Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Historie » Daley Blind

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15

open/sluit de onderstaande quote:

Ons Aller Ajax schreef op 09 september 2022 om 19:01:

Daley heeft een aflopend contract. Ik vind het een lastige keuze; verlengen of laten gaan.
In zijn passing kan hij een belangrijke factoor zijn en hij is een echte Ajacied, maar in de omschakeling regelmatig een zwakke schakel.
Bovendien wordt Daley volgend seizoen 33.

Vooralsnog staat hij linksback. Youri Baas krijg speeltijd en we hebben Wijndal achter de hand. Als beide spelers zich ontwikkelen wordt de keuze misschien makkelijker om Daley te laten gaan (?)


Daley laten gaan. Het was een gemiste kans dat hij niet naar Antwerpen vertrok deze zomer. Daley wilt per se basisspeler zijn en bij ons behoort hij dat niet meer te zijn. Volgend seizoen wordt hij 33 jaar oud, zoals je zegt. Dit is al het seizoen dat hij daadwerkelijk basisplaats onwaardig wordt, laat staan hoe dat eruit ziet volgend seizoen. Daley als reserverol gebruiken is geen optie. Hij wilt te graag voetballen zolang het nog kan.

 

+2/-0

Ik zal het netjes houden. Kan deze topic verplaatst worden naar de historie en gelijk een slot erop. Mag toch hopen dat hij nooit meer opgesteld wordt. Indien wel de Schreuder topic ook maar opruimen. Of eigenlijk kan die ook gelijk naar de historie.

Hoe help je een club binnen een paar weken naar de kl*ten.

 

+1/-1

Zo intens kut spelen en dan voor de camera een verhaal vertellen dat het allemaal wel ok was en complimenten voor het team, met die pedante poffertjesporum van hem. Wat een kamikaze deze man.

Het lijkt het kabinet wel: iedereen houdt elkaar een hand boven het hoofd.

 

+2/-0

Vond hem op die blunder na eigenlijk best goed spelen.

 

+1/-0

Verdedigend is het niet meer goed, opbouwend nog wel ok maar wordt tijd om hem te vervangen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 12 oktober 2022 om 23:19:

Vond hem op die blunder na eigenlijk best goed spelen.



Goed spelen? Naar welke wedstrijd heb jij zitten kijken. Hij was bij 3 tegendoelpunten betrokken als schuldige waarvan de laatste 110% op zijn conto.

 

+4/-0

Hoe haalt ie het in zijn hoofd om daar te proberen Osimen te poorten. We hebben nog een paar minuten te gaan, hij kan gewoon terugleggen op Pasveer en die kan de bal naar voren schieten, dit was echt de enige fase in de wedstijd dat ik geloofde in een gestolen punt.

 

+1/-0

Van Gaal is zo slim om Blind linkshalf te zetten: anderen het verdedigen laten doen. Verder heeft Oranje een gala luxe aan centrale verdedigers waar je u tegen kunt zeggen. Ik hoop dat Antwerpen in januari nog altijd Daley wilt. We moeten doorselecteren.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 13 oktober 2022 om 08:43:

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 12 oktober 2022 om 23:19:

Vond hem op die blunder na eigenlijk best goed spelen.



Goed spelen? Naar welke wedstrijd heb jij zitten kijken. Hij was bij 3 tegendoelpunten betrokken als schuldige waarvan de laatste 110% op zijn conto.



Bij die eerste twee tegengoals was het niet specifiek Blind die in de fout ging. Dat was meer een collectief falen. Voor de rest vond ik hem over het algemeen wel aardig en met lef spelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 13 oktober 2022 om 20:36:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 13 oktober 2022 om 08:43:

open/sluit de onderstaande quote:

thomas83 schreef op 12 oktober 2022 om 23:19:

Vond hem op die blunder na eigenlijk best goed spelen.



Goed spelen? Naar welke wedstrijd heb jij zitten kijken. Hij was bij 3 tegendoelpunten betrokken als schuldige waarvan de laatste 110% op zijn conto.



Bij die eerste twee tegengoals was het niet specifiek Blind die in de fout ging. Dat was meer een collectief falen. Voor de rest vond ik hem over het algemeen wel aardig en met lef spelen.



Ik zeg toch betrokken als schuldige en bij de laatste 110% schuldig.

 

+1/-0

Iedere keer dat Blind in de verdediging opgesteld wordt vraag je je af of Frans Bauer niet tevoorschijn komt "kijk, je bent op Bananasplit"

 

+5/-0

Ik verwacht nu toch wel een reactie van het bestuur, Dailey laat het nu echt liggen

 

+1/-1

Zou hij de Lasse Schöne-rol niet kunnen vervullen?

 

+1/-0

We kunnen dit seizoen gewoon afschrijven mannen. Zolang Alfred er zit komt er niets meer van terecht. Geen idee wat hij nu allemaal van plan is maar ga er maar vanuit dat we na de winterstop uit de eerste vier potjes maximaal zes punten halen. Daarmee zijn we meteen kansloos voor de titel, we worden gewoon 3e waardoor Feyenoord en PSV de champions league ingaan.

De zogenaamde niet in te halen voorsprong die we opgebouwd zouden hebben (ik heb daar zelf overigens nooit in geloofd want Nederland is daarvoor te klein) is dan meteen compleet weg. Ik zou daarom nu niet opnieuw met miljoenen smijten. Beter nog spelers verkopen die niet willen blijven.
Ik denk dat Schreuder straks zo wil gaan spelen: Noppert, Rensch, Timber, Bassey (kaplan), Wijndal, Taylor, Alvarez, Berghuis, Tadic, Brobbey / Brobbey, Bergwijn.

Op papier niet eens zo heel slecht maar gezien het feit dat Schreuder er zit zal het niets worden. Vooral achterin zijn we niet goed genoeg. Opbouwend niet maar ook verdedigend is het zwak omdat er telkens veel teveel mensen voor de bal lopen. Daar valt niet tegen om te schakelen, wie je er ook neerzet.

Misschien dat de keeper een voordeeltje oplevert want zeg eerlijk: ondanks al dat gebras hadden we met een normale keeper wel thuis van Vitesse en Go Ahead gewonnen. En ook Emmen was niet langszij gekomen. Dus dat scheelt al zes punten.

En Napoli had er geen zes gemaakt.

No way dat we met Schreuder niet gaan verliezen in Rotterdam, Enschede en Eindhoven. En dan heb ik het niet eens over de nog pakweg 12 potentiële bananenschillen.

 

+2/-0

Volgens meerdere kanalen wordt gemeld dat Blind transfervrij mag vertrekken.

 

+1/-0

Opzich goed om door te selecteren. Het is een beetje mosterd na de maaltijd, maar goed. Blind heeft veel betekend voor Ajax maar was de laatste tijd echt aan het kloten.

Zolang ze (lees: Schreuder, z’n zaakwaarnemer en Gerry) er maar niet een Stijn Vreven-achtige linksback voor 20 miljoen voor terughalen (wat in de lijn der verwachting ligt)!

Nu Tadic, Gerry, Klaas-Jan, van der Sar, Gorter, Pasveer, Bassey, Ocampos, Alvarez, Klaassen, Lucca en Bergwijn nog en de grootste kneus van het stel: Schreuder en misschien wordt het dan nog wat 😉

Dit bericht is gewijzigd op 14 december 2022, 20:50:13.

 

+3/-2

Wat een gekloot. Doorselecteren, prima, maar er is op dit moment niemand in de selectie die in balbezit meer toevoegt dan Blind.

 

+2/-1

Ik had Daley een mooier afscheid gewenst dan een winters vertrek.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 14 december 2022 om 20:55:

Ik had Daley een mooier afscheid gewenst dan een winters vertrek.



Het schijnt op zijn eigen verzoek te zijn.

Je weet nooit wat er allemaal speelt, maar zo op het eerste gezicht is het nogal karakterloos. Hij stond er een paar keer naast en dan meteen wil je weg? Ronaldo-complex.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 14 december 2022 om 21:55:

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 14 december 2022 om 20:55:

Ik had Daley een mooier afscheid gewenst dan een winters vertrek.



Het schijnt op zijn eigen verzoek te zijn.

Je weet nooit wat er allemaal speelt, maar zo op het eerste gezicht is het nogal karakterloos. Hij stond er een paar keer naast en dan meteen wil je weg? Ronaldo-complex.


Waarom, Van der Sar heeft toch een gesprek met de spelersraad geweigerd, volgens hem was er niks aan de hand, dan kun je toch je conclusies trekken. Edwin staat 101% achter de trainer. Waarschijnlijk is Daley volgens Edwin ook passé, alleen hij laat anderen zijn straatje schoon vegen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15

Ajax Forum » Historie » Daley Blind