Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] Ajax - FC Groningen

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax - FC Groningen

7 maart 2021, 12.15 uur

 

+1/-0

Om te beginnen deze wedstrijd niet onderschatten en te lichtzinnig in gaan.

Daarnaast ben ik er sterk voorstander van dit soort clubs goed duidelijk te maken wat de consequenties zijn als je eerder van Ajax punten hebt gepakt:
een flink pak slaag in een reeks daarop volgende wedstrijden.

 

+1/-0

Zal een lastige pot worden. Groningen staat "gewoon" op de 6e plaats en is een stugge tegenstander.
Ik verwacht een moeizame 1-0/2-0 overwinning, waarbij de openingsgoal lang op zich laat wachten.

 

+1/-0

Kudus ziet er al een stuk beter uit..

Ten hag heeft een Luxe probleem

 

+1/-0

Eerste half uur echt prima. Juiste energie, veel beweging en kansen creërend. Daarna iets slordiger. Gevolg van het lagere energiepeil of vice versa? 2-0 is wel nodig, Groningen blijft er anders gevaarlijk uitkomen (goeie reflex van Steek op die kopbal).

 

+1/-0

Ja ze gingen er vol voor.. je ziet het verschil, als ze niet meer 100% geven. daarvoor zit gewoon te weinig kwaliteit.

 

+1/-0

Ik vind Haller een goede vervanger voor Huntelaar, maar als eerste spits komt hij mijns inziens tekort.
Overmars zal zeker deze zomer op zoek moeten naar een goalgetter die het verschil kan maken.

 

+1/-0

Prima wedstrijd van Ajax tegen een normaliter lastige tegenstander. Meer dan genoeg kansen gecreeerd. Eerste helft hadden ze er wel iets beter met de kansen om moeten gaan.
Verder de hele wedstrijd gedomineerd. Misschien iets teveel weggegeven nog achterin maar tegen dit groningen was dat niet erg.
Neres, gravenberch, tadic uitblinkers voor mij.

 

+1/-0

Prima resultaat.

Haller en Gravenberch weer matig
Neres en Kudus goed

Stekelenburg blijft een zwak punt in het elftal, omdat hij niet van zijn lijn durft te komen.

We worden kampioen! XXX

 

+1/-0

Teveel kansen worden verpruts, maar dit ging vrij makkelijk.
Vond Tadic en Timber de 2 beste Ajacieden ol het veld met Steek als goede derde.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

AjaciedKevin schreef op 07 maart 2021 om 14:12:

Prima resultaat.

Haller en Gravenberch weer matig
Neres en Kudus goed

Stekelenburg blijft een zwak punt in het elftal, omdat hij niet van zijn lijn durft te komen.

We worden kampioen! XXX


Gravenberch matig? Laat me niet lachen kind. :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 07 maart 2021 om 16:31:

open/sluit de onderstaande quote:

AjaciedKevin schreef op 07 maart 2021 om 14:12:

Prima resultaat.

Haller en Gravenberch weer matig
Neres en Kudus goed

Stekelenburg blijft een zwak punt in het elftal, omdat hij niet van zijn lijn durft te komen.

We worden kampioen! XXX


Gravenberch matig? Laat me niet lachen kind. :D



Behalve de goal heeft hij weinig gebracht. Vind hem al weken matig. Of mag dat niet gezegd worden omdat het eigen jeugd is of dat hij pas 18 jaar oud is?

De beste wedstrijden dit seizoen waren de wedstrijden met Blind op het middenveld en niet Gravenberch.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

AjaciedKevin schreef op 07 maart 2021 om 16:56:

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 07 maart 2021 om 16:31:

open/sluit de onderstaande quote:

AjaciedKevin schreef op 07 maart 2021 om 14:12:

Prima resultaat.

Haller en Gravenberch weer matig
Neres en Kudus goed

Stekelenburg blijft een zwak punt in het elftal, omdat hij niet van zijn lijn durft te komen.

We worden kampioen! XXX


Gravenberch matig? Laat me niet lachen kind. :D



De beste wedstrijden dit seizoen waren de wedstrijden met Blind op het middenveld en niet Gravenberch.



Dat ben ik met je eens, al denk ik dat ze samen wel goed zouden kunnen renderen met Blind op 6. Ik vind het overigens niet volledig de schuld van Gravenberch, maar samen met Alvarez en Klaassen heb je gewoon te weinig voetbal. Blind is iemand die het spel kan verdelen, versnellen of juist niet, zo iemand heb je nodig op het middenveld. Gravenberch is zo'n speler (nog) niet.

Prima overwinning gisteren overigens.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] Ajax - FC Groningen