Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Historie » Perr Schuurs

Deze normale topic is open en bestaat uit 14 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 10 11 12 13 14

forumillustratie

 

+1/-0

Heeft me echt positief verrast. Dacht dat hij een verloren jaar had gehad in Jong Ajax, maar hij heeft echt prima stappen gezet blijkt nu. Heeft mijn gedachten over verhuren aan een Eredivisie-team versus optrainen bij Ajax zelf wel wat doen veranderen. Jong Ajax blijkt een prima leerschool voor onze talenten te zijn.

 

+1/-0

Ben wel benieuwd hoe hij het in de wedstrijden met meer druk ervan af gaat brengen, vooral tegen PAOK kan het al lastig worden morgen.

 

+1/-0

Ik denk niet dat hij een verloren jaar had bij jong ajax. Hij heeft kilos spieren erbij, is sterker en mentaal nu ook klaar. Ik verwacht wel veel van 'm.

 

+1/-0

Dan denk je aan het begin van de pot; ok hij doet het vrij aardig. Vervolgens verliest hij de spits uit het oog bij de gelijkmaker. En na die goal zie je allerlei zwakke momenten. Zelfs 1 waar hij als laatste verdediger op rechts gewoon niet wendbaar en snel genoeg is. Dat had de 3-1 moeten zijn.... dus ja ik kan er niet tevreden over zijn.

 

+1/-0

Hij heeft zichzelf goed herpakt in de 2e helft. Natuurlijk is het geen De Ligt maar al bij al vond ik hem niet tegenvallen. Zit echt wel potentie in deze gast.

 

+2/-0

Denk ook wel dat hij er gaat komen, zal nog wel wat beginner foutjes maken. Hoop dat Alvarez wat verder is

 

+1/-0

Hij heeft zich het laatste jaar echt prima ontwikkeld, maar je kunt niet verwachten dat deze jongen er op dit niveau 90 minuten staat. Hij moet nog veel leren, maar op dit niveau kan Ajax zich dat niet permitteren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ashby schreef op 06 augustus 2019 om 22:28:

Hij heeft zich het laatste jaar echt prima ontwikkeld, maar je kunt niet verwachten dat deze jongen er op dit niveau 90 minuten staat. Hij moet nog veel leren, maar op dit niveau kan Ajax zich dat niet permitteren.



Hij heeft best aardig gedaan maar hij kan beter

 

+1/-0

Hoop dat Alvarez snel RCV speelt. AJAX heeft nog geen enkele wedstrijd onder druk gestaan Had dat gisteren wel verwacht. Komt die onder druk zakt hij helemaal door het ijs. Onzekere speler die niet meedogenloos en te traag is. Komt tekort.

 

+1/-0

Ik ben niet overtuigd of Schuurs het noodzakelijke niveau al aan kan. Nog weinig vertrouwen in ons centrum. De goals tegen vitesse en paok vielen te makkelijk.

 

+2/-0

Ik ben ook niet overtuigd dat Schuurs nu al het niveau aan kan om gelijk de vaste nieuwe RCV te zijn.

Ik denk dat hij nog een jaar zal moeten 'rijpen' als backup achter een vaste RCV, dat lijkt Alvarez te gaan worden.

Als hij zich door blijft ontwikkelen en ervaring op kan doen zie ik er wel een toekomstige basis RCV in.

VErgeet niet dat hij tot nu toe enkel bij Fortuna heeft gespeeld en wedstrijden jong Ajax, ineens in de basis en voorronde CL is dan wel even wat anders.

Hoe dan ook veel te vroeg om hem nu al af te schrijven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

skimovic schreef op 07 augustus 2019 om 21:41:

Ik ben ook niet overtuigd dat Schuurs nu al het niveau aan kan om gelijk de vaste nieuwe RCV te zijn.

Ik denk dat hij nog een jaar zal moeten 'rijpen' als backup achter een vaste RCV, dat lijkt Alvarez te gaan worden.

Als hij zich door blijft ontwikkelen en ervaring op kan doen zie ik er wel een toekomstige basis RCV in.

VErgeet niet dat hij tot nu toe enkel bij Fortuna heeft gespeeld en wedstrijden jong Ajax, ineens in de basis en voorronde CL is dan wel even wat anders.

Hoe dan ook veel te vroeg om hem nu al af te schrijven.




Ik vind ook dat hij tekort komt. Niet meedogenloos, niet snel genoeg, niet wendbaar. Organisatorisch onvoldoende (mss. zoor zijn leeftijd). Zag je goed bij het eerste doelpunt van Paok. Een enorm gat op het middenveld. De achterste linie moet aansluiten anders krijg je zo'n ruimtes. Dat ziet hij niet. Blind heeft dat wel. Of hij dat in de toekomst wel onder de knie krijgt weet ik niet. Wat ik wel weet is dat we daar nu niks aan hebben.
Opbouwend wel aardig. Ik denk dat hij door het ijs zakt als we straks echt goede tegenstanders krijgen die ons onder druk zetten.

 

+1/-0

Ben het niet helemaal eens met een aantal meningen. Per Schuurs speelt voor het eerst in Ajax 1. En in plaats van hem te koppelen aan een ervaren Ajax verdediger koppelen ze hem aan een Argentijnse wildebras die nog niet alle ins en outs kent van het Ajax spel.

Ten Hag had er veel verstandiger aangedaan, naar mijn mening dan, om hem eerst te brengen met Blind naast hem in het centrum om zo de kneepjes van het vak verder te leren. Juist in wedstrijden dat je meer onder druk staat is het zinvol om een CV te hebben die alles al een keer heeft meegemaakt. In de 2e helft van het seizoen en iets eenvoudiger wedstrijden kun je dan de leiding van de verdediging aan hem overlaten.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

GouweOuwe schreef op 08 augustus 2019 om 09:12:

Ben het niet helemaal eens met een aantal meningen. Per Schuurs speelt voor het eerst in Ajax 1. En in plaats van hem te koppelen aan een ervaren Ajax verdediger koppelen ze hem aan een Argentijnse wildebras die nog niet alle ins en outs kent van het Ajax spel.

Ten Hag had er veel verstandiger aangedaan, naar mijn mening dan, om hem eerst te brengen met Blind naast hem in het centrum om zo de kneepjes van het vak verder te leren. Juist in wedstrijden dat je meer onder druk staat is het zinvol om een CV te hebben die alles al een keer heeft meegemaakt. In de 2e helft van het seizoen en iets eenvoudiger wedstrijden kun je dan de leiding van de verdediging aan hem overlaten.



Ik vind Martinez ook te wild. Als CV moet je rust uitstralen, kunnen organiseren, het spel kunnen lezen. Blind kan dat prima en moet imo dan ook op LCV. Wat Schuurs betreft denk ik eerlijk gezegd dat hij nooit het niveau gaat halen dat we nodig hebben. Is zeker niet slecht maar wil je Europees meedoen (overwinteren in EL/CL) moet je niet met hem spelen. Heeft het goed gedaan in oefenwedstrijden, tegen vitesse vond ik hem al kwetsbaar en tegen Paok bleek wat mij betreft duidelijk dat hij niet kan organiseren, spelers niet kan sturen. En liet zich enkele keren heel gemakkelijk in de luren leggen. Ik denk dat, als we eens onder druk komen tegen echt goede tegenstanders, hij afgaat.
Ik hoop in ieder geval dat Alvarez snel RCV speelt. Ken hem niet maar als Mexicaans international ben je echt wel beter dan iemand die eigenlijk alleen in de KKD heeft gespeeld. En daar ook middelmaat was.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 08 augustus 2019 om 12:09:

open/sluit de onderstaande quote:

GouweOuwe schreef op 08 augustus 2019 om 09:12:

Ben het niet helemaal eens met een aantal meningen. Per Schuurs speelt voor het eerst in Ajax 1. En in plaats van hem te koppelen aan een ervaren Ajax verdediger koppelen ze hem aan een Argentijnse wildebras die nog niet alle ins en outs kent van het Ajax spel.

Ten Hag had er veel verstandiger aangedaan, naar mijn mening dan, om hem eerst te brengen met Blind naast hem in het centrum om zo de kneepjes van het vak verder te leren. Juist in wedstrijden dat je meer onder druk staat is het zinvol om een CV te hebben die alles al een keer heeft meegemaakt. In de 2e helft van het seizoen en iets eenvoudiger wedstrijden kun je dan de leiding van de verdediging aan hem overlaten.



Ik vind Martinez ook te wild. Als CV moet je rust uitstralen, kunnen organiseren, het spel kunnen lezen. Blind kan dat prima en moet imo dan ook op LCV. Wat Schuurs betreft denk ik eerlijk gezegd dat hij nooit het niveau gaat halen dat we nodig hebben. Is zeker niet slecht maar wil je Europees meedoen (overwinteren in EL/CL) moet je niet met hem spelen. Heeft het goed gedaan in oefenwedstrijden, tegen vitesse vond ik hem al kwetsbaar en tegen Paok bleek wat mij betreft duidelijk dat hij niet kan organiseren, spelers niet kan sturen. En liet zich enkele keren heel gemakkelijk in de luren leggen. Ik denk dat, als we eens onder druk komen tegen echt goede tegenstanders, hij afgaat.
Ik hoop in ieder geval dat Alvarez snel RCV speelt. Ken hem niet maar als Mexicaans international ben je echt wel beter dan iemand die eigenlijk alleen in de KKD heeft gespeeld. En daar ook middelmaat was.



Naar mijn mening iets te eenvoudig om te wijzen naar iemands prestatie in de KKD. De Ligt kon groeien naast Sanchez en daarna samen een duo met Blind. In het eerste seizoen maakte ook De Ligt redelijk wat "ketsers" die door ingrepen van Sanchez werden hersteld.

Te eenvoudig om iemand om deze redenen af te schrijven. De opleiding stopt niet tijdens het debuut in het eerste van Ajax, dan begint het pas! Schuurs is sterk aan de bal, heeft een hele goede inspeel pass. Koppen kan nog wel beter, positioneel niet veel op aan te merken. Het kiezen van een kleine CV (Martinez) heeft automatisch tot gevolg dat je kwetsbaar bent in de lucht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

GouweOuwe schreef op 08 augustus 2019 om 12:17:

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 08 augustus 2019 om 12:09:

open/sluit de onderstaande quote:

GouweOuwe schreef op 08 augustus 2019 om 09:12:

Ben het niet helemaal eens met een aantal meningen. Per Schuurs speelt voor het eerst in Ajax 1. En in plaats van hem te koppelen aan een ervaren Ajax verdediger koppelen ze hem aan een Argentijnse wildebras die nog niet alle ins en outs kent van het Ajax spel.

Ten Hag had er veel verstandiger aangedaan, naar mijn mening dan, om hem eerst te brengen met Blind naast hem in het centrum om zo de kneepjes van het vak verder te leren. Juist in wedstrijden dat je meer onder druk staat is het zinvol om een CV te hebben die alles al een keer heeft meegemaakt. In de 2e helft van het seizoen en iets eenvoudiger wedstrijden kun je dan de leiding van de verdediging aan hem overlaten.



Ik vind Martinez ook te wild. Als CV moet je rust uitstralen, kunnen organiseren, het spel kunnen lezen. Blind kan dat prima en moet imo dan ook op LCV. Wat Schuurs betreft denk ik eerlijk gezegd dat hij nooit het niveau gaat halen dat we nodig hebben. Is zeker niet slecht maar wil je Europees meedoen (overwinteren in EL/CL) moet je niet met hem spelen. Heeft het goed gedaan in oefenwedstrijden, tegen vitesse vond ik hem al kwetsbaar en tegen Paok bleek wat mij betreft duidelijk dat hij niet kan organiseren, spelers niet kan sturen. En liet zich enkele keren heel gemakkelijk in de luren leggen. Ik denk dat, als we eens onder druk komen tegen echt goede tegenstanders, hij afgaat.
Ik hoop in ieder geval dat Alvarez snel RCV speelt. Ken hem niet maar als Mexicaans international ben je echt wel beter dan iemand die eigenlijk alleen in de KKD heeft gespeeld. En daar ook middelmaat was.



Naar mijn mening iets te eenvoudig om te wijzen naar iemands prestatie in de KKD. De Ligt kon groeien naast Sanchez en daarna samen een duo met Blind. In het eerste seizoen maakte ook De Ligt redelijk wat "ketsers" die door ingrepen van Sanchez werden hersteld.

Te eenvoudig om iemand om deze redenen af te schrijven. De opleiding stopt niet tijdens het debuut in het eerste van Ajax, dan begint het pas! Schuurs is sterk aan de bal, heeft een hele goede inspeel pass. Koppen kan nog wel beter, positioneel niet veel op aan te merken. Het kiezen van een kleine CV (Martinez) heeft automatisch tot gevolg dat je kwetsbaar bent in de lucht.




Iedere jonge speler maakt fouten. Eigenlijk alle voetballers.
Ik noemde de KKD alleen om aan te tonen dat Alvarez als international beter is.
Ik zie het gewoon niet in hem zitten. Waarom heb ik aangegeven in de post waar jij op hebt gereageerd.

 

+1/-0

Ik ben niet echt een fan moet ik zeggen. Hij is lang en sterk geworden, maar ik vind hem te vaak als een oude dame de duels ingaan. Hij positioneert zich wel goed, maar dan is hij vooral goed in in de weg lopen en af en toe een bal onderscheppen.

In die zin vind ik hem tot op heden meer lijken op Blind dan op De Ligt. Maar ik hoop dat hij zich verbetert en dat hij naast Alvarez wat harder wordt. Maar hardheid is juist moeilijk te leren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Burzlew schreef op 10 augustus 2019 om 10:08:

Ik ben niet echt een fan moet ik zeggen. Hij is lang en sterk geworden, maar ik vind hem te vaak als een oude dame de duels ingaan. Hij positioneert zich wel goed, maar dan is hij vooral goed in in de weg lopen en af en toe een bal onderscheppen.

In die zin vind ik hem tot op heden meer lijken op Blind dan op De Ligt. Maar ik hoop dat hij zich verbetert en dat hij naast Alvarez wat harder wordt. Maar hardheid is juist moeilijk te leren.



Volgens mij is hardheid makkelijker te leren dan positioneel inzicht en ballen onderscheppen.
Welkom terug overigens ;).

 

+1/-0

Schuurs heeft nog een lange weg te gaan om in de voetsporen van De Ligt te treden. Vergeet niet dat de Ligt ook grillig was in het begin, al was die wel verder dan Perr nu is op dezelfde leeftijd. Tegen Paok kreeg hij meteen zijn vuurdoop, daar zal hij aan moeten werken.

Verder lees ik reacties dat Martinez zo onbesuist speelt maar dat was Sanchez in het begin ook. Wel fijn dat je een medogeloze verdediger hebt, al zal ook hij soms een domme rode kaart pakken vrees ik. Zuid Amerikanen spelen vaak op het randje. Verder is Alvarez van wat ik lees toch echt meer een stofzuiger voor op het middenveld, via sofifa reageren vele Mexicanen onder zijn profiel dat het dus geen laatste man is. Misschien als mandekker en dan Martinez als laatste man.

Blind als lcv laten staan vond ik ook een prima keuze maar Marin verzaakt zijn verdedigende taken waardoor Ten Hag Blind als 6 posteert.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 14 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 10 11 12 13 14

Ajax Forum » Historie » Perr Schuurs