Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Historie » Hassane Bandé

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

forumillustratie

 

+1/-0

Tijd niets gehoord over deze speler. Nog steeds geblesseerd?

 

+1/-0

Hassane Bandé zit volgens laatste berichten (19 juli 2019) in de eindfase van zijn revalidatie. Het was een gecompliceerde breuk en er is veel tijd overheen gegaan. Ze verwachten dat hij steeds meer kan doen op het veld. Ze willen niet overhaasten. In het begin zal hij waarschijnlijk bij jong Ajax gaan spelen. De bedoeling is dat hij daarna aansluit bij het eerste.

 

+2/-0

Ik heb hem eigenlijk al afgeschreven. Laten we hopen dat hij misschien een nuttige selectiespeler kan worden. Maar ik verwacht het eigenlijk niet meer.

 

+2/-0

Tsjah heel sneu voor deze jongen maar met de komst van Promes is er natuurlijk al voorgesorteerd op het feit dat hij geen eerste selectie speler gaat worden dit jaar. Ben wel benieuwd wat de beste jongen kan... heb nog echt helemaal niets van hem gezien

 

+1/-0

Vaak zijn de geluiden van fans van de club/ competitie waar een speler vandaan komt een redelijke indicatie voor het niveau van een speler, aangezien zij hem elke wedstrijd hebben zien spelen. Na zijn transfer was er direct verbazing over de hoogte van het bedrag. Vooral het feit dat hij pas 1 seizoen in België had gespeeld en nog enorm ongepolijst was baarde mensen zorgen. One season wonder hoorde ik.


Dat hij dan zijn been breekt maakt het onmogelijk om hem te beoordelen, maar het is logisch dat Ajax hem niet heeft meegerekend in de 1e elftal selectie. Vooral benieuwd wat hij gaat laten zien in Jong Ajax, talent zal hij zeker hebben maar de beelden van vorig jaar lieten ook een speler zien die technisch nog enorm moet ontwikkelen.

 

+1/-0

Dat hij nog geen bal fatsoenlijk kon aannemen in die oefenpotjes zegt genoeg. Ik verwacht er helemaal niks meer van. Impulsaankoop. Andere clubs proberen voor te zijn omdat hij net overgekomen uit Afrika wat doelpuntjes wist te maken. In plaats van uitvoerige scouting.

 

+1/-0

Volledig eens met bovenstaande, voelde erg ongepolijst(understatement) in die paar fragmenten dat we hem in acite hebben kunnen zien.
Tegelijkertijd ook wel fun om zo'n dark horse te hebben, hij kan in de vergetelheid raken, maar het kan ook zomaar toch nog eens een enorme verrassing worden op termijn.
Ben in ieder geval erg benieuwd naar zijn eerste minuten in Jong.

Off-topic; good to be back.
God wat heb ik dit forum die jaren gemist.

 

+2/-0

Jan Boskamp kijkt veel Belgisch voetbal en vertelde al eens dat hij alleen sterk is met ruimte voor zich, snelheid. Maar in de kleine ruimte was hij bijzonder zwak. Daar heb je dus helemaal niets aan bij Ajax.

 

+1/-0

Maar waar is hij??

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Spoon1984 schreef op 12 augustus 2019 om 18:22:

Jan Boskamp kijkt veel Belgisch voetbal en vertelde al eens dat hij alleen sterk is met ruimte voor zich, snelheid. Maar in de kleine ruimte was hij bijzonder zwak. Daar heb je dus helemaal niets aan bij Ajax.



In sommige wedstrijden kan je hem wel gebruiken als je van tactiek verandert. Bijvoorbeeld als je voor staat en de tegenstander moet naar voren. Dan krijg je ruimte en kan je hem prima gebruiken mits hij in vorm is. Zo werd Rommedahl op rechts toen ook regelmatig met succes gebruikt.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SandroMazzola schreef op 19 augustus 2019 om 12:53:

Maar waar is hij??



Dit seizoen zie ik hem alvast geen enkele selectiespeler eruit spelen.
Op links heb je al Neres, Tadic en Promes.
In het centrum Tadic, Huntelaar en eventueel Traoré.
Op rechts Ziyech en Neres.

Zal ook dit jaar "rustig" worden gebracht. Misschien volgend seizoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SandroMazzola schreef op 19 augustus 2019 om 12:53:

Maar waar is hij??



Traint inmiddels mee bij Jong Ajax, maar kan nog niet alles voluit mee doen zei vd Gaag. Heeft inmiddels al meer dan 400 dagen geen wedstrijd gespeeld

 

+1/-0

Zag dat hij vandaag een helft meespeelde bij een besloten oefenduel tegen Utrecht. Zou het?

 

+1/-0

Rare aankoop dit.
Zeker omdat Nunnely waarschijnlijk een betere speler is.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

IGabrimovic schreef op 04 september 2019 om 11:59:

Rare aankoop dit.
Zeker omdat Nunnely waarschijnlijk een betere speler is.



Rare onderbouwing dit.
Zeker omdat je een geblesseerde speler met een (nog) niets bewezen speler vergelijkt

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

alex1987 schreef op 05 september 2019 om 13:39:

open/sluit de onderstaande quote:

IGabrimovic schreef op 04 september 2019 om 11:59:

Rare aankoop dit.
Zeker omdat Nunnely waarschijnlijk een betere speler is.



Rare onderbouwing dit.
Zeker omdat je een geblesseerde speler met een (nog) niets bewezen speler vergelijkt



Valt wel mee toch? Dat je het er niet mee eens bent is iets anders.

 

+1/-0

Laat ik het anders zeggen. Ik zou Bandé niet gekocht hebben wetende dat Nunnely eraan zat te komen. Dan is het meer des Ajax om hem eerst een kans te geven. Vind ik dan ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

IGabrimovic schreef op 05 september 2019 om 15:12:

Laat ik het anders zeggen. Ik zou Bandé niet gekocht hebben wetende dat Nunnely eraan zat te komen. Dan is het meer des Ajax om hem eerst een kans te geven. Vind ik dan ;)



Ben het niet met je oneens. Vanuit de jeugd had ik zelf ook enorm veel vertrouwen in hem, hoewel zijn ontwikkeling de afgelopen jaren af leek te vlakken. Over Bandé kan ik geen zinnig woord zeggen aangezien ik hem nooit heb zien spelen. Ik ben wel sceptisch over zijn kansen, want ik kan me voorstellen dat zo'n blessure een carrière kan vernietigen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

IGabrimovic schreef op 05 september 2019 om 15:12:

Laat ik het anders zeggen. Ik zou Bandé niet gekocht hebben wetende dat Nunnely eraan zat te komen. Dan is het meer des Ajax om hem eerst een kans te geven. Vind ik dan ;)


Het is nog steeds een beetje krom... Het is niet Nunnely OF Bande, maar Nunnely EN Bande. Je hebt gewoon meerdere spelers nodig voor bepaalde posities. Ook de jeugd heeft concurrentie nodig om beter te worden. En volgens mij hebben ze elkaar totaal niet in de weg gezeten. Bande speelt liever vanaf links.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Historie » Hassane Bandé