Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Historie » Ryan Gravenberch

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 13 14 15 16 17

Aan alles voel je dat er achter de schermen alweer gevreesd wordt voor de toekomst van Ryan Gravenberch bij Ajax. Het bekende spelletje van zaakwaarnemer Mino Raiola is alweer in volle gang. De Haarlemmer zal zijn blinde haat ten opzichte van Ajax weer ten volle gaan demonstreren.
Het zal zich de komende weken en maanden weer blijven aanslepen waarna Raiola 'geen andere uitweg ziet, door de schuld van Ajax' om Ryan in Turijn te stallen.

 

+2/-0

Eigenlijk moet je er geen woorden aan vuil willen maken aan die Rioola. Gravenberch is hopelijk zelf slimmer, kijk naar al die "geweldige" carrieres van kluivert, kishna en Drenthe etc etc.
Als Gravenberch niet snel bijtekend zou ik hem ook niet meer opstellen, we zijn geen etalage voor Raiola cum suis. Dan maar jongens een kans geven die wel voor Ajax willen gaan.

 

+2/-0

Mino is er sterk in om die jongens te brainwashen. Als de voortekenen niet bedriegen is het gekloot alweer begonnen.

 

+1/-0

Als voetballer wil je bij Mino zitten, die kan je wegbrengen naar een mooie club en haalt er alles uit voor je (en ook voor hemzelf)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 02 januari 2020 om 13:54:

Als voetballer wil je bij Mino zitten, die kan je wegbrengen naar een mooie club en haalt er alles uit voor je (en ook voor hemzelf)



Ik weet niet of dat zo is. Ja, als je 32 bent en lekker wil cashen. Dan brengt Mino je nog wel ff naar Milan of Lazio. Maar als jong talent zou ik zeker niet bij hem willen zitten.
Hij denkt teveel aan de korte termijn, voetbaltechnisch denkt hij niet na. Daarbij is het duidelijk dat een paar clubs uit zijn hand eten (lees: geld toesteken) maar dat hij ook steeds meer uitgekotst wordt (Man United, Barca, Ajax).

 

+1/-0

Denk juist dat jonge voetballers bij hem willen zitten, want laten we wel zijn, veel voetballers willen toch wel snel geld verdienen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 02 januari 2020 om 14:27:

Denk juist dat jonge voetballers bij hem willen zitten, want laten we wel zijn, veel voetballers willen toch wel snel geld verdienen.



Ja maar dan vooral de iets minder grote talenten. Dat ze snel kunnen cashen. Voor de échte grote talenten is een beetje planning wel belangrijk. Dus eerst vlieguren bij Ajax om dan met een volle bagage in de echte top te arriveren. Mino pleurt het liefste Gravenberch al op zijn 18e bij Juve af. Ja, dan zal Ryan zeker een contract krijgen wat hem geen windeieren legt maar de kans dat zijn loopbaan zeer succesvol zal gaan verlopen neemt meteen zienderogen af. Dat heeft het verleden wel uitgewezen.

 

+1/-0

Ik vind dat Ten Hag Gravenberch wat vaker moet brengen. Die jongen heeft in september 2018 al zijn debuut gemaakt. Heb je dan een keer personele problemen op het middenveld dan kun je hem opstellen en bv. niet Alvarez want dat werkt toch niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 02 januari 2020 om 13:43:

Mino is er sterk in om die jongens te brainwashen. (...)



Dan zou ik als Ajax zijnde met de cijfertjes (statistieken) komen wat er, met name sportief, geworden is van al die "Raiola spelers".
En welke speler werkelijk zijn dromen waar heeft kunnen maken door op jonge leeftijd bij Ajax weg te gaan ...

 

+1/-0

Gaat dit eigenlijk over Raiola of Gravenberch?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 02 januari 2020 om 19:14:

Gaat dit eigenlijk over Raiola of Gravenberch?



Als het verhaal dat de ronde doet over De Ligt klopt bepaald Raiola. Uitermate vreemd.
Ik zou niet talmen met Gravenberch. Tekenen, of zoals met Bakker, alleen bij nood laten spelen. Als club moet je je niet laten piepelen. Is ook een signaal naar andere spelers.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

renemar schreef op 03 januari 2020 om 10:48:

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 02 januari 2020 om 19:14:

Gaat dit eigenlijk over Raiola of Gravenberch?



Als het verhaal dat de ronde doet over De Ligt klopt bepaald Raiola. Uitermate vreemd.
Ik zou niet talmen met Gravenberch. Tekenen, of zoals met Bakker, alleen bij nood laten spelen. Als club moet je je niet laten piepelen. Is ook een signaal naar andere spelers.


Tijdje terug las ik dat Gravenberch het naar zijn zin had bij Ajax en bij wilde tekenen. Is dit al weer achterhaald?

 

+1/-0

Speelde een goede wedstrijd, jammer dat hij door het disfunctioneren van vd Beek extra onder druk kwam.

 

+1/-1

Ik vond hem matig. Zijn eerste aanname is vaak onvoldoende. Hij kan dat wel meestal herstellen met zijn lange benen. Is soms te flegmatiek. Heeft zeker toekomst maar ik denk dat hij nog tijd nodig heeft om vast voor de basis in aanmerking te komen. Prefereer hem wel boven Marin en Alvarez. Geeft meteen het falen van Overmars aan. Ons sterke middenveld van vorig seizoen is vervangen door een middenveld waarin jongens spelen die op voorhand elders in het elftal zouden spelen. Verdediger Martinez en aanvaller Zyech die het beiden gelukkig goed doen. Nu moet Martinez gedwongen naar LCV. Hopelijk blijft Ziyech fit anders hebben we een enorm probleem.
Is iedereen fit een prima middenveld maar gebaseerd op geluk, niet op goed beleid.

 

+1/-2

Ik denk dat je het ook even tijd moet gunnen. Het middenveld speelde voor de zoveelste keer in een andere samenstelling. Er moeten ook weet automatismen in komen.

 

+1/-0

Wat ik een beetje kenmerkend vind aan het spel van Gravenbergh is dat het aan de bal er prachtig fluweel uit kan zien en eenmaal op gang aan de dribbel is hij erg moeilijk af te stoppen.

Maar als het gaat om zijn spelverplaatsing en zijn spelversnelling, dan vind ik dat hij te vaak nog langzaam handelt. Dan pakt hij even dat extra tikje om hem nog lekkerder te leggen en dan is de ruimte weg. Zo had hij dat ook tegen Brugge.

forumillustratie

Ik heb Gravenbergh ook een keer zien spelen bij Jong Ajax 90 minuten en het valt me op dat hij niet dit soort openingen creëert, terwijl dat wel mogelijk is. Ik denk dat Gravenbergh een groot talent is, puur kijkend naar zijn techniek en atletisch vermogen. Maar hij kan echt nog wel wat stappen zetten in het spel maken en verdelen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dwtk schreef op 02 januari 2020 om 19:14:

Gaat dit eigenlijk over Raiola of Gravenberch?



Helaas gaat het bij spelers die bij Riola zitten zelden over de speler en bijna altijd over hem.

 

+2/-0

Ik zou als Ajax zijnde bijna zeggen wie bij Riola zit speelt niet en kan meteen naar een andere club. Tenslotte geeft het bijna alleen maar ellende als die zich er mee gaat bemoeien. Daarnaast laat een jonge speler ook meteen blijken dat hij in zijn hoofd al bezig is met een vertrek want daarvoor schakelen ze hem in. Gravenberch is een groot talent maar zijn probleem zit in zijn hoofd, het is een mentaal verhaal dat hij niet constant presteert.En Riola inschakelen laat ook zien dat je er niet mee zit om een halve of misschien wel hele boef jouw zaken te laten regelen. Ik vrees het ergste. Riola kennende moet Gravenberch nu gaan spelen anders is hij weg.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Flamengo schreef op 13 januari 2020 om 10:56:

Ik zou als Ajax zijnde bijna zeggen wie bij Riola zit speelt niet en kan meteen naar een andere club. Tenslotte geeft het bijna alleen maar ellende als die zich er mee gaat bemoeien. Daarnaast laat een jonge speler ook meteen blijken dat hij in zijn hoofd al bezig is met een vertrek want daarvoor schakelen ze hem in. Gravenberch is een groot talent maar zijn probleem zit in zijn hoofd, het is een mentaal verhaal dat hij niet constant presteert.En Riola inschakelen laat ook zien dat je er niet mee zit om een halve of misschien wel hele boef jouw zaken te laten regelen. Ik vrees het ergste. Riola kennende moet Gravenberch nu gaan spelen anders is hij weg.




Eens.

 

+2/-0

Of je gaat als club in plaats van draaien om de hete brei , eens een keer betalen voor internationale klasse zoals elk Champions League team durft.

En je gaat een keer verkopend meeschakelen met de grote (online) uitzendrechten en portretrechten, zodat atleet, team en club alledrie zegevieren.

Voor een dubbeltje zit geen enkele atleet gebakken. Het is niet dat Raiola het verkeerd inschat, de marktconformiteit.

Dacht je echt dat je bv. De Ligt kon behouden zonder zijn jaarsalaris ongeveer te vertienvoudigen?

Zodra Gravenberch beter is dan Tagliafico, geef hem dan ook beter betaald dan Tagliafico.

Ik zeg niet dat Gravenberch daar al is, maar het gaat niet twee jaar nog duren mits het een beetje meezit.

Misschien maar een half jaar, als hij echt goed aangestuurd zou worden.

 

+1/-1

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 13 14 15 16 17

Ajax Forum » Historie » Ryan Gravenberch