Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] Heracles Almelo - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Zaterdag 13 februari, 18.45u:

Heracles Almelo - Ajax


(Edit: de wedstrijd is vervroegd vanwege de strenge vorst.)

Dit bericht is gewijzigd op 11 februari 2021, 21:57:32.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 10 februari 2021 om 23:27:

Zaterdag 13 februari, 21.00u:

Heracles Almelo - Ajax



0-5 :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Dat wordt de hoogste tijd, iets in die richting!

Sinds de 1-8 valt alles tegen en eindigt elke wedstrijd daar in een teleurstelling.

 

+1/-0

Volgens mij hebben we hier 2x op rij verloren, dus er is wat recht te zetten.

 

+1/-0

Sterker nog: de afgelopen 3 seizoenen hebben we daar verloren.

2017/2018: 2-1
2018/2019: 1-0
2019/2020: 1-0

Tijd om daar weer eens 3 punten te pakken. Even aan PSV laten zien dat óók de schaal dit seizoen lekker naar A'dam gaat.

 

+2/-0

Lastige pot. Ver weg en koud. Hopelijk houden ze de spirit vast.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ajax-mokum schreef op 11 februari 2021 om 12:45:

Lastige pot. Ver weg en koud. Hopelijk houden ze de spirit vast.




Ze hebben daar al verschillende keren verloren. 2-1, 1-0 meen ik. Nu moet er gewoon gewonnen worden lijkt me.

Wormuth weet precies wat hij moet doen tegen teams die hoog druk willen zetten. Maar dan nog moet Ajax gewoon winnen natuurlijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 12 februari 2021 om 10:38:

Wormuth weet precies wat hij moet doen tegen teams die hoog druk willen zetten. (...)



Ik verbaas mij altijd als Ajax niet weet 'wat het moet doen tegen teams die hoog druk willen zetten' en zich laat verassen. Zoals recent tegen Twente thuis.

 

+1/-0

Gelukkig zijn er geen mensen die een kaartje hebben gekocht voor deze wedstrijd....
Twee ploegen die fout aan fout reigen. Zal niet verbaasd opkijken als Heracles de 1-1 maakt.

Gooi martinez er maar in ofzo of in ieder geval iemand die wel zin heeft in een potje voetbal.

 

+1/-0

Een belangrijke overwinning.
Verder snel vergeten.

 

+1/-0

Bananenschil wedstrijd overleefd, vond dat Heracles wel érg veel aan de bal mocht zijn deze wedstrijd... Snel vergeten idd en Sparta thuis 'gewoon' winnen!

 

+1/-0

Er is een vervolg gegeven aan de goeie reeks waarmee we bezig zijn.
Weer 3 punten in de pocket waar de naaste belager punten laat liggen tegen een laagvlieger.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ome Michel schreef op 13 februari 2021 om 21:29:

Bananenschil wedstrijd overleefd, vond dat Heracles wel érg veel aan de bal mocht zijn deze wedstrijd... Snel vergeten idd en Sparta thuis 'gewoon' winnen!



Het grappige is dat Heracles een heel stuk beter partij bood dan ADO vandaag, maar dat ADO twee mooie goals uit het niets scoorde. Geluk dwing je af en daar heeft PSV momenteel heel veel moeite mee. Dat we een goede 'kapstok' in Haller hebben klopt helemaal. Hij zorgt ervoor dat Klaassen ook beter presteert weer, Tadic op links blijft een garantie voor gevaar en Neres mag Antony zijn schoenen vooralsnog niet poetsen.

 

+2/-0

Eindelijk weer eens gewonnen bij de Heraclieden.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2020/2021] Heracles Almelo - Ajax