Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Historie » André Onana

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 25 september 2021 om 15:47:

Er is al zoveel over gezegd en er gaat nog zoveel over gezegd worden en geschreven...

Ik wil dit er nog wel over kwijt:

Ajax is belangrijker dan Onana. Het succes van Ajax dit jaar staat boven Onana.


Kortom, als je een keeper nodig hebt dan gewoon die man laten werken voor zijn salaris.Veel mensen vergeten dat hij gewoon een paar ton per maand krijgt van Ajax.

Als je goede keepers hebt, prima, laat Onana maar bij Jong Ajax trainen. Duidelijk.

Indien je een probleem hebt of krijgt en je hebt een hele belangrijke wedstrijd, dan laat je iemand ook werken voor zijn geld.
Het geld wat Ajax kan verdienen in de CL kan al flink wat compenseren als Onana niet bijtekent.



Je zou maar een scenario krijgen dat Ajax overwinterd en op een gegeven voor de kwart finale uit moet spelen in Madrid, Milaan of München. Stekelenburg is niet fit en Pasveer is niet in vorm of niet goed genoeg en Gorter is er misschien nog niet klaar voor?

En je kan de halve finale van de CL bereiken bv?

Dan stel je Onana op, niet voor hem, maar voor Ajax en de fans. Zo simpel is het. Hij is namelijk een prof en een werknemer van Ajax en als Ajax een goede keeper nodig heeft in het belang voor Ajax dan stel je die op.

Ik weet denk ik 95 % zeker dat Ten Hag dit ook gewoon gaat doen. Waarom? Hij denkt aan het belang van Ajax.

Overwinteren in de CL is in het belang van Ajax..... (9,6 miljoen euro)
Kwartfinale: 10,6 miljoen
halve finale : 12,5 miljoen
finale: 15,5 miljoen


Pasveer is niet uit vorm. Dit is het gewoon. Stekelenburg van vorig seizoen is beter dan Pasveer. Al zou je voor Onana kiezen. Hoelang heeft hij nodig om weer in topvorm te komen en gebeurt dat überhaupt nog? Laat staan bij Ajax zelf of dit seizoen al. Vorig seizoen vond ik Onana niet beter dan Stekelenburg, eerlijk gezegd. Wanneer Gorter er klaar voor is, vind ik lastig te zeggen; zeker aangezien ik weining Jong Ajax kijk.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 25 september 2021 om 16:46:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 25 september 2021 om 15:47:

Er is al zoveel over gezegd en er gaat nog zoveel over gezegd worden en geschreven...

Ik wil dit er nog wel over kwijt:

Ajax is belangrijker dan Onana. Het succes van Ajax dit jaar staat boven Onana.


Kortom, als je een keeper nodig hebt dan gewoon die man laten werken voor zijn salaris.Veel mensen vergeten dat hij gewoon een paar ton per maand krijgt van Ajax.

Als je goede keepers hebt, prima, laat Onana maar bij Jong Ajax trainen. Duidelijk.

Indien je een probleem hebt of krijgt en je hebt een hele belangrijke wedstrijd, dan laat je iemand ook werken voor zijn geld.
Het geld wat Ajax kan verdienen in de CL kan al flink wat compenseren als Onana niet bijtekent.



Je zou maar een scenario krijgen dat Ajax overwinterd en op een gegeven voor de kwart finale uit moet spelen in Madrid, Milaan of München. Stekelenburg is niet fit en Pasveer is niet in vorm of niet goed genoeg en Gorter is er misschien nog niet klaar voor?

En je kan de halve finale van de CL bereiken bv?

Dan stel je Onana op, niet voor hem, maar voor Ajax en de fans. Zo simpel is het. Hij is namelijk een prof en een werknemer van Ajax en als Ajax een goede keeper nodig heeft in het belang voor Ajax dan stel je die op.

Ik weet denk ik 95 % zeker dat Ten Hag dit ook gewoon gaat doen. Waarom? Hij denkt aan het belang van Ajax.

Overwinteren in de CL is in het belang van Ajax..... (9,6 miljoen euro)
Kwartfinale: 10,6 miljoen
halve finale : 12,5 miljoen
finale: 15,5 miljoen


Pasveer is niet uit vorm. Dit is het gewoon. Stekelenburg van vorig seizoen is beter dan Pasveer. Al zou je voor Onana kiezen. Hoelang heeft hij nodig om weer in topvorm te komen en gebeurt dat überhaupt nog? Laat staan bij Ajax zelf of dit seizoen al. Vorig seizoen vond ik Onana niet beter dan Stekelenburg, eerlijk gezegd. Wanneer Gorter er klaar voor is, vind ik lastig te zeggen; zeker aangezien ik weining Jong Ajax kijk.




Je ziet snel genoeg op trainingen of een keeper in vorm is. Keeper zijn is ook iets anders dan veldspeler.

 

+1/-2

Liever een kreupele gemotiveerde Stekelenburg op doel, dan een fitte (....) ongemotiveerde slang Onana. Drogargument dat Onana prof is, de man is prof in die zin dat hij Ajax in de poeperd neemt, en doet wat voor zijn bankrekening het beste is. Die doet niks in het belang van Ajax. Ten Hag is betrokken genoeg om door te hebben dat Onana en zijn charmeoffensief fake is. Uiteraard heeft Mike Verweij en zijn kornuiten het likverhaal opgetekend. In het belang van Ajax...

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

129 schreef op 26 september 2021 om 16:39:

Ten Hag is betrokken genoeg om door te hebben dat Onana en zijn charmeoffensief fake is.



Brobbey heeft ook speeltijd gekregen in belangrijke wedstrijden toen al duidelijk was hoe hij en Raiola het speelden. Ten Hag kijkt daar helemaal niet naar. "Is iets voor Marc".

Zodra Onana fit is en vorm toont speelt hij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 26 september 2021 om 16:52:

open/sluit de onderstaande quote:

129 schreef op 26 september 2021 om 16:39:

Ten Hag is betrokken genoeg om door te hebben dat Onana en zijn charmeoffensief fake is.



Brobbey heeft ook speeltijd gekregen in belangrijke wedstrijden toen al duidelijk was hoe hij en Raiola het speelden. Ten Hag kijkt daar helemaal niet naar. "Is iets voor Marc".

Zodra Onana fit is en vorm toont speelt hij.



Ten Hag zal het mee laten wegen hoe de groep er tegenaan kijkt lijkt me. Als de hele groep Onana kotsbeu is zal Ten Hag de sfeer niet verzieken door hem op te stellen. Als Onana nog steeds gewoon one of the guys is en prima met iedereen omgaat zal hij gewoon opgesteld worden.

 

+1/-0

Ten Hag is afhankelijk van de perikelen van Marc Overmars. Hij is technisch directeur, de man die uiteindelijk de beslissing moet nemen, maar goed, en ga er maar aan staan. Ten eerste is overwinteren in de CL voor de club belangrijk. En neem vervolgens het algemene plaatje mee. Wat dat aangaat zou ik straks en als het weer mogelijk is Onana op te stellen. Ook al zit hij door allerlei omstandigheden niet helemaal lekker in zijn vel maar er is volgens mij ruimte genoeg om daar verandering te brengen. Als voorbeeld, en per slot van rekening, zal ik de laatste zijn die namen gaat noemen van mensen die geregeld op de tribune zitten en af en toe een pil ergens voor nodig hebben. Wat dat aangaat gaat het helemaal nergens over volgens mij

 

+0/-0

De beste spelers moeten gewoon spelen...laat Onana zich in Jong Ajax eerst maar even bewijzen. Als hij de beste blijkt moet hij gewoon spelen.

 

+1/-0

Interview voor de wedstrijd van Overmars was zeer duidelijk.
Nu zou ik hem ook niet meer opstellen, ook al is hij de beste.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 29 september 2021 om 08:01:

Interview voor de wedstrijd van Overmars was zeer duidelijk.
Nu zou ik hem ook niet meer opstellen, ook al is hij de beste.



Heeft ook allang en breed bij Inter getekend. Mike Verweij laat zich misbruiken voor een genant interview.

Als Overmars ook nog maar een promille % hoop had gehad, of vertrouwen in de mens Onana, dan had hij zo niet gepraat. Hij is er echt h e l e m a a l klaar mee.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 30 september 2021 om 16:21:

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 29 september 2021 om 08:01:

Interview voor de wedstrijd van Overmars was zeer duidelijk.
Nu zou ik hem ook niet meer opstellen, ook al is hij de beste.



Heeft ook allang en breed bij Inter getekend. Mike Verweij laat zich misbruiken voor een genant interview.

Als Overmars ook nog maar een promille % hoop had gehad, of vertrouwen in de mens Onana, dan had hij zo niet gepraat. Hij is er echt h e l e m a a l klaar mee.




Zo denk ik er ook over. Overmars weet heus wel hoe aantrekkelijk het is om Onana vast te houden (sportief en financieel).

Wat mij betreft stellen we Onana ook niet meer op. Je verkoopt je ziel als je het wel doet. Als je goed speelt hoeft de keeper het verschil niet te maken. Als straks Stekelenburg weer terug is heb ik al iets meer vertrouwen dan nu bij Pasveer. En zelfs met Pasveer, dan is even maar niet anders...
Onana kan ook een keer een blunder maken wat je uitschakeling CL kost. Zeker nu hij totaal geen wedstrijdritme heeft en al met zijn hoofd bij de volgende club zit moet je zijn niveau nog maar afwachten. Wat mij betreft streep eronder!

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Nietzsche schreef op 30 september 2021 om 18:26:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 30 september 2021 om 16:21:

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 29 september 2021 om 08:01:

Interview voor de wedstrijd van Overmars was zeer duidelijk.
Nu zou ik hem ook niet meer opstellen, ook al is hij de beste.



Heeft ook allang en breed bij Inter getekend. Mike Verweij laat zich misbruiken voor een genant interview.

Als Overmars ook nog maar een promille % hoop had gehad, of vertrouwen in de mens Onana, dan had hij zo niet gepraat. Hij is er echt h e l e m a a l klaar mee.




Zo denk ik er ook over. Overmars weet heus wel hoe aantrekkelijk het is om Onana vast te houden (sportief en financieel).

Wat mij betreft stellen we Onana ook niet meer op. Je verkoopt je ziel als je het wel doet. Als je goed speelt hoeft de keeper het verschil niet te maken. Als straks Stekelenburg weer terug is heb ik al iets meer vertrouwen dan nu bij Pasveer. En zelfs met Pasveer, dan is even maar niet anders...
Onana kan ook een keer een blunder maken wat je uitschakeling CL kost. Zeker nu hij totaal geen wedstrijdritme heeft en al met zijn hoofd bij de volgende club zit moet je zijn niveau nog maar afwachten. Wat mij betreft streep eronder!




je verkoopt je ziel? Als je Onana opstelt nog een keer?

Sorry man je overdrijft echt hier.

Onana staat gewoon onder contract bij Ajax en is proffesionele veldkeeper en het belang van Ajax en de club staat boven Onana. Als AFC Ajax hem dus nodig heeft om succes te behalen voor de club en fans, dan kan je hem gewoon opstellen.
Puur zakelijk gezien.

Het is heel wat anders dat je hem terug haalt als Trainer bv of en andere positie.

Even iets anders.
Ronald en Frank de Boer hebben arbitragezaak aangespannen tegen Ajax om hun transfer te forceren, hebben Olsen bewust beschadigd etc.

Frank de Boer was vervolgens ook gewoon welkom weer als jeugdtrainer, hoofdtrainer.

Heeft Ajax toen ook zijn ziel verkocht?

Cruijff ging naar Feyenoord......maar was later weer welkom bij Ajax als TD, trainer etc....

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 30 september 2021 om 18:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Nietzsche schreef op 30 september 2021 om 18:26:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 30 september 2021 om 16:21:

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 29 september 2021 om 08:01:

Interview voor de wedstrijd van Overmars was zeer duidelijk.
Nu zou ik hem ook niet meer opstellen, ook al is hij de beste.



Heeft ook allang en breed bij Inter getekend. Mike Verweij laat zich misbruiken voor een genant interview.

Als Overmars ook nog maar een promille % hoop had gehad, of vertrouwen in de mens Onana, dan had hij zo niet gepraat. Hij is er echt h e l e m a a l klaar mee.




Zo denk ik er ook over. Overmars weet heus wel hoe aantrekkelijk het is om Onana vast te houden (sportief en financieel).

Wat mij betreft stellen we Onana ook niet meer op. Je verkoopt je ziel als je het wel doet. Als je goed speelt hoeft de keeper het verschil niet te maken. Als straks Stekelenburg weer terug is heb ik al iets meer vertrouwen dan nu bij Pasveer. En zelfs met Pasveer, dan is even maar niet anders...
Onana kan ook een keer een blunder maken wat je uitschakeling CL kost. Zeker nu hij totaal geen wedstrijdritme heeft en al met zijn hoofd bij de volgende club zit moet je zijn niveau nog maar afwachten. Wat mij betreft streep eronder!




je verkoopt je ziel? Als je Onana opstelt nog een keer?

Sorry man je overdrijft echt hier.

Onana staat gewoon onder contract bij Ajax en is proffesionele veldkeeper en het belang van Ajax en de club staat boven Onana. Als AFC Ajax hem dus nodig heeft om succes te behalen voor de club en fans, dan kan je hem gewoon opstellen.
Puur zakelijk gezien.

Het is heel wat anders dat je hem terug haalt als Trainer bv of en andere positie.

Even iets anders.
Ronald en Frank de Boer hebben arbitragezaak aangespannen tegen Ajax om hun transfer te forceren, hebben Olsen bewust beschadigd etc.

Frank de Boer was vervolgens ook gewoon welkom weer als jeugdtrainer, hoofdtrainer.

Heeft Ajax toen ook zijn ziel verkocht?

Cruijff ging naar Feyenoord......maar was later weer welkom bij Ajax als TD, trainer etc....



Brobbey heeft pas geleden ook Ajax aan het lijntje gehouden omtrent contractverlenging, maar daar is een groot gedeelte van het forum van mening dat het allemaal aan Ajax lag en dat hij teruggekocht moest worden enzo.

Nous doet het nu maar is de grote held.

Gewoon opstellen die Onana als het weer kan.

 

+1/-1

Je kan nog wel meer situaties van andere spelers opnoemen die ook principes hebben geschonden, maar dat maakt Onana niet beter. Het laat alleen zien dat principes in het voetbal weinig waard zijn. En dat vind ik jammer. Daarnaast vind ik de zaak Onana wel wat kwalijker dan andere voorbeelden.
Door zijn fout missen we onze eerste keeper, een groot deel van zijn jaarsalaris en is zijn transferwaarde verdampt (wat toch al gauw 20 miljoen was). Dat hij dat niet expres veroorzaakt heeft, oke, maar dan zou je toch alles eraan moeten doen om wat terug te doen en het goed te maken met de club die je aan de top geholpen heeft? Nee nu ziet hij de kans om er een slaatje uit te slaan en goedkoop weg te kunnen met veel tekengeld voor hemzelf en de zaakwaarnemer.
De hele manier waarop dit gelopen is bevalt me niet en ik ben er klaar mee. Jullie mogen het er niet mee eens zijn, maar mijn mening weten jullie.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 30 september 2021 om 19:16:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 30 september 2021 om 18:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Nietzsche schreef op 30 september 2021 om 18:26:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 30 september 2021 om 16:21:

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 29 september 2021 om 08:01:

Interview voor de wedstrijd van Overmars was zeer duidelijk.
Nu zou ik hem ook niet meer opstellen, ook al is hij de beste.



Heeft ook allang en breed bij Inter getekend. Mike Verweij laat zich misbruiken voor een genant interview.

Als Overmars ook nog maar een promille % hoop had gehad, of vertrouwen in de mens Onana, dan had hij zo niet gepraat. Hij is er echt h e l e m a a l klaar mee.




Zo denk ik er ook over. Overmars weet heus wel hoe aantrekkelijk het is om Onana vast te houden (sportief en financieel).

Wat mij betreft stellen we Onana ook niet meer op. Je verkoopt je ziel als je het wel doet. Als je goed speelt hoeft de keeper het verschil niet te maken. Als straks Stekelenburg weer terug is heb ik al iets meer vertrouwen dan nu bij Pasveer. En zelfs met Pasveer, dan is even maar niet anders...
Onana kan ook een keer een blunder maken wat je uitschakeling CL kost. Zeker nu hij totaal geen wedstrijdritme heeft en al met zijn hoofd bij de volgende club zit moet je zijn niveau nog maar afwachten. Wat mij betreft streep eronder!




je verkoopt je ziel? Als je Onana opstelt nog een keer?

Sorry man je overdrijft echt hier.

Onana staat gewoon onder contract bij Ajax en is proffesionele veldkeeper en het belang van Ajax en de club staat boven Onana. Als AFC Ajax hem dus nodig heeft om succes te behalen voor de club en fans, dan kan je hem gewoon opstellen.
Puur zakelijk gezien.

Het is heel wat anders dat je hem terug haalt als Trainer bv of en andere positie.

Even iets anders.
Ronald en Frank de Boer hebben arbitragezaak aangespannen tegen Ajax om hun transfer te forceren, hebben Olsen bewust beschadigd etc.

Frank de Boer was vervolgens ook gewoon welkom weer als jeugdtrainer, hoofdtrainer.

Heeft Ajax toen ook zijn ziel verkocht?

Cruijff ging naar Feyenoord......maar was later weer welkom bij Ajax als TD, trainer etc....



Brobbey heeft pas geleden ook Ajax aan het lijntje gehouden omtrent contractverlenging, maar daar is een groot gedeelte van het forum van mening dat het allemaal aan Ajax lag en dat hij teruggekocht moest worden enzo.

Nous doet het nu maar is de grote held.

Gewoon opstellen die Onana als het weer kan.



Stel dat Onana express dat pilletje had genomen (wat niet zo is) en dat was bewezen, dan was het wat anders. Dan zou ik hem uberhaupt op staande voet ontslaan etc. Onana heeft gewoon weinig loyaliteit getoond en gaat nu voor transfervrij, met dus voor hem de consequentie dat naast zijn 9 maanden hij ook nog de rest van 2021 en 6 maanden 2022 niet meer gaat spelen. Alleen dat hij dus bij de Africa cup mag spelen.


Verder niet bij willen tekenen bv zijn spelers gewoon vrij in, al laten ze er weinig liefde en dankbaarheid naar zien naar de club. Maar de vraag blijft in het geval van Mazraoui ook, hoeveel dankbaarheid toont Ajax naar hem?


Verder, gaan de belangen van Ajax boven Onana. Indien je dus nog een keer een keeper nodig hebt om wat voor reden dan ook, dan gewoon opstellen. Waarom?
Hij is gewoon een werknemer.

Ik zou hem zo opstellen als je uit een kwart/halve finale in München moet gaan spelen bij wijze van. Niet voor hemzelf, maar puur voor Ajax. Details geven namelijk de doorslag in de allermoeilijkste/grootste wedstrijden. Verder denk ik dat iedereen in het team dit ook 100 % zou begrijpen.

 

+2/-1

Dit is wel einde verhaal. De man is een slang, die zich groter voelt dan de club. Mike Verweij heeft zich laten gebruiken.

open/sluit de onderstaande quote:

'Onana wees contractverlenging met financiële verbetering af'

BRON VOETBAL INTERNATIONAL

André Onana heeft eerder dit kalenderjaar een contractverlenging met financiële verbetering afgewezen. Dat meldt Voetbal International dinsdagochtend. De Kameroener wees dit voorstel af, hoewel hij een jaar niet in actie kon komen voor Ajax en de club hem continu had bijgestaan en geholpen.

'Onana wilde echter meer geld en dat schoot bij de Amsterdamse clubleiding in het verkeerde keelgat', schrijft Ajax-watcher Freek Jansen. Vervolgens kreeg het kamp-Onana een transferbedrag mee waarmee men in de zomer op zoek kon naar een nieuwe werkgever. Ajax ging er tot de laatste dagen van de transferperiode vanuit dat Onana zou vertrekken, maar een transfer bleef tot grote teleurstelling van de Amsterdamse club uit.

Het gedrag van Onana zou leiden tot veel irritaties bij Ajax, zo schrijft Jansen. In een interview met De Telegraaf stelde Onana zich onlangs dienstbaar op. Hij sprak over zijn onschuld en gaf zelfs aan open te staan voor een contractverlenging. 'Maar de mensen binnen Ajax zagen dit vooral als een charmeoffensief voor eigen gewin. "Hij heeft allang elders een voorcontract getekend", is een veelgehoord geluid binnen de club.'

Jansen geeft aan dat dat laatste speculeren blijft, al ziet hij wel in dat Ajax zeker van zijn zaak is. Directeur voetbalzaken Marc Overmars gaf vorige week nog maar eens aan dat Ajax niet meer met Onana om de tafel zal gaan over een nieuw contract. 'De enige reden waarom hij het nu zou overwegen, zou zijn om met een verbintenis Onana in verlegenheid te brengen. De succesvolle directeur voetbalzaken weigert te acteren en heeft een streep gezet onder een toekomst van Onana na dit seizoen in Amsterdam.'

Het lijkt erop dat Onana na dit seizoen naar Internazionale vertrekt. De doorgaans betrouwbare journalist Fabrizio Romano schreef dinsdagochtend nog op Twitter dat Onana al sinds juli een mondeling akkoord heeft met de Italiaanse topclub.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

129 schreef op 05 oktober 2021 om 10:45:

Dit is wel einde verhaal. De man is een slang, die zich groter voelt dan de club. Mike Verweij heeft zich laten gebruiken.

open/sluit de onderstaande quote:

'Onana wees contractverlenging met financiële verbetering af'

BRON VOETBAL INTERNATIONAL

André Onana heeft eerder dit kalenderjaar een contractverlenging met financiële verbetering afgewezen. Dat meldt Voetbal International dinsdagochtend. De Kameroener wees dit voorstel af, hoewel hij een jaar niet in actie kon komen voor Ajax en de club hem continu had bijgestaan en geholpen.

'Onana wilde echter meer geld en dat schoot bij de Amsterdamse clubleiding in het verkeerde keelgat', schrijft Ajax-watcher Freek Jansen. Vervolgens kreeg het kamp-Onana een transferbedrag mee waarmee men in de zomer op zoek kon naar een nieuwe werkgever. Ajax ging er tot de laatste dagen van de transferperiode vanuit dat Onana zou vertrekken, maar een transfer bleef tot grote teleurstelling van de Amsterdamse club uit.

Het gedrag van Onana zou leiden tot veel irritaties bij Ajax, zo schrijft Jansen. In een interview met De Telegraaf stelde Onana zich onlangs dienstbaar op. Hij sprak over zijn onschuld en gaf zelfs aan open te staan voor een contractverlenging. 'Maar de mensen binnen Ajax zagen dit vooral als een charmeoffensief voor eigen gewin. "Hij heeft allang elders een voorcontract getekend", is een veelgehoord geluid binnen de club.'

Jansen geeft aan dat dat laatste speculeren blijft, al ziet hij wel in dat Ajax zeker van zijn zaak is. Directeur voetbalzaken Marc Overmars gaf vorige week nog maar eens aan dat Ajax niet meer met Onana om de tafel zal gaan over een nieuw contract. 'De enige reden waarom hij het nu zou overwegen, zou zijn om met een verbintenis Onana in verlegenheid te brengen. De succesvolle directeur voetbalzaken weigert te acteren en heeft een streep gezet onder een toekomst van Onana na dit seizoen in Amsterdam.'

Het lijkt erop dat Onana na dit seizoen naar Internazionale vertrekt. De doorgaans betrouwbare journalist Fabrizio Romano schreef dinsdagochtend nog op Twitter dat Onana al sinds juli een mondeling akkoord heeft met de Italiaanse topclub.





Die gaat naar Inter, is al maanden duidelijk.
En ik durf te wedden dat zijn zaakwaarnemer dit allemaal niet alleen bekokstoofd heeft. Heel deze affaire heeft Mino Raiola written all over it.

 

+2/-1

Onana traint vanaf vandaag weer mee met het eerste elftal.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 28 oktober 2021 om 22:57:

Onana traint vanaf vandaag weer mee met het eerste elftal.



Lijkt erop dat ze hem toch willen gebruiken.

 

+1/-0

Wat mij betreft stellen ze m ook gewoon op. Als we hoge ogen willen gooien in de CL, moeten de beste spelers spelen. En Onana is gewoon een betere keeper als Pasveer, daar zal iedereen het mee eens zijn.

Wat er organisatorisch speelt interesseert mij persoonlijk niet. Ik wil gewoon een attractief, aanvallend en winnend Ajax zien. En als dat gebeurt met spelers die niet willen verlengen, voor mij prima.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

El Famoso schreef op 29 oktober 2021 om 14:23:

Wat mij betreft stellen ze m ook gewoon op. Als we hoge ogen willen gooien in de CL, moeten de beste spelers spelen. En Onana is gewoon een betere keeper als Pasveer, daar zal iedereen het mee eens zijn.

Wat er organisatorisch speelt interesseert mij persoonlijk niet. Ik wil gewoon een attractief, aanvallend en winnend Ajax zien. En als dat gebeurt met spelers die niet willen verlengen, voor mij prima.



Natuurlijk is Onana een betere keeper dan Pasveer, maar is die man wel gemotiveerd om nog voor Ajax te spelen? Zal hij wel de volle 100% geven? Iets zegt mij dat we niet meer de Onana van voor het incident terug gaan krijgen. Die man zit al met z'n hoofd bij Inter.

Ik ben zeker geen fan van Pasveer, maar je ziet wel dat hij z'n best doet en het geweldig vind dat hij in de herfst van z'n spelerscarrière nog het shirt van Ajax mag dragen.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Ajax Forum » Historie » André Onana