Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Europa League 2020/2021] AS Roma - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

open/sluit de onderstaande quote:

YAKUBU22 schreef op 12 april 2021 om 09:26:

Niks meer te verliezen, gewoon er vol ingaan en kijken waar het schip strandt. Ga je er dan met 3-0 af is het jammer, maar dan heb je het geprobeerd.



Er vol ingaan moeten we sowieso maar we hebben het thuis al verkloot in feite. Ik denk wel dat we in Rome een stuk of vier dikke kansen gaan krijgen maar als we weer zo matig zijn in het afronden wordt het moeilijk.

Eigenlijk moeten we hopen dat een Neres en / of Antony eindelijk de geest krijgt/krijgen.
Als die twee weer muurvast zitten dan wordt het bijkans onmogelijk om iets te forceren. Daarnaast wordt het achterin ook dunnetjes want door het ontbreken van Rensch leveren we hoe dan ook weer snelheid in.

Aan de andere kant kan het zomaar 0-2 worden....Ajax blijft Ajax maar het ontbreekt ondertussen wel wat aan kwaliteit. Als iedereen op de toppen van de kunnen presteert hebben we een kans. Dus ook de vleugels voorin en Ryan Gravenberch.

 

+2/-0

Call me crazy, maar ik geloof er in. De vraag is alleen of Ajax er zelf in gelooft. Voor dit soort wedstrijden heb je een ijzersterke teamspirit nodig en een beetje vieze mazzel.

Ajax kon Real verslaan in eigen huis en ook dat was niet makkelijk. We konden daar ook achter komen en dan was het gedaan. Alleen was Real wel een voetballende ploeg terwijl Roma best een luizenploeg is. Als ze met echte vastberadenheid spelen, gaat Ajax door. Vraag me niet hoe. Dit Ajax valt alleen moeilijk te voorspellen, zeker nu Blind er niet meer bij is.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SchipAhoy schreef op 12 april 2021 om 20:02:

Call me crazy, maar ik geloof er in. De vraag is alleen of Ajax er zelf in gelooft. Voor dit soort wedstrijden heb je een ijzersterke teamspirit nodig en een beetje vieze mazzel.

Ajax kon Real verslaan in eigen huis en ook dat was niet makkelijk. We konden daar ook achter komen en dan was het gedaan. Alleen was Real wel een voetballende ploeg terwijl Roma best een luizenploeg is. Als ze met echte vastberadenheid spelen, gaat Ajax door. Vraag me niet hoe. Dit Ajax valt alleen moeilijk te voorspellen, zeker nu Blind er niet meer bij is.



Ik wou dat ik je optimisme had :). Ik vrees dat Ajax gewoon teveel kwaliteit mist op dit moment. Er zijn maar weinig ploegen van ons kaliber die zoveel afwezigheden makkelijk kan opvangen. Dan spreek je al gauw van 16-17 basisklanten, dat is in een competitie als de Eredivisie gewoon niet haalbaar.

Ik vrees dat het weer zo een wedstrijd wordt waar je het gevoel krijgt dat er iets te halen is, maar je uiteindelijk stuk loopt op een stugge verdediging en je 1-2 counters om de oren krijgt.

We hebben nu geen Ziyech die met een geniale ingeving de ban kan breken. Ze lopen bijna allemaal op de toppen van hun tenen en de vermoeidheid begint ook zwaar door te wegen, getuige RKC en Heerenveen uit. Dat is natuurlijk ook 1 van de redenen waarom er zoveel kansen verloren gaan, een deel kwaliteit, maar ook een deel vermoeidheid.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 12 april 2021 om 21:52:

Ik wou dat ik je optimisme had :). Ik vrees dat Ajax gewoon teveel kwaliteit mist op dit moment. Er zijn maar weinig ploegen van ons kaliber die zoveel afwezigheden makkelijk kan opvangen. Dan spreek je al gauw van 16-17 basisklanten, dat is in een competitie als de Eredivisie gewoon niet haalbaar.

Ik vrees dat het weer zo een wedstrijd wordt waar je het gevoel krijgt dat er iets te halen is, maar je uiteindelijk stuk loopt op een stugge verdediging en je 1-2 counters om de oren krijgt.

We hebben nu geen Ziyech die met een geniale ingeving de ban kan breken. Ze lopen bijna allemaal op de toppen van hun tenen en de vermoeidheid begint ook zwaar door te wegen, getuige RKC en Heerenveen uit. Dat is natuurlijk ook 1 van de redenen waarom er zoveel kansen verloren gaan, een deel kwaliteit, maar ook een deel vermoeidheid.



Ik denk ook dat er nog helemaal niets verloren is.

Maar dat spelers 'op hun tenen lopen om het gewenste niveau te halen' is zeker aan de orde en gaat mee wegen.

Of ik dan iets vrees? Ik vrees dat je dit na pakweg 5 à 10 minuten gaat zien. En dan zeg ik wel 'het is klaar'. En dan zal ik balen van die bevestiging. Want dat komt steeds terug in de komende 10 wedstrijden.

Maar er is eventueel altijd nog hoop. Tot aan het laatste fluitsignaal.

 

+2/-0

Ik vind ook dat we ten opzichte van de wedstrijd tegen Real gewoon vrijwel al ons creatieve vermogen hebben ingeleverd. De Ligt, Frenkie, Schone, Ziyech zijn allemaal spelers die iets kunnen creëren. Blind ook nog eens weggevallen dan moet nu vrijwel alles van Tadic komen want de rest is niet dat type speler of is nog niet op dat niveau. Schone vervangen door Alvarez het meest schrijnende voorbeeld. Ja Alvarez speelt de bal de laatste tijd vaker naar voren tussen de linies, ook als het middenveld onder druk staat, maar er is nog steeds een groot gat en zeker in Eredivisie wedstrijden tegen de onderste twaalf ploegen heb je toch helemaal geen stofzuiger als Alvarez nodig ... Dan moet je juist voetballend vermogen hebben om de matige tegenstanders kapot te spelen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 13 april 2021 om 00:13:

(...) en zeker in Eredivisie wedstrijden tegen de onderste twaalf ploegen heb je toch helemaal geen stofzuiger als Alvarez nodig ... Dan moet je juist voetballend vermogen hebben om de matige tegenstanders kapot te spelen.



Precies.

Sterker nog, tegen de onderste 17 ploegen heb je geen stofzuiger als Alvarez nodig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 13 april 2021 om 00:18:

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 13 april 2021 om 00:13:

(...) en zeker in Eredivisie wedstrijden tegen de onderste twaalf ploegen heb je toch helemaal geen stofzuiger als Alvarez nodig ... Dan moet je juist voetballend vermogen hebben om de matige tegenstanders kapot te spelen.



Precies.

Sterker nog, tegen de onderste 17 ploegen heb je geen stofzuiger als Alvarez nodig.



Ik ben het hier niet helemaal mee eens. Voetballend gezien heb je hem niet nodig maar als het soms totaal niet loopt, zoals afgelopen zondag, dan heb je wel mensen nodig die er dan tenminste voor zorgen dat die 0-1 over de streep wordt getrokken.

Daarin heeft Alvarez zeker zijn waarde. Dat wil niet zeggen dat ik vind dat hij dan altijd moet spelen maar je kunt niet zeggen dat hij totaal geen waarde kan hebben in dit soort duels. Dat is tekort door de bocht. De ene wedstrijd is de andere niet namelijk.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 13 april 2021 om 11:18:

Ik ben het hier niet helemaal mee eens. Voetballend gezien heb je hem niet nodig maar als het soms totaal niet loopt, zoals afgelopen zondag, dan heb je wel mensen nodig die er dan tenminste voor zorgen dat die 0-1 over de streep wordt getrokken. (...)



Ik zie dat anders ... ;)

Als het totaal niet loopt heb je mijn inziens mensen nodig met voetballend vermogen, individuele klasse en intelligentie die juist zorgen dat het gaat lopen.

En Alvarez zou wel eens de oorzaak kunnen zijn dat het niet loopt ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 13 april 2021 om 11:47:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 13 april 2021 om 11:18:

Ik ben het hier niet helemaal mee eens. Voetballend gezien heb je hem niet nodig maar als het soms totaal niet loopt, zoals afgelopen zondag, dan heb je wel mensen nodig die er dan tenminste voor zorgen dat die 0-1 over de streep wordt getrokken. (...)



Ik zie dat anders ... ;)

Als het totaal niet loopt heb je mijn inziens mensen nodig met voetballend vermogen, individuele klasse en intelligentie die juist zorgen dat het gaat lopen.

En Alvarez zou wel eens de oorzaak kunnen zijn dat het niet loopt ...



Snap wat je bedoelt en ga daar grotendeels in mee, soms heb je echter ook mensen nodig die even zeggen 'tot hier en niet verder'.

Het is inderdaad wel de vraag of het zover was gekomen als iemand anders op zijn plek was gestart.
Het grootste probleem bij Ajax vind ik echter ook in balbezit niet bij Alvarez liggen. De ballen komen namelijk prima bij de flankspelers en spits maar Neres, Antony en Haller verliezen deze iedere keer. Als dan ook Gravenberch slordig is, Nico bij het geven van voorzetten over de bal valt....tja dan houdt het op.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 13 april 2021 om 11:47:


Ik zie dat anders ... ;)

Als het totaal niet loopt heb je mijn inziens mensen nodig met voetballend vermogen, individuele klasse en intelligentie die juist zorgen dat het gaat lopen.

En Alvarez zou wel eens de oorzaak kunnen zijn dat het niet loopt ...



Is dat niet wat te gemakkelijk? RKC even vergeten, maar het ontbreekt Ajax niet aan kansen creëeren. Het probleem is doelgerichtheid. We kunnen gerust een boom opzetten aan gebrek aan opbouwend vermogen en creativiteit op het middenveld, maar bvb tegen AS Roma was de kansenverhouding in het voordeel van Ajax.

Ligt dat dan aan Alvarez? Of ligt het aan de voorste linie die gewoon teveel kansen nodig heeft om een bal tussen de palen te krijgen aan de gepaste snelheid. Neres en Anthony zijn misschien wel leuke voetballers, maar je kan niet ontkennen dat de klad er serieus inzit bij die 2. Dat laconieke van Anthony begint mij echt serieus op de zenuwen te werken. Schiet die bal gewoon met snelheid richting doel, bij voorbaat in de linker of rechterhoek. Het ligt niet aan Alvarez dat die 2 geen man kunnen passeren voorin.

Haller die voetbalt alsof de veters van beide schoenen aan elkaar vastgeknoopt zijn kan je moeilijk Alvarez als de schuldige aanduiden.

Ik kan zo nog wel even doorgaan :). Normaal gezien kan je een breker als Alvarez wel goed gebruiken in je elftal, als je daarnaast iemand posteert die het voetballende vermogen heeft om op te bouwen. Idealiter heb je een speler als F. De Jong, die onder de druk kan uitvoetballen en de oplossing naar voren vindt. Maar zo'n spelers worden niet met bossen tegelijk geboren, dus dan moet je iets anders proberen. Maar aangezien we die persoon niet hebben en Gravenberch die rol ook niet echt meer invult, zie je meteen waar de zwakte ligt.

Maar dan nog voetbalt Ajax nog altijd genoeg kansen bij elkaar.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 13 april 2021 om 13:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 13 april 2021 om 11:47:


Ik zie dat anders ... ;)

Als het totaal niet loopt heb je mijn inziens mensen nodig met voetballend vermogen, individuele klasse en intelligentie die juist zorgen dat het gaat lopen.

En Alvarez zou wel eens de oorzaak kunnen zijn dat het niet loopt ...



Is dat niet wat te gemakkelijk? RKC even vergeten, maar het ontbreekt Ajax niet aan kansen creëeren. Het probleem is doelgerichtheid. We kunnen gerust een boom opzetten aan gebrek aan opbouwend vermogen en creativiteit op het middenveld, maar bvb tegen AS Roma was de kansenverhouding in het voordeel van Ajax.

Ligt dat dan aan Alvarez? Of ligt het aan de voorste linie die gewoon teveel kansen nodig heeft om een bal tussen de palen te krijgen aan de gepaste snelheid. Neres en Anthony zijn misschien wel leuke voetballers, maar je kan niet ontkennen dat de klad er serieus inzit bij die 2. Dat laconieke van Anthony begint mij echt serieus op de zenuwen te werken. Schiet die bal gewoon met snelheid richting doel, bij voorbaat in de linker of rechterhoek. Het ligt niet aan Alvarez dat die 2 geen man kunnen passeren voorin.

Haller die voetbalt alsof de veters van beide schoenen aan elkaar vastgeknoopt zijn kan je moeilijk Alvarez als de schuldige aanduiden.

Ik kan zo nog wel even doorgaan :). Normaal gezien kan je een breker als Alvarez wel goed gebruiken in je elftal, als je daarnaast iemand posteert die het voetballende vermogen heeft om op te bouwen. Idealiter heb je een speler als F. De Jong, die onder de druk kan uitvoetballen en de oplossing naar voren vindt. Maar zo'n spelers worden niet met bossen tegelijk geboren, dus dan moet je iets anders proberen. Maar aangezien we die persoon niet hebben en Gravenberch die rol ook niet echt meer invult, zie je meteen waar de zwakte ligt.

Maar dan nog voetbalt Ajax nog altijd genoeg kansen bij elkaar.



Ajax heeft altijd zo'n breker gehad trouwens, ook in de tijd dat Cruyff trainer/speler was, zoals Jan Wouters of Ronald Spelbos.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 13 april 2021 om 12:24:

Snap wat je bedoelt en ga daar grotendeels in mee, soms heb je echter ook mensen nodig die even zeggen 'tot hier en niet verder'.



Ik snap ook wat jij bedoelt. Maar het is simpelweg niet mijn type voetbal.
Dus ik zal in die richting nooit de oplossing zoeken.

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 13 april 2021 om 12:24:

(...) Het grootste probleem bij Ajax vind ik echter ook in balbezit niet bij Alvarez liggen. De ballen komen namelijk prima bij de flankspelers en spits maar Neres, Antony en Haller verliezen deze iedere keer. (...)



De voorhoede is zeker een probleem. De 'kwaliteiten' van die drie die jij noemt worden zwaar overschat. En het rendement van Tadic mag ook best omhoog.
Alleen al die idiote stiftballen i.p.v. strakke schoten langs de keeper kost je 5 goals.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 13 april 2021 om 16:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 13 april 2021 om 13:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 13 april 2021 om 11:47:


Ik zie dat anders ... ;)

Als het totaal niet loopt heb je mijn inziens mensen nodig met voetballend vermogen, individuele klasse en intelligentie die juist zorgen dat het gaat lopen.

En Alvarez zou wel eens de oorzaak kunnen zijn dat het niet loopt ...



Is dat niet wat te gemakkelijk? RKC even vergeten, maar het ontbreekt Ajax niet aan kansen creëeren. Het probleem is doelgerichtheid. We kunnen gerust een boom opzetten aan gebrek aan opbouwend vermogen en creativiteit op het middenveld, maar bvb tegen AS Roma was de kansenverhouding in het voordeel van Ajax.

Ligt dat dan aan Alvarez? Of ligt het aan de voorste linie die gewoon teveel kansen nodig heeft om een bal tussen de palen te krijgen aan de gepaste snelheid. Neres en Anthony zijn misschien wel leuke voetballers, maar je kan niet ontkennen dat de klad er serieus inzit bij die 2. Dat laconieke van Anthony begint mij echt serieus op de zenuwen te werken. Schiet die bal gewoon met snelheid richting doel, bij voorbaat in de linker of rechterhoek. Het ligt niet aan Alvarez dat die 2 geen man kunnen passeren voorin.

Haller die voetbalt alsof de veters van beide schoenen aan elkaar vastgeknoopt zijn kan je moeilijk Alvarez als de schuldige aanduiden.

Ik kan zo nog wel even doorgaan :). Normaal gezien kan je een breker als Alvarez wel goed gebruiken in je elftal, als je daarnaast iemand posteert die het voetballende vermogen heeft om op te bouwen. Idealiter heb je een speler als F. De Jong, die onder de druk kan uitvoetballen en de oplossing naar voren vindt. Maar zo'n spelers worden niet met bossen tegelijk geboren, dus dan moet je iets anders proberen. Maar aangezien we die persoon niet hebben en Gravenberch die rol ook niet echt meer invult, zie je meteen waar de zwakte ligt.

Maar dan nog voetbalt Ajax nog altijd genoeg kansen bij elkaar.



Ajax heeft altijd zo'n breker gehad trouwens, ook in de tijd dat Cruyff trainer/speler was, zoals Jan Wouters of Ronald Spelbos.



2018/2019 had zo'n breker niet en '95 ook niet. Davids was wel een balafpakker, maar ook gewoon een goede voetballer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 13 april 2021 om 13:04:

Is dat niet wat te gemakkelijk? (...)



Wellicht ...

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 13 april 2021 om 13:04:

(...) Of ligt het aan de voorste linie die gewoon teveel kansen nodig heeft om een bal tussen de palen te krijgen (...)



Het ligt ook aan de voorste linie. Dat rendement is veel te laag.
En dat wijdt ik niet meer aan vormverlies of terugkeer na een blessure.
Dat is een gebrek aan kwaliteit gebleken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 13 april 2021 om 16:46:

Ajax heeft altijd zo'n breker gehad trouwens, ook in de tijd dat Cruyff trainer/speler was, zoals Jan Wouters of Ronald Spelbos.



Schei uit!
Een prutser als Alvarez is niet te vergelijken met Wouters en Spelbos.

Het uitdelen van ellebogen en tikken op de rug laat ik buiten beschouwing. Dat heeft niets met voetbal te maken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 13 april 2021 om 20:25:

2018/2019 had zo'n breker niet en '95 ook niet. Davids was wel een balafpakker, maar ook gewoon een goede voetballer.



Precies. En Wouters was een intelligente voetballer die ook raad wist met balbezit. En dat laatste wist Spelbos ook. Bovendien nam Spelbos ook een periode de strafschoppen. Ook een extra kwaliteit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 13 april 2021 om 20:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 13 april 2021 om 16:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 13 april 2021 om 13:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 13 april 2021 om 11:47:


Ik zie dat anders ... ;)

Als het totaal niet loopt heb je mijn inziens mensen nodig met voetballend vermogen, individuele klasse en intelligentie die juist zorgen dat het gaat lopen.

En Alvarez zou wel eens de oorzaak kunnen zijn dat het niet loopt ...



Is dat niet wat te gemakkelijk? RKC even vergeten, maar het ontbreekt Ajax niet aan kansen creëeren. Het probleem is doelgerichtheid. We kunnen gerust een boom opzetten aan gebrek aan opbouwend vermogen en creativiteit op het middenveld, maar bvb tegen AS Roma was de kansenverhouding in het voordeel van Ajax.

Ligt dat dan aan Alvarez? Of ligt het aan de voorste linie die gewoon teveel kansen nodig heeft om een bal tussen de palen te krijgen aan de gepaste snelheid. Neres en Anthony zijn misschien wel leuke voetballers, maar je kan niet ontkennen dat de klad er serieus inzit bij die 2. Dat laconieke van Anthony begint mij echt serieus op de zenuwen te werken. Schiet die bal gewoon met snelheid richting doel, bij voorbaat in de linker of rechterhoek. Het ligt niet aan Alvarez dat die 2 geen man kunnen passeren voorin.

Haller die voetbalt alsof de veters van beide schoenen aan elkaar vastgeknoopt zijn kan je moeilijk Alvarez als de schuldige aanduiden.

Ik kan zo nog wel even doorgaan :). Normaal gezien kan je een breker als Alvarez wel goed gebruiken in je elftal, als je daarnaast iemand posteert die het voetballende vermogen heeft om op te bouwen. Idealiter heb je een speler als F. De Jong, die onder de druk kan uitvoetballen en de oplossing naar voren vindt. Maar zo'n spelers worden niet met bossen tegelijk geboren, dus dan moet je iets anders proberen. Maar aangezien we die persoon niet hebben en Gravenberch die rol ook niet echt meer invult, zie je meteen waar de zwakte ligt.

Maar dan nog voetbalt Ajax nog altijd genoeg kansen bij elkaar.



Ajax heeft altijd zo'n breker gehad trouwens, ook in de tijd dat Cruyff trainer/speler was, zoals Jan Wouters of Ronald Spelbos.



2018/2019 had zo'n breker niet en '95 ook niet. Davids was wel een balafpakker, maar ook gewoon een goede voetballer.




2019 en 1995 hadden geen breker/stofzuiger misschien, maar die elftallen hadden zoveel voetballend kwaliteit en tevens ontzettend goede verdedigers datje dat dus niet nodig hebt @ dat trainers ervoor kiezen om meer voetballende spelers neer te zetten dan een stofzuiger.


Verder:

Als je Rijkaard en Danny Blind en later De Ligt en Daley Blind hebt sta je achter gewoon heel stabiel. Tevens hadden beide teams Van der Sar en Onana, beide wereldkeepers. Dat scheelt ook. Frank de Boer, Reiziger Bogarde. Dan heb je ook wel wat spelers. Rijkaard kon tevens alles.

Ook, Seedorf, Davids, Frenkie de Jong konden op het middenveld zoveel dicht lopen dat je die risco's kan nemen.

Kortom, het heeft gewoon met kwaliteit en ervaring te maken. Maar ook met de rijpheid en automatismes van een elftal.

1995 en 2019 waren elftallen die al meerdere jaren samen speelden.

Nu, Timber, Gravenbergh, Haller, Antony, Kudus, Rensch, Brobbey zijn gasten die in principe er 'net' nog maar zijn in het eerste. Dan heb je nog Onana die wegvalt, Blind, Mazraoui wat allemaal niet helpt voor stabiliteit en verdediging en ook nog eens je 2e keeper.

Ik snap heel goed dat Ten Hag met Alvarez is gaan spelen op de VM. En door de stabiliteit van het team werd de ene wedstrijd na de andere wedstrijd gewonnen.

Als Neres, Tadic, Antony, Brobbey meer laten zien voor de goal is er helemaal niets aan de hand.

Ze scoren te weinig voor hun kwaliteit en overwicht die ze hebben als Ajax aanvalt.

in 4-3-3 heb je buitenspelers nodig die aanvallend het verschil maken en ook verdedigend goed opletten. Het is wel duidelijk dat Neres en Antony beiden veel te weinig het verschil hebben gemaakt met hun kwaliteiten.

Antony zijn schot is gewoon een drama. Is gewoon amateuristisch hoe hij steeds niet die ballen goed kan drukken. Het is nog slechter dan Traore.

 

+2/-0

We leven nu en Ajax gaat Roma verslaan omdat het een *** ploeg is. Al die analyses :)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 13 april 2021 om 20:38:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 13 april 2021 om 16:46:

Ajax heeft altijd zo'n breker gehad trouwens, ook in de tijd dat Cruyff trainer/speler was, zoals Jan Wouters of Ronald Spelbos.



Schei uit!
Een prutser als Alvarez is niet te vergelijken met Wouters en Spelbos.

Het uitdelen van ellebogen en tikken op de rug laat ik buiten beschouwing. Dat heeft niets met voetbal te maken.



Oh natuurlijk.

Want Wouters en Spelbos stonden natuurlijk bekend om hun verfijnde techniek en dubbele schaar, en wisten in een 1:1 duel hun directe tegenstander puur op individuele techniek te kloppen.

Uiteraard.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Europa League 2020/2021] AS Roma - Ajax