Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Historie » André Onana

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 19 20 21 22 23

forumillustratie

 

+1/-0

Hij wordt vaak vergeten in het rijtje keyplayers, maar heel belangrijk voor Ajax. Hij brengt rust achterin.

 

+1/-0

Wat een ontwikkeling heeft hij doorgemaakt zeg. Van fouten festijn bij jong Ajax tot niet te missen voor het eerste. Geweldige keeper die eigenlijk in alles goed is. Hoge ballen, reflexen op de doellijn, uitkomen, meevoetballen, 1 op 1. Best verrassend dat hij heeft bij getekend.

 

+1/-0

Minstens 3 cruciale reddingen. Chapeau. Hij is gewoon heel betrouwbaar voor een club als Ajax. Ook het gegeven dat hij uit zijn goal komt bij een voorzetje is een wereld van verschil met alle Nederlandse keepers. We gaan hem volgend seizoen echt missen.

 

+1/-0

Wat een klasbak hè, echt heerlijk om zo'n keeper te hebben

 

+1/-0

Geweldig gekeept. Echt een topper! Voor mij MoM!!!

 

+2/-0

Bespaart ons een hele lastige tweede helft met die redding in de 1e helft... Topper!

 

+1/-0

Uitstekend. Alleen weer een domme gele kaart.

 

+1/-0

Er zijn maar weinig keepers zo goed als ze hun doel uit moeten. Onana is snel en hij blijft daadwerkelijk zo lang mogelijk staan, iets wat te veel keepers nalaten.

 

+2/-0

Onze tijdrekkende topper, had weer een duidelijke inbreng in de uitslag met zijn reddingen, maar moet wel stoppen met onnodig kaarten pakken voor tijdrekken.

 

+2/-0

Speelde een erg goede pot, beetje jammer van die gele kaart inderdaad, maar oké. Vond vooral het contrast met Cillessen kwa uitstraling en persoonlijkheid erg groot. Onana is echt een topkeeper en Jasper is erg goed, maar blijft toch een beetje een zoutloos figuur... Al met al was het iig een prima zet om Cillessen destijds te verkopen.

 

+1/-0

Absolute wereldtop, iets anders kan ik er niet van maken.

 

+1/-0

"Onze" twee keepers tegen elkaar.. De één verkocht voor miljoenen en de ander (bijna?) gratis opgehaald bij Barça. En zie wie zich het beste heeft ontwikkeld en nog stukken beter kan worden.

Onana, held!

 

+1/-0

Absolute topkeeper. Wat een reddingen. Jammer van het tijdrekken en de gele kaart daardoor.

 

+1/-0

Die redding op dat van richting veranderde schot was echt werelds. Verder hou ik ook zo van Onana zijn persoonlijkheid. Hij straalt veel uit en is zo'n grappige en vrolijke jongen.

 

+3/-0

Gisteren ook weer paraat bij die kans van Kramer. Alhoewel hij misschien niet had moeten uitkomen. Maar toch. Wat een persoonlijkheid ook he.

 

+1/-0

Speelt de laatste weken echt ongekend goed.

Geweldig dat hij dit jaar nog bij Ajax speelt. Dat heeft Overmars heel goed geregeld.

Ben wel benieuwd of Kotarski of Scherpen volgend seizoen al het niveau hebben om hem op te volgen. Ik denk het (helaas) niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 07 oktober 2019 om 15:36:

Gisteren ook weer paraat bij die kans van Kramer. Alhoewel hij misschien niet had moeten uitkomen. Maar toch. Wat een persoonlijkheid ook he.



Daar had hij eigenlijk gewoon geluk dat Kramer besloot die bal aan te nemen. Het soms onnodige uitkomen is het enige wat hij echt nog wel moet verbeteren. Vorig jaar heeft dat een keer of twee/drie onnodig een tegengoal opgeleverd.

 

+1/-0

Hij heeft een dubbelfunctie Doelman en Libero :D

 

+1/-0

Ik keek laatst naar een interview met Lisandro Martinez en toen werd er een interessante vraag aan hem gesteld: Zuid-Amerikanen (t.o.v. Europeanen) gaan veel verder om de winst over de streep trekken. Hij antwoordde zonder enige twijfel 'Ja'! Ik zie dat terug ook bij onze 'back-houder' Nico. Het deed mij ook gelijk aan Suarez denken. Ik vind dat mooi. Ik kan daar van genieten.

Nu vragen jullie je af wat dat met Onana te maken heeft. Onana heeft die zelfde instelling als zij. Onana krijgt binnen en buiten Ajax kritiek voor zijn tijdrekken. Ik ben er ook niet trots op, maar dat zit in hun bloed. Lisandro, Nico, Luis, André doen er ALLES aan om de wedstrijd te winnen.

Ik denk niet dat wij ons daarover druk moeten maken. Dat zit in hun bloed en dat krijg je nooit meer uit. Hoeft ook niet.

Wel moeten we ons zorgen maken over bepaalde keuzes die die beste man af en toe neemt. Man, man, man, af en toe zie je hem zijn goal uitkomen en je ziet het al aankomen dat het fout gaat. Voornamelijk bij hoge ballen. Hij kan gewoon in zijn goal blijven staan en dan is er nix aan de hand, maar op dat moment besluit hij om voor Captain America of een andere held te gaan spelen en je ziet gelijk al dat het fout gaat. Denk bijvoorbeeld aan de wedstrijd tegen pisvee thuis. Ook vnv bij en tegen RKC had hij 2 van dat soort momentjes. Dat moet hij echt gaan afleren. Leert hij alléén dat af dan is hij wat mij betreft toekomstige nr 1 keeper van de wereld.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 19 20 21 22 23

Ajax Forum » Historie » André Onana