Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Historie » Zakaria Labyad

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

forumillustratie

 

+2/-0

Wat mij betreft zo snel mogelijk verkopen nu we toch bezig zijn met de uitverkoop.
Voegt imo niets toe, maar ik was dan ook zeker geen voorstander van zijn komst.

 

+2/-0

Overbodige aankoop. Iedereen wist het behalve Ten Hag en Overmars. Weggegooid geld. Net als bij Magallan, Kristensen, Cassierra, Oleguera, Pierie enz.

 

+2/-0

Helemaal mee eens! Afgetest, tijd om jongens zoals Traore de kans te geven.

 

+3/-0

Deze jongen heeft nog een DRIEJARIG contract! Echt ongelooflijk wat een mispeer, voor een belachelijk bedrag ook nog eens. En iedereen zei het al van tevoren. Belachelijke aankoop.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dijkstra Ajacied Forever schreef op 06 augustus 2019 om 12:58:

Deze jongen heeft nog een DRIEJARIG contract! Echt ongelooflijk wat een mispeer, voor een belachelijk bedrag ook nog eens. En iedereen zei het al van tevoren. Belachelijke aankoop.



Tja de trainer mag schijnbaar eenmaal per jaar een speler halen die hij nog kent van vroeger. Eerst Labyad en nu weer Promes. Promes kan nog nuttig zijn als invaller met zijn snelheid om achter de verdediging te lanceren. Iets dat we thuis tegen Spurs misten. Labyad had niets en heeft niets dat iets toevoegt aan de selectie.

 

+1/-0

Zo'n miskoop kan ertussen zitten. Deze jongen komt gewoon tekort en heeft altijd moeite om aan te haken als het niveau wat omhoog gaat. Een lichtgewicht voor het niveau dat Ajax voor ogen heeft. Labyad zou een prima speler zijn voor clubs als Vitesse, Utrecht, AZ en Feyenoord. Zelfs bij PSV zou hij van waarde kunnen zijn, maar bij ons is het gewoon net niet.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 06 augustus 2019 om 18:23:


Tja de trainer mag schijnbaar eenmaal per jaar een speler halen die hij nog kent van vroeger. Eerst Labyad en nu weer Promes. Promes kan nog nuttig zijn als invaller met zijn snelheid om achter de verdediging te lanceren. Iets dat we thuis tegen Spurs misten. Labyad had niets en heeft niets dat iets toevoegt aan de selectie.



Toch wel grappig hoe de dingen kunnen veranderen. Promes heeft zich inmiddels wel bewezen, en Labyad zou zomaar een nuttige stand-in kunnen blijken wanneer iemand uit de basis geblesseerd is.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Labyad vorig jaar uitermate zwak vond spelen, maar gisteren deed hij het naar behoren. Wat ik vooral positief vond is dat hij zich echt dienstbaar opstelde, en niet koste wat het kost wilde gaan om zichzelf te bewijzen met een doelpunt.

 

+1/-1

Labyad heeft duidelijk geleerd van het verleden en van mannen zoals Schone en Klaas Jan en Ten Hag zal hem hiervoor belonen.
Nederige wissels die zich dienstbaar opstellen zullen altijd zeer gewaardeerd worden door coaches.

 

+1/-0

Sterke wedstrijd. Echt heel knap als je gewoon een halfjaar geen serieuze wedstrijd hebt gespeeld. Hij heeft sinds zijn komst altijd zonder mokken op de bank gezeten, dus dit is hem gegund. Het is ook gewoon een prima voetballer natuurlijk. Vroeger echt een talent, daarna mede doordat hij te vroeg naar het buitenland vertrok zijn belofte niet ingelost, maar bij Utrecht zichzelf toch weer hervonden. Technisch kan hij gewoon mee bij Ajax.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Calavaro schreef op 11 november 2019 om 19:20:

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 06 augustus 2019 om 18:23:


Tja de trainer mag schijnbaar eenmaal per jaar een speler halen die hij nog kent van vroeger. Eerst Labyad en nu weer Promes. Promes kan nog nuttig zijn als invaller met zijn snelheid om achter de verdediging te lanceren. Iets dat we thuis tegen Spurs misten. Labyad had niets en heeft niets dat iets toevoegt aan de selectie.



Toch wel grappig hoe de dingen kunnen veranderen. Promes heeft zich inmiddels wel bewezen, en Labyad zou zomaar een nuttige stand-in kunnen blijken wanneer iemand uit de basis geblesseerd is.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Labyad vorig jaar uitermate zwak vond spelen, maar gisteren deed hij het naar behoren. Wat ik vooral positief vond is dat hij zich echt dienstbaar opstelde, en niet koste wat het kost wilde gaan om zichzelf te bewijzen met een doelpunt.



Het is wel maar één wedstrijd met tien geweldig in vorm zijnde spelers om hem heen, dan is het wel lekker voetballen. Eén zwaluw maakt nog geen zomer.

 

+1/-0

Dat is ook zo, maar technisch is ie natuurlijk altijd al in orde geweest. Labyad heeft altijd problemen gehad met mentaliteit. Ik denk ook dat ie nu in een team zit dat ie denkt van "jezus wat een niveau" en dat hij ouder en kalmer is nu dan in het begin. En het is idd heerlijk voetballen met Ziyech en Tadic om je heen...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 12 november 2019 om 03:18:

Het is wel maar één wedstrijd met tien geweldig in vorm zijnde spelers om hem heen, dan is het wel lekker voetballen. Eén zwaluw maakt nog geen zomer.



Helemaal gelijk, ik nam jouw quote er ook voornamelijk bij omdat je ook op Promes inging. Ik snapte destijds helemaal niets van die aankoop. Heb ook in andere topics lopen foeteren over het aankoopbeleid, maar het valt nu allemaal wel goed.

Wat Labyad betreft, het is idd wel lekker spelen als iedereen om je heen in vorm is. Hopelijk volgen er meerdere zwaluwen :)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Calavaro schreef op 13 november 2019 om 00:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 12 november 2019 om 03:18:

Het is wel maar één wedstrijd met tien geweldig in vorm zijnde spelers om hem heen, dan is het wel lekker voetballen. Eén zwaluw maakt nog geen zomer.



Ik snapte destijds helemaal niets van die aankoop. Heb ook in andere topics lopen foeteren over het aankoopbeleid, maar het valt nu allemaal wel goed.



Ik begreep het wel, maar ik vraag me nog steeds af hoe goed deze twee nog zijn als bijv. Ziyech en Tadic een tijd geblesseerd zouden zijn. Als er veel meer creativiteit gevraagd wordt van hen uit.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Historie » Zakaria Labyad