Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Maarten Vandevoordt

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ik weet niet in welke mate hij haalbaar zal zijn. Maar als we een erg groot talent willen halen als vervanger van Onana, houden we best Maarten Vandevoordt (17) van Genk in de gaten.

Erg goede doelman van 17 jaar, en vooral ook indrukwekkend in het meevoetballen.

Ik weet niet of jullie dit rechtstreeks kunnen bekijken in NL. Maar hier een filmpje van het Belgische programma Extra Time over hem:

https://sporza.be/nl/2019/12/09/sonck-nooit-iemand-beter-gezien-op-zijn-leeftijd-dan-de-doelma/link

Is nu net eerste keeper geworden omdat ze er voorzichtig mee willen omspringen. Traint wel al vanaf zijn 16de met de A-ploeg.

 

+1/-0

Deze Vandevoordt?

https://tiger.cdnja.co/v/z3/Z3eg.mp4?secure=-VbR2deMEA4MS5PBnSWpxA&expires=1576009800link

Beetje flauw ik weet het, maar ik zag deze post en vervolgens dit filmpje op VP en ik kon het niet laten :D

 

+2/-0

Haha :D. Zag er idd niet te best uit in zijn eerste CL wedstrijd voor een groot talent. Maar goed, we zullen zien of dit iets zeldzaam is of gewoon te vaak voor komt. In het tweede geval is hij inderdaad niets voor ons :P

 

+1/-0

Als je scout in andere werelddelen, ik heb een vijftienjarige doelman in Ghana meegeholpen, die wordt honderd procent beter dan Andre Onana. Heeft alles om te slagen. Moet op stage gebracht worden in Europa, gaat gebeuren.

 

+1/-3

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 13 december 2019 om 17:37:

Als je scout in andere werelddelen, ik heb een vijftienjarige doelman in Ghana meegeholpen, die wordt honderd procent beter dan Andre Onana. Heeft alles om te slagen. Moet op stage gebracht worden in Europa, gaat gebeuren.


Wat zeg je?

 

+3/-1

open/sluit de onderstaande quote:

ernie09 schreef op 13 december 2019 om 23:58:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 13 december 2019 om 17:37:

Als je scout in andere werelddelen, ik heb een vijftienjarige doelman in Ghana meegeholpen, die wordt honderd procent beter dan Andre Onana. Heeft alles om te slagen. Moet op stage gebracht worden in Europa, gaat gebeuren.


Wat zeg je?



Dat Latif Mumuni, geboren 2004-9-9 te Ghana Ashanti-regio Kumasi, binnenkort naar Nederland zou moeten mogen voor stage, omdat hij zijnd een katachtige doelverdediger geiidentificeerd is als immens natuurtalent.

Ook heb ik Alireza Beiranvand in de aanbieding, vaste eerste doelman van Iran, zou Onana direct goed vervangen. En je hebt al El Maach en Kotarski en ook in de B1 een goede doelman, dus met deze vijf heb je de perfecte doelmannen binnen.

De Belgische lijkt mij opgeblazen duur en overbodig, of je zou Kotarski omgekeerde weg moeten laten bewandelen, wat zeker te overwegen valt maar waarschijnlijk niet voor die voor concurrentie bange Belg.

En dat ik denk dat ik beter heb gescout en gewerkt met mijn voornoemde atleten dan alle mensen die een Belg als topoptie brengen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 15 december 2019, 14:48:06.

 

+1/-3

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 15 december 2019 om 14:42:

open/sluit de onderstaande quote:

ernie09 schreef op 13 december 2019 om 23:58:

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 13 december 2019 om 17:37:

Als je scout in andere werelddelen, ik heb een vijftienjarige doelman in Ghana meegeholpen, die wordt honderd procent beter dan Andre Onana. Heeft alles om te slagen. Moet op stage gebracht worden in Europa, gaat gebeuren.


Wat zeg je?



Dat Latif Mumuni, geboren 2004-9-9 te Ghana Ashanti-regio Kumasi, binnenkort naar Nederland zou moeten mogen voor stage, omdat hij zijnd een katachtige doelverdediger geiidentificeerd is als immens natuurtalent.

Ook heb ik Alireza Beiranvand in de aanbieding, vaste eerste doelman van Iran, zou Onana direct goed vervangen. En je hebt al El Maach en Kotarski en ook in de B1 een goede doelman, dus met deze vijf heb je de perfecte doelmannen binnen.

De Belgische lijkt mij opgeblazen duur en overbodig, of je zou Kotarski omgekeerde weg moeten laten bewandelen, wat zeker te overwegen valt maar waarschijnlijk niet voor die voor concurrentie bange Belg.

En dat ik denk dat ik beter heb gescout en gewerkt met mijn voornoemde atleten dan alle mensen die een Belg als topoptie brengen.



Ja, toch liever Jasje, Krulletje en Steek dan Courtois. Belgen leveren echt geen keepers af. Wat een overschat volk hee :P

 

+2/-0

Volgens mij schreef ik niet dat Belgen geen goede doelmannen hebben of spelers , jullie staan aan kop bij de Wereldranglijst van de FIFA , en ik schreef dat Kotarski dan vertrekken ( Varela sowieso ) moet bij conclusie dat er toen de verkeerde buitenlander is gescout . Ik schrijf erbij alleen dat MV nooit meer dan 11 miljoen euro mag kosten omdat vijfenhalf op dit moment de werkelijke optimatax van waarde is , en je de buren best wel een beetje mag matsen, maar niet te enorm .

En dan nog is hij niet beter in kwaliteit dan minder prijzige spelers die er op de onontgonnen talentenmarkt voor het oprapen liggen . Dan kunnen jullie bij mij misschien wantrouwen , afijn dat is aan jullie .

En er moet ook een faire kans zijn voor binnenlandse doelmannen uit eigen jeugd die ook zeker hun stabiele prestatie hebben ingeprent en doorontwikkeld . Dat is ook de formule in Belgie , niet door paniek een buitenlander opstellen , liever bij mogelijkheid eigenheid voor de leeuwen .

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Luis Vertonghen schreef op 22 december 2019 om 15:17:

(...) Belgen leveren echt geen keepers af. Wat een overschat volk hee :P



Jean-Marie Pfaff, Michel Preud'homme ... :denk

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LuigiTentorioABC schreef op 22 december 2019 om 15:40:

Volgens mij schreef ik niet dat Belgen geen goede doelmannen hebben of spelers , jullie staan aan kop bij de Wereldranglijst van de FIFA , en ik schreef dat Kotarski dan vertrekken ( Varela sowieso ) moet bij conclusie dat er toen de verkeerde buitenlander is gescout . Ik schrijf erbij alleen dat MV nooit meer dan 11 miljoen euro mag kosten omdat vijfenhalf op dit moment de werkelijke optimatax van waarde is , en je de buren best wel een beetje mag matsen, maar niet te enorm .

En dan nog is hij niet beter in kwaliteit dan minder prijzige spelers die er op de onontgonnen talentenmarkt voor het oprapen liggen . Dan kunnen jullie bij mij misschien wantrouwen , afijn dat is aan jullie .

En er moet ook een faire kans zijn voor binnenlandse doelmannen uit eigen jeugd die ook zeker hun stabiele prestatie hebben ingeprent en doorontwikkeld . Dat is ook de formule in Belgie , niet door paniek een buitenlander opstellen , liever bij mogelijkheid eigenheid voor de leeuwen .



Dat we eerst moeten kijken naar de eigen jeugd, daar lijkt iedereen me mee akkoord. Vandevoordt is een voorstel als er hier geen toptalent beschikbaar is in doel.

En op dit moment is hij zeker geen bod van 11M waard. Zeker na zijn eerste CL wedstrijd waar hij er niet goed uit zag. Maar in België zijn Van Crombrugge en Vandevoordt de beste opties voor ons. Op vlak van speelstijl en hoe goed ze zijn/kunnen worden.

Beide werden ook al meermaals door Ajax gecontacteerd in het verleden, dus onze scouting weet ook dat dit 2 heel goede opties zijn. Vandevoordt kon hier al een mooi voorcontract tekenen op zijn 15de.

Het is zeker de moeite om Vandevoordt op de voet te scouten en om te kijken hoe hij zich ontwikkelt. Dan is later een bod van 11M misschien wel correct.

 

+3/-0

Zlatan gaat nog een jaartje door, zou een giga stunt zijn en die schiet er nog gewoon 25 in ook.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Maarten Vandevoordt