Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Remko Pasveer

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 07 augustus 2021 om 21:48:

(...) Hoe kom je dan uberhaupt bij hem uit als staf/scouting?



Dat is een structureel probleem. Ze zijn ook uitgekomen bij Haller.
En de lijst is langer.

Aan het geld kan het niet liggen als je € 22 miljoen kunt weggooien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 07 augustus 2021 om 21:48:

Dit is in niks een Ajax-keeper, en dat is de voornaamste reden dat het absurd is dat ie op doel staat. Anticipeert niet, voetbalt niet mee en heeft een matige trap. Hoe kom je dan uberhaupt bij hem uit als staf/scouting?



Een Pasveer kun je er wel bij hebben als 3e keeper ofzo. Net zoals Verhoeven en Gentenaar. Maar je moet niet hebben dat hij snel in beeld komt om in de basis te spelen. Beschamend voor een club als Ajax.

 

+1/-0

Als ervaren keeper was hij zeer onzeker tegen Sporting.
Nu maar Gorter een kans geven

 

+1/-0

Ik vind sowieso dat Gorter de wedstrijden tegen de onderste 6 en de bekerwedstrijden zou moeten keepen. Stekelenburg begint al minder te worden en Pasveer is nooit meer geweest dan een degelijke Eredivisie keeper. Je kunt aan het aankoopbeleid zien dat het plan al maanden is dat Onana weer gaat keepen.

 

+1/-0

Zag er bij het tegendoelpunt slecht uit, en oogde daarna wat onzeker.

Zijn spelhervattingen daarentegen waren zeer goed, zette Antony zo vrij voor de keeper.

 

+2/-0

Ik heb in het verleden Remko Pasveer bij Vitesse een paar (2) goede wedstrijden zien keepen .
Op die twee wedstrijden zal hij gescout zijn..
Remko heeft de motoriek van een redelijk fitte bejaarde die iets teveel en te vaak van de nagerechten snoept .

Een top-club als AJAX moet zich schamen dat ze zo iemand moeten opstellen.. Een tegenstander met iets meer accuratesse degradeert deze keeper tot een lachwekkende figurant ..!

 

+2/-0

Zoals met meer spelers is dit een prima keeper voor de doorsnee wedstrijden in de eredivisie/beker. Op een hoger niveau komt hij tekort. Je kunt nu eenmaal niet alleen maar toppers op de bank hebben. Dat er tegen Sporting voor Pasveer gekozen werd na de blessure van Steek snap ik wel, zeker gezien de ervaringen uit het verleden (vorig jaar) met minder ervaren keepers op goal in de Champions League. Gelukkig is de tegengoal nu niet heel belangrijk gebleken. Ik vond hem overigens wel erg sterk in de spelhervatting, met als hoogtepunt de bal op Antony bij de 2-0. Al met al gewoon een bruikbare breedte aankoop...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

YAKUBU22 schreef op 17 september 2021 om 08:37:

Zoals met meer spelers is dit een prima keeper voor de doorsnee wedstrijden in de eredivisie/beker. Op een hoger niveau komt hij tekort. Je kunt nu eenmaal niet alleen maar toppers op de bank hebben. Dat er tegen Sporting voor Pasveer gekozen werd na de blessure van Steek snap ik wel, zeker gezien de ervaringen uit het verleden (vorig jaar) met minder ervaren keepers op goal in de Champions League. Gelukkig is de tegengoal nu niet heel belangrijk gebleken. Ik vond hem overigens wel erg sterk in de spelhervatting, met als hoogtepunt de bal op Antony bij de 2-0. Al met al gewoon een bruikbare breedte aankoop...



Als Pasveer en Steek zo blijven voortdoen kun je beter Jay Gorter op doel zetten. Die zal ook foutjes maken maar de kans is aanwezig dat hij zich snel verbetert. Bij die twee oudjes gaat dat uiteraard niet meer gebeuren.

Eerlijk gezegd schrik ik wel van Pasveer. Had hem iets hoger ingeschat.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 17 september 2021 om 01:21:

Ik heb in het verleden Remko Pasveer bij Vitesse een paar (2) goede wedstrijden zien keepen .
Op die twee wedstrijden zal hij gescout zijn..
Remko heeft de motoriek van een redelijk fitte bejaarde die iets teveel en te vaak van de nagerechten snoept .

Een top-club als AJAX moet zich schamen dat ze zo iemand moeten opstellen.. Een tegenstander met iets meer accuratesse degradeert deze keeper tot een lachwekkende figurant ..!



Tja, nu is het weer Pasveer. De zoveelste in het rijtje.

En het is niet zozeer het opstellen waar ze zich voor moeten schamen.
Voordat dat gebeurt zijn er mensen die hem scouten/bekijken, beoordelen, de afweging maken en uiteindelijk aantrekken.

Bekijken kan, maar daarna zijn er 3 stadia waar het fout gaat.
Dat vind ik onbegrijpelijk (volgens mijn eigen maatstaven).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 17 september 2021 om 01:21:

Ik heb in het verleden Remko Pasveer bij Vitesse een paar (2) goede wedstrijden zien keepen .
Op die twee wedstrijden zal hij gescout zijn..
Remko heeft de motoriek van een redelijk fitte bejaarde die iets teveel en te vaak van de nagerechten snoept .

Een top-club als AJAX moet zich schamen dat ze zo iemand moeten opstellen.. Een tegenstander met iets meer accuratesse degradeert deze keeper tot een lachwekkende figurant ..!



Met 'iets meer accuratesse bedoel je?
- Ballen in verder in de hoek schieten?
- Stiften?
- Sneller schieten?

Leg eens uit.

Vind tot nu toe dat hij al de fout ingaat bij de meest simpele zaken. Madueke schiet met rechts simpel rechtdoor (omdat hij met rechts eigenlijk niets kan) en meneer ligt al in de andere hoek.
Die goal van Sporting werd vanuit een onmogelijke hoek op goal gefrommeld (zoals in kelderklasse ook zouden doen) en de bal ging bij Remko door zijn benen...

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 17 september 2021 om 13:23:

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 17 september 2021 om 01:21:

Ik heb in het verleden Remko Pasveer bij Vitesse een paar (2) goede wedstrijden zien keepen .
Op die twee wedstrijden zal hij gescout zijn..
Remko heeft de motoriek van een redelijk fitte bejaarde die iets teveel en te vaak van de nagerechten snoept .

Een top-club als AJAX moet zich schamen dat ze zo iemand moeten opstellen.. Een tegenstander met iets meer accuratesse degradeert deze keeper tot een lachwekkende figurant ..!



Met 'iets meer accuratesse bedoel je?
- Ballen in verder in de hoek schieten?
- Stiften?
- Sneller schieten?

Leg eens uit.

Vind tot nu toe dat hij al de fout ingaat bij de meest simpele zaken. Madueke schiet met rechts simpel rechtdoor (omdat hij met rechts eigenlijk niets kan) en meneer ligt al in de andere hoek.
Die goal van Sporting werd vanuit een onmogelijke hoek op goal gefrommeld (zoals in kelderklasse ook zouden doen) en de bal ging bij Remko door zijn benen...



Je legt heel helder uit dat Pasveer 99% tekort komt .. !

Het is net ‘ comedy-capers ‘ …

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 17 september 2021 om 13:42:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 17 september 2021 om 13:23:

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 17 september 2021 om 01:21:

Ik heb in het verleden Remko Pasveer bij Vitesse een paar (2) goede wedstrijden zien keepen .
Op die twee wedstrijden zal hij gescout zijn..
Remko heeft de motoriek van een redelijk fitte bejaarde die iets teveel en te vaak van de nagerechten snoept .

Een top-club als AJAX moet zich schamen dat ze zo iemand moeten opstellen.. Een tegenstander met iets meer accuratesse degradeert deze keeper tot een lachwekkende figurant ..!



Met 'iets meer accuratesse bedoel je?
- Ballen in verder in de hoek schieten?
- Stiften?
- Sneller schieten?

Leg eens uit.

Vind tot nu toe dat hij al de fout ingaat bij de meest simpele zaken. Madueke schiet met rechts simpel rechtdoor (omdat hij met rechts eigenlijk niets kan) en meneer ligt al in de andere hoek.
Die goal van Sporting werd vanuit een onmogelijke hoek op goal gefrommeld (zoals in kelderklasse ook zouden doen) en de bal ging bij Remko door zijn benen...



Je legt heel helder uit dat Pasveer 99% tekort komt .. !

Het is net ‘ comedy-capers ‘ …



Dat klopt.

Maar nog steeds weet ik niet wat jij bedoelt met 'iets meer accuratesse bij tegenstanders'?

 

+1/-0

Van Gaal is er ook 'klaar mee'.
Hij valt buiten de selectie.

 

+1/-0

Moet alleen wel zeggen dat ik nog nooit een keeper heb gezien met zulke goede spelhervattingen als Pasveer en voor Ajax is dat wel belangrijk. Jammer dat hij verder minder geschikt is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 17 september 2021 om 14:48:

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 17 september 2021 om 13:42:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 17 september 2021 om 13:23:

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 17 september 2021 om 01:21:

Ik heb in het verleden Remko Pasveer bij Vitesse een paar (2) goede wedstrijden zien keepen .
Op die twee wedstrijden zal hij gescout zijn..
Remko heeft de motoriek van een redelijk fitte bejaarde die iets teveel en te vaak van de nagerechten snoept .

Een top-club als AJAX moet zich schamen dat ze zo iemand moeten opstellen.. Een tegenstander met iets meer accuratesse degradeert deze keeper tot een lachwekkende figurant ..!



Met 'iets meer accuratesse bedoel je?
- Ballen in verder in de hoek schieten?
- Stiften?
- Sneller schieten?

Leg eens uit.

Vind tot nu toe dat hij al de fout ingaat bij de meest simpele zaken. Madueke schiet met rechts simpel rechtdoor (omdat hij met rechts eigenlijk niets kan) en meneer ligt al in de andere hoek.
Die goal van Sporting werd vanuit een onmogelijke hoek op goal gefrommeld (zoals in kelderklasse ook zouden doen) en de bal ging bij Remko door zijn benen...



Je legt heel helder uit dat Pasveer 99% tekort komt .. !

Het is net ‘ comedy-capers ‘ …



Dat klopt.

Maar nog steeds weet ik niet wat jij bedoelt met 'iets meer accuratesse bij tegenstanders'?




Bij die ‘mogelijke ‘ 2-3 werd Pasveer gered door het buitenspel . Hij was in die situatie volstrekt kansloos ..

In de afgelopen jaren heeft AJAX regelmatig gewonnen van ploegen die beschikten over spelers met meer individuele klasse dan die van AJAX . Door als TEAM te spelen krijgt die individualiteit een meerwaarde waardoor clubs als Real Madrid ,Valencia , RB Leipzig vernietigend werden verslagen .

‘Accuratesse ‘ ontstaat als je je individuele klasse ondergeschikt wil/kunt maken aan het TEAM …maar da’s logisch..

Bij Sporting : individuele klasse ja , accuratesse nee ; dus geen team.., en dus kunnen ze de zwakke kanten van Pasveer niet benutten..

Gravenberch heeft dit allemaal nog niet zo door , is mijn vermoeden..

 

+2/-0

Zag er bij de afgekeurde goal van Besiktas weer niet goed uit.

 

+1/-0

Niet goed genoeg, kan je de kop kosten in de CL.

 

+2/-0

Hij duikt dus nooit. Hij valt en steekt z’n arm uit.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Burzlew schreef op 29 september 2021 om 22:21:

Hij duikt dus nooit. Hij valt en steekt z’n arm uit.



Bij de afgekeurde goal van Sporting dook hij wel!

Ik heb echter nooit mee gekregen waar naar toe.
De bal lag toen immers al in het net ...

 

+2/-0

Ik begrijp niet waarom ze niet gewoon Gorter voor de leeuwen gooien. Die is het misschien, daar waar je bij Pasveer de zekerheid hebt dat hij het niet is. En daarbij kan Gorter er nog wat van leren.

Moet wel zeggen dat ik Pasveer's spelhervattingen ga missen. Die zijn echt gewoon uitstekend.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Ajax Forum » Spelers » Remko Pasveer