Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Historie » Alfred Schreuder

Deze normale topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 26 27 28 29 30

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 06 november 2022 om 20:09:

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 06 november 2022 om 19:29:

Je verliest van een tegenstander die niks hoeft te doen door twee lachwekkende defensieve blunders. Dat er nog steeds geen lijn, idee, plezier of wat dan ook in dir Ajax zit is bijzaak.

Wie hem heeft aangesteld, moet ook een flinke schop onder z’n reet krijgen.



Dat is nou de reden dat hij aanblijft, want de mensen die hem hebben opgesteld weten dat ze dan zelf ook moeten oprotten.



Exact, Hamstra zei laatst nog dat ie vond dat Schreuder fantastisch werk leverde.

En het gaat toch ook heel goed? In Europa overwinterd, wat de doelstelling was, en nog steeds het minste verliespunten in de Eredivisie!

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 06 november 2022 om 20:18:

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 06 november 2022 om 20:09:

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 06 november 2022 om 19:29:

Je verliest van een tegenstander die niks hoeft te doen door twee lachwekkende defensieve blunders. Dat er nog steeds geen lijn, idee, plezier of wat dan ook in dir Ajax zit is bijzaak.

Wie hem heeft aangesteld, moet ook een flinke schop onder z’n reet krijgen.



Dat is nou de reden dat hij aanblijft, want de mensen die hem hebben opgesteld weten dat ze dan zelf ook moeten oprotten.



Exact, Hamstra zei laatst nog dat ie vond dat Schreuder fantastisch werk leverde.

En het gaat toch ook heel goed? In Europa overwinterd, wat de doelstelling was, en nog steeds het minste verliespunten in de Eredivisie!



Precies. Dat zijn uitspraken van een provinciaal die geen (internationale) succes gewend is.

-edit-

Volgens Schreuder was dit een offday.. Ik zal me maar inhouden.

Dit bericht is gewijzigd op 6 november 2022, 20:37:03.

 

+4/-0

Miskopen of niet met deze selectie kan 1000 keer beter voetbal gespeeld worden dan dit. Al dat gelul over hoeveel spelers er weg zijn gegaan. Wij zijn al tal uitwedstrijden in de eredivisie goed weggekomen met drie punten, dat terwijl wij zo'n surplus aan kwaliteit op het veld hebben staan.
Er zit geen lijn in. Het drukzetten is waardeloos, het voetbal is laf zonder initiatief en verdedigend is het jupiler league nivo zoals het georganiseerd staat. Er is ook in twee maande tijd geen enkele verbetering zichtbaar. Maar goed volgend Hamstra (wie de fuck is Hamstra) gaat het allemaal prima. Met Bosz, Koeman, Van Gaal of een willekeurige andere goede coach wordt er gegarandeerd beter voetal gespeeld.
Verliezen met laf kutvoetbal is voor mij onacceptabel. Je moet PSV hoe dan ook bij de strot willen grijpen. Je had hier verdomme de kans om ze uit de titlestrijd te spelen. Ik heb het vanaf minuut een niet gezien en dat neem ik Schreuder hoogst kwalijk.
Nog los van zijn belachelijke interviews met teksten als "de 2e helft tegen RKC was het goed". Daar had je gewoon met de rust 3-1 achter moeten staan, terwijl hun hele begroting een halve Bassey is. Tenenkrommend, weg met deze middelmaat. Ik zie nu waarom niemand bij Brugge het jammer vindt dat deze man weg is.

 

+4/-0

Wat voor spelopvatting heeft Schreuder er bij deze ploeg ingebracht.?
Een soort postbode-voetbal met elkaar risicoloos de bal in de voeten spelen . Rondo-voetbal, ridicuul werkelijk. Totaal gebrek aan diepte en snelheid richting goal op die manier ..

Tadic is een oude man , Bergwijn gaat zijn beloften nooit waarmaken. Kudus is een matige middenveld-prutser die een paar keer per wedstrijd zijn medespelers in de problemen brengt .
Brobbey heeft body maar geen inhoud , Rensch ook nog lang geen niveau wat je op die positie zou moeten hebben .
Sanchez, nog even afwachten, Bassey krijgt het voordeel van de twijfel.
Taylor zit nog in de groei en moet er voor oppassen dat hij in dit matige team geen slechte gewoontes gaat aanleren bijv in de overtredingensfeer. Hij gaat te fysiek voetballen ipv op zij n techniek te vertrouwen.
Berghuis wordt wat stabieler op het niveau wat hij aan zou moeten kunnen.
Timber gaat na dit seizoen weg ; die is dit belabberde niveau al ontgroeid.
Pasveer vervangen door Flekken …

En een trein regelen waar Schreuder op kan springen ..

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 06 november 2022 om 23:20:

Wat voor spelopvatting heeft Schreuder er bij deze ploeg ingebracht.?
Een soort postbode-voetbal met elkaar risicoloos de bal in de voeten spelen . Rondo-voetbal, ridicuul werkelijk. Totaal gebrek aan diepte en snelheid richting goal op die manier ..

Tadic is een oude man , Bergwijn gaat zijn beloften nooit waarmaken. Kudus is een matige middenveld-prutser die een paar keer per wedstrijd zijn medespelers in de problemen brengt .
Brobbey heeft body maar geen inhoud , Rensch ook nog lang geen niveau wat je op die positie zou moeten hebben .
Sanchez, nog even afwachten, Bassey krijgt het voordeel van de twijfel.
Taylor zit nog in de groei en moet er voor oppassen dat hij in dit matige team geen slechte gewoontes gaat aanleren bijv in de overtredingensfeer. Hij gaat te fysiek voetballen ipv op zij n techniek te vertrouwen.
Berghuis wordt wat stabieler op het niveau wat hij aan zou moeten kunnen.
Timber gaat na dit seizoen weg ; die is dit belabberde niveau al ontgroeid.
Pasveer vervangen door Flekken …

En een trein regelen waar Schreuder op kan springen ..




In de winterstop gaat het goed komen!!! Hamstra en de zaakwaarnemer van vertellen dat ze nog een stel versterkingen op het oog hebben en de RvC trekt met alle plezier nogmaals 100 miljoen.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 06 november 2022 om 23:20:

Wat voor spelopvatting heeft Schreuder er bij deze ploeg ingebracht.?
Een soort postbode-voetbal met elkaar risicoloos de bal in de voeten spelen . Rondo-voetbal, ridicuul werkelijk. Totaal gebrek aan diepte en snelheid richting goal op die manier ..

Tadic is een oude man , Bergwijn gaat zijn beloften nooit waarmaken. Kudus is een matige middenveld-prutser die een paar keer per wedstrijd zijn medespelers in de problemen brengt .
Brobbey heeft body maar geen inhoud , Rensch ook nog lang geen niveau wat je op die positie zou moeten hebben .
Sanchez, nog even afwachten, Bassey krijgt het voordeel van de twijfel.
Taylor zit nog in de groei en moet er voor oppassen dat hij in dit matige team geen slechte gewoontes gaat aanleren bijv in de overtredingensfeer. Hij gaat te fysiek voetballen ipv op zij n techniek te vertrouwen.
Berghuis wordt wat stabieler op het niveau wat hij aan zou moeten kunnen.
Timber gaat na dit seizoen weg ; die is dit belabberde niveau al ontgroeid.
Pasveer vervangen door Flekken …

En een trein regelen waar Schreuder op kan springen ..



Als je zelf ooit gevoetbald hebt heb je deze situatie binnen je team ook meegemaakt. En dan weet je dat er niets meer te redden valt. Er moet dan echt iets gebeuren, een andere trainer. Daar zit gewoon niets anders op.

Schreuder heeft er echt een zooitje van gemaakt, gevolg is dat het team geen team meer is. Er wordt niets meer collectief gedaan, het is een verzameling éénlingen geworden. De man stapelt blunder op blunder qua keuzes.

Dit PSV kun je helemaal kapot spelen als je, zoals onder Ten Hag, goed collectief druk zet. Als je dat halfbakken doet dan kan een met elf mensen achter de bal spelend PSV zich daar behoedzaam onderuit spelen. Die 0-1 was een schrijnend voorbeeld. Bergwijn ging als een kip zonder kop in zijn eentje jagen, meteen lag de hele rechterflank open. Niemand deed mee. Niet in het druk zetten, ook niet in het herstellen van de opengelaten ruimtes.

Daley Blind, je kunt veel van hem zeggen maar hij is simpelweg onze beste opbouwer. Wijndal voor hem in de plaats, daar kan ik mee leven. Hij speelde prima bij Rangers...natuurlijk is het pech dat hij dan geblesseerd raakt maar je stelt dan toch niet Devyne op als linksback met Blind beschikbaar? Je weet dat PSV gaat inzakken en helemaal als Madueke niet speelt stel je toch Daley op?

Devyne zet je dan op rechts want Sanchez kan écht niet. Dat is niveau FC Groningen. Max.
Kudus op 10, een prima optie. Maar dit oefen je toch thuis tegen het rechterrijtje? De onderlinge afstanden kunnen op deze manier nooit kloppen, de opbouw kan niet goed zijn. Er zijn geen automatismes.

Hoe kun je goed opbouwen met Sanchez en Rensch (op links!) als backs en centraal Bassey (die jongen doet het relatief goed vind ik persoonlijk), Timber en Alvarez?

Dat kan toch niet?? Daar moet toch een technisch sterke speler tussenstaan? Ik zou zeggen: laat Kudus dan maar op 6 spelen, of zet Berghuis er neer. (Grillitsch is voor mij ook een Marten de Roon). En ja, Daley kan daar ook prima spelen.
Je moet een balvaste speler daar hebben, iemand die weg kan draaien. Zelfs Lasse zou op zijn 36e nog een dikke versterking voor dit Ajax zijn wat dat betreft.

Dit kan niet jongens. Je zet vijf houthakkers achter de bal die de technisch betere spelers moeten vinden tussen elf tegenstanders.
Denk eens na! En als je dan nog volle bak druk zou zetten...dan zou het op die manier misschien kunnen.

Dit is tactisch zo zwak. Onvoorstelbaar. Brobbey, Kudus, Berghuis, Tadic, Bergwijn zijn echt aanvallende spelers van nationaal topniveau. Maar als ze niet weten hoe ze moeten lopen omdat achter de bal mensen zich geen raad weten in de opbouw...tja.

En ja...Conceicao mag ook weleens de kans krijgen, die kan iets forceren in de kleine ruimte wellicht. En waarom Daley gisteren dan niet in de rust alsnog gebracht? Allemaal vragen.

Alfred....valt toch echt wel door de mand.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

gg schreef op 06 november 2022 om 20:50:

Miskopen of niet met deze selectie kan 1000 keer beter voetbal gespeeld worden dan dit. Al dat gelul over hoeveel spelers er weg zijn gegaan. Wij zijn al tal uitwedstrijden in de eredivisie goed weggekomen met drie punten, dat terwijl wij zo'n surplus aan kwaliteit op het veld hebben staan.
Er zit geen lijn in. Het drukzetten is waardeloos, het voetbal is laf zonder initiatief en verdedigend is het jupiler league nivo zoals het georganiseerd staat. Er is ook in twee maande tijd geen enkele verbetering zichtbaar. Maar goed volgend Hamstra (wie de fuck is Hamstra) gaat het allemaal prima. Met Bosz, Koeman, Van Gaal of een willekeurige andere goede coach wordt er gegarandeerd beter voetal gespeeld.
Verliezen met laf kutvoetbal is voor mij onacceptabel. Je moet PSV hoe dan ook bij de strot willen grijpen. Je had hier verdomme de kans om ze uit de titlestrijd te spelen. Ik heb het vanaf minuut een niet gezien en dat neem ik Schreuder hoogst kwalijk.
Nog los van zijn belachelijke interviews met teksten als "de 2e helft tegen RKC was het goed". Daar had je gewoon met de rust 3-1 achter moeten staan, terwijl hun hele begroting een halve Bassey is. Tenenkrommend, weg met deze middelmaat. Ik zie nu waarom niemand bij Brugge het jammer vindt dat deze man weg is.



Jep.

Alles gaat op goed geluk. Of het nu verdedigen is of aanvallen: geen plan of organisatie. Gewoon rennen en proberen over te spelen naar iemand die toevallig vrij staat of de bal de tribune in hengsten.
Voetballend oplossen? Simpel proberen te voetballen? De vrije man zoeken? De ruimte zoeken? De ruimte benutten? Nope niks van dat. Verdedigend is het helemaal een drama, gewoonweg ongeorganiseerd.

Er is geen plan en er zijn geen afspraken. Iedereen doet maar wat.

Dat ligt echt niet aan de spelers of de eventuele afwezigheid van bepaalde kwaliteiten. Dat is 100% de trainer.

 

+1/-2

Wat mij gisteren ook op viel is dat corners standaard niks opleveren. Gisteren weer 9 stuks gehad en 0,0 gevaar. Als je niet in de wedstrijd zit zijn dat ideale situaties. Ook hierin zullen wel weer de verkeerde afspraken worden gemaakt of doe maar waar je zin in hebt.

 

+1/-0

Weer die stilte bij de club he? Straks winnen van een kleine ploeg en ze halen massaal weer hun gram met Schreuder en Hamstra voorop, en vertellen ff hoe goed het eigenlijk gaat.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 07 november 2022 om 13:25:

Weer die stilte bij de club he? Straks winnen van een kleine ploeg en ze halen massaal weer hun gram met Schreuder en Hamstra voorop, en vertellen ff hoe goed het eigenlijk gaat.



Het vervelende is dat Hamstra het zich niet kan veroorloven om Schreuder af te vallen. De aankopen die hij gehaald heeft renderen niet voldoende en als hij dan ook toegeeft dat hij de verkeerde trainer aangesteld heeft is zijn rol bij Ajax denk ik wel uitgespeeld. Niemand zal hem nog serieus nemen en de functie van TD kan ie dan ook wel vergeten.

Ik verwacht dat hij Schreuder om die reden door dik en dun zal blijven steunen in de hoop dat het toch nog goed komt en hij uit kan stralen dat ie het toch goed gezien heeft. Naar mijn mening moet er van bovenaf ingegrepen worden en beide heren de laan uitgestuurd worden.

 

+2/-0

Hij heeft totaal geen grip op de selectie, ik ben niet van het ontslaan maar het gaat hem niet worden met Alfred.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 07 november 2022 om 14:21:

Hij heeft totaal geen grip op de selectie, ik ben niet van het ontslaan maar het gaat hem niet worden met Alfred.



Hij heeft geen grip en het gaat 'm niet worden, maar je bent niet van het ontslaan. Dat staat haaks op elkaar.

Gewoon eruit. Geen medelijden. Is het risico van het beroep.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 07 november 2022 om 13:52:

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 07 november 2022 om 13:25:

Weer die stilte bij de club he? Straks winnen van een kleine ploeg en ze halen massaal weer hun gram met Schreuder en Hamstra voorop, en vertellen ff hoe goed het eigenlijk gaat.



Het vervelende is dat Hamstra het zich niet kan veroorloven om Schreuder af te vallen. De aankopen die hij gehaald heeft renderen niet voldoende en als hij dan ook toegeeft dat hij de verkeerde trainer aangesteld heeft is zijn rol bij Ajax denk ik wel uitgespeeld. Niemand zal hem nog serieus nemen en de functie van TD kan ie dan ook wel vergeten.

Ik verwacht dat hij Schreuder om die reden door dik en dun zal blijven steunen in de hoop dat het toch nog goed komt en hij uit kan stralen dat ie het toch goed gezien heeft. Naar mijn mening moet er van bovenaf ingegrepen worden en beide heren de laan uitgestuurd worden.


Hamstra kan Schreuder ook niet ontslaan omdat hij (godzijdank) geen directeur is. Het lot van die twee is aan elkaar verbonden tenzij Schreuder uit de koker van bijv. vd Sar of Blind komt.

 

+2/-0

Zo zal het dit hele seizoen gaat, let maar op. Verliezen van de topploegen en dan tegen de kleintjes lelijk winnen, zodat we tot het einde van het seizoen nog redelijk bij plaats 1,2 en 3 staan en dat is volgens de directie de doelstelling, dus, Alfred doet het Ge-wel-dig!

Echt serieus, voor de lange termijn, kunnen we beter nu tegen Vitesse én Emmen op onze bek gaan. Wellicht dat dit wat ogen opent en dat na het WK iemand anders dit zooitje ongeregeld aan het voetballen krijgt.

 

+4/-0

Kale & kokkie met rake woorden:

https://www.youtube.com/watch?v=PmedV3pe4BMlink

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Rondo ook rake woorden; Ajax veel kwaliteit verkocht maar veel te weinig kwaliteit voor teruggehaald. Metname achterin. Dat wisten we al naast dat de RvC sinds het vertrek van Overmars in februari geen nieuwe TD kon vinden.

Daarbij uit eigen beweging richting de zomerstop ook geen groep oudgedienden samenstelde uit voorzorg - een groep voetbalcultuur bewakers en aankoopbeleid tot de aanstelling van een nieuwe TD zouden worden gerealiseerd.

In plaats daarvan werd lichtgewicht Hamstra voor zo lang op de zaak gezet. Verder werd er gezocht naar de opvolger van Ten Hag. Dat werd uiteindelijk Schreuder die vervolgens met zijn zaakwaarnemer maar wat mocht inkopen. Hier heb je 100 miljoen. Zoek maar wat uit.

HOE KRIJGEN ZE VOOR ELKAAR???

Bij de NV AJAX is sprake van amateurisme. Metname bij degene die in de RvC over voetbalzaken gaan.

Hoe krijg je het voor elkaar dat een Bassey en Sanchez goedkeuring krijgen om als versterking te worden gehaald voor de vertrokken Martinez en Mazraoui?

En dat zit er een oud centrale verdediger en wereldkampioen met Ajax in de RvC, Danny Blind. En een van zijn oudteamgenoten als assistent oo de bank,Michael Reiziger. Allebei verdediger geweest in een topteam. Loopt er bovendien op de Toekomst nog een dozijn aan oudspelers rond t/m Mister Ajax.

Ze kunnen mij niet wijs maken dat al deze oudgedienden dachten van zooo die Sanchez, die moeten we zo snel mogelijk binnenhalen voordat een ander er mee vandoor gaat.

Schreuder kunnen we van alles verwijten maar hier verdient in eerste instantie de RvC en zijn directie een diep rode kaart. Ik zou zeggen schorsen dat zootje voordat er in de winterstop grotere ongelukken gebeuren.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Geweldige aflevering met inderdaad rake woorden. Hopelijk komt zijn glazenbol voorspelling uit.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 07 november 2022 om 21:32:

open/sluit de onderstaande quote:




Rondo ook rake woorden; Ajax veel kwaliteit verkocht maar veel te weinig kwaliteit voor teruggehaald. Metname achterin. Dat wisten we al naast dat de RvC sinds het vertrek van Overmars in februari geen nieuwe TD kon vinden.

Daarbij uit eigen beweging richting de zomerstop ook geen groep oudgedienden samenstelde uit voorzorg - een groep voetbalcultuur bewakers en aankoopbeleid tot de aanstelling van een nieuwe TD zouden worden gerealiseerd.

In plaats daarvan werd lichtgewicht Hamstra voor zo lang op de zaak gezet. Verder werd er gezocht naar de opvolger van Ten Hag. Dat werd uiteindelijk Schreuder die vervolgens met zijn zaakwaarnemer maar wat mocht inkopen. Hier heb je 100 miljoen. Zoek maar wat uit.

HOE KRIJGEN ZE VOOR ELKAAR???

Bij de NV AJAX is sprake van amateurisme. Metname bij degene die in de RvC over voetbalzaken gaan.

Hoe krijg je het voor elkaar dat een Bassey en Sanchez goedkeuring krijgen om als versterking te worden gehaald voor de vertrokken Martinez en Mazraoui?

En dat zit er een oud centrale verdediger en wereldkampioen met Ajax in de RvC, Danny Blind. En een van zijn oudteamgenoten als assistent oo de bank,Michael Reiziger. Allebei verdediger geweest in een topteam. Loopt er bovendien op de Toekomst nog een dozijn aan oudspelers rond t/m Mister Ajax.

Ze kunnen mij niet wijs maken dat al deze oudgedienden dachten van zooo die Sanchez, die moeten we zo snel mogelijk binnenhalen voordat een ander er mee vandoor gaat.

Schreuder kunnen we van alles verwijten maar hier verdient in eerste instantie de RvC en zijn directie een diep rode kaart. Ik zou zeggen schorsen dat zootje voordat er in de winterstop grotere ongelukken gebeuren.



Het is heel simpel te verklaren. H2 hebben de scouting volledig genegeerd en hun oren laten hangen naar de zaakwaarnemer van Schreuder.

Iedereen die daar verantwoordelijk voor is op staande voet ontslaan dan wel eruit trappen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 07 november 2022 om 21:46:

open/sluit de onderstaande quote:

JCdeBest schreef op 07 november 2022 om 21:32:

open/sluit de onderstaande quote:




Rondo ook rake woorden; Ajax veel kwaliteit verkocht maar veel te weinig kwaliteit voor teruggehaald. Metname achterin. Dat wisten we al naast dat de RvC sinds het vertrek van Overmars in februari geen nieuwe TD kon vinden.

Daarbij uit eigen beweging richting de zomerstop ook geen groep oudgedienden samenstelde uit voorzorg - een groep voetbalcultuur bewakers en aankoopbeleid tot de aanstelling van een nieuwe TD zouden worden gerealiseerd.

In plaats daarvan werd lichtgewicht Hamstra voor zo lang op de zaak gezet. Verder werd er gezocht naar de opvolger van Ten Hag. Dat werd uiteindelijk Schreuder die vervolgens met zijn zaakwaarnemer maar wat mocht inkopen. Hier heb je 100 miljoen. Zoek maar wat uit.

HOE KRIJGEN ZE VOOR ELKAAR???

Bij de NV AJAX is sprake van amateurisme. Metname bij degene die in de RvC over voetbalzaken gaan.

Hoe krijg je het voor elkaar dat een Bassey en Sanchez goedkeuring krijgen om als versterking te worden gehaald voor de vertrokken Martinez en Mazraoui?

En dat zit er een oud centrale verdediger en wereldkampioen met Ajax in de RvC, Danny Blind. En een van zijn oudteamgenoten als assistent oo de bank,Michael Reiziger. Allebei verdediger geweest in een topteam. Loopt er bovendien op de Toekomst nog een dozijn aan oudspelers rond t/m Mister Ajax.

Ze kunnen mij niet wijs maken dat al deze oudgedienden dachten van zooo die Sanchez, die moeten we zo snel mogelijk binnenhalen voordat een ander er mee vandoor gaat.

Schreuder kunnen we van alles verwijten maar hier verdient in eerste instantie de RvC en zijn directie een diep rode kaart. Ik zou zeggen schorsen dat zootje voordat er in de winterstop grotere ongelukken gebeuren.



Het is heel simpel te verklaren. H2 hebben de scouting volledig genegeerd en hun oren laten hangen naar de zaakwaarnemer van Schreuder.

Iedereen die daar verantwoordelijk voor is op staande voet ontslaan dan wel eruit trappen.



Het zou van alles verklaren.

Druist ook compleet in tegen de visie van Johan Cruijff die de jeugdopleiding voorop stelde. En als je een basisspeler verkoopt die niet ingevuld kan worden door eentje uit de opleiding, koop dan op zijn minst dezelfde kwaliteit er voor terug, anders ga je er ten alle tijden op achteruit.

Dit beleid is in zijn geheel genegeerd. Mag RvC en directie voetbalzaken zich ook aanrekenen. Enfin, ik was al klaar met Hamstra met zijn domme act voor de camera.

 

+2/-0

Normaal had je dan nog wel een Sjaak Swart die z’n scheur opentrekt na wanprestatie zoveel. Maar nu het om z’n maatje Schreuder gaat hoor je zelfs hem niet.

Net zoals we H2, van der Sar en al die andere nakketikkers die hem hebben aangesteld ook niet horen.

Wat een bende!

 

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 26 27 28 29 30

Ajax Forum » Historie » Alfred Schreuder