hij wint wel eens een kopduelletje als de bal van achteruit komt. Wat dan nog? Komen daar veel kansen uit volgend jou? Met Brobbey speelt Ajax zoveel beter... dat moet je toch zien.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 18 april 2021 om 20:35:

open/sluit de onderstaande quote:

YAKUBU22 schreef op 18 april 2021 om 20:30:

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 18 april 2021 om 20:15:

Is er nog iemand fit? Of het nou Ajax is of Vitesse... dit zijn professionals en ik zie allemaal dode spelers op het veld. Het komt het spel niet ten goede. Ajax wel beter gezien de kansenverhouding. Verder heel pover.

Met name Haller, Tadic vond ik heel slecht spelen. Haller verloor zo'n beetje alles van Bazoer die 2 koppen kleiner is. Bij al die voorzetten kwam Haller ook nooit in een kansrijke situatie. Alleen bij de 2-1 kopt hij op het laatst de bal door naar Neres. Moeten we daarom nu de vlag uithangen? Dit was zo ontzettend matig... ook het totale gebrek aan snelheid. Geen druk op de keeper, achterste linie. Aanspeelbaar over de grond? Neen. Pfff de duurste aankoop ooit. Niet te geloven.

Antony deze keer ietsje beter maar wederom kan hij niet het verschil maken. Ik verbaas me er echt over dat hij zijn man vrijwel nooit voorbij komt. Dit is op Eredivisieniveau he. De buitenspelers laten al maanden niks zien.



Ik heb Haller toch best veel goede dingen zien doen. Als aanspeelpunt heeft hij (zeker begin 2e helft) erg veel lange ballen goed vastgehouden en afgelegd. Tadic was inderdaad erg matig. Antony vond ik goed, had positieve invloed op het wedstrijdverloop.



Alleen op basis van deze pot zou ik al 5 minuten kunnen vullen met dramatisch vertoon van Haller. Waarom blijft iedereen deze nietsnut verdedigen?

Het lijkt net alsof je kijkt naar een speler die 20 kilo aardappelen op zijn rug meesleurt.

En ja hij wint wel eens een kopduelletje als de bal van achteruit komt. Wat dan nog? Komen daar veel kansen uit volgend jou? Met Brobbey speelt Ajax zoveel beter... dat moet je toch zien.



Volgens mij is het voornamelijk de hoop van mensen dat het geld voor Haller niet over de balk gegooid is. Iedereen waarmee ik kijk vind Brobbey nu al beter, doodzonde dat hij niet gewoon eerder een echte kans kreeg, bijtekende en we daardoor nu hem in de spits hadden en 25 miljoen op de bank.

 

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [KNVB Beker 2020/2021] Ajax - Vitesse