Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Historie » Marc Overmars

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Er staat in ieder contract bepalingen omtrent ' doping' . Dat liet overmars ook al doorschemeren. Ik denk dat het niet zo zwartwit is dat Onana zomaar even voor weinig nu de deur uitloopt. Er zullen wel bepaalde rekenmodules zijn voor dit soort zaken. Ook kan je denken aan het min of meer dwingen tot contractverlenging al dan niet met die bepalingen als ondersteuning. Wat ik wil zeggen is dat er meer geregeld zal zijn dan dat wij wellicht denken. B)

 

+1/-0

En al is het niet contractueel geregeld, vermoedelijk staat zoiets daar niet letterlijk in maar is het in gedragsregels opgenomen of i.d., dan geldt het ook buiten het contract als bindende norm.

Ik hoop alleen dat ze niet op een vechtscheiding afkoersen, maar inderdaad een mooie verlenging afspreken. Met genoeg ondersteuning in het komende jaar. Onana moet gewoon knetterhard met een paar personal trainers aan de slag: fietsen, zwemmen, yoga voor mijn part en iemand die ballen op doel schiet in zijn achtertuin etc. Iets om de fysieke en mentale impact van zo'n schorsing te dempen. Want eigenlijk loopt het effect van zo'n straf langer dan een jaar door.

 

+1/-0

Ik plaats het even hier...(onder Overmars, maar dat even terzijde)

maar als we even terugkijken naar de prestaties:

2017: EL finale
2019: Bijna CL finale
2021: ????


Het is nog heel ver weg en Ajax is niet favoriet.
Ik schat tevens de kans hogerder in 2017 en 2019 om eerste te worden dan nu,
maar als nog......wat een mooie bekroning zou het zijn toch mannen?

Bizar dat Ajax tevens opnieuw United of spurs kan tegenkomen die Ajax eerder dwars zaten.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 16 maart 2021 om 21:48:
Bizar dat Ajax tevens opnieuw United of spurs kan tegenkomen die Ajax eerder dwars zaten.


Hebben wij geluk dat Inter, Juventus en Real niet meedoen, de kansen nemen alweer toe :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Tim1983 schreef op 16 maart 2021 om 22:02:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 16 maart 2021 om 21:48:
Bizar dat Ajax tevens opnieuw United of spurs kan tegenkomen die Ajax eerder dwars zaten.


Hebben wij geluk dat Inter, Juventus en Real niet meedoen, de kansen nemen alweer toe :D



Eerlijk? Ik zie het huidige Ajax liever tegen het huidige Juventus of Real Madrid spelen...
meer dan Spurs of United. Mourinho en Spurs verslaan is een droom denk ik voor vele ajax fans, echter Mourinho wil je gewoon niet. Hij is zo sluw, zo vies. En wint altijd prijzen.

Inter is tevens een ploeg die je gewoon nu niet wil treffen. Waren ze nog in de Uefacup, waren ze voor mij op stip favoriet.

 

+1/-0

Wees blij dat PSV eruit ligt, daar hebben we thuis 2-2 tegen gespeeld en uit 1-1, hadden we er mooi uitgelegen....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 16 maart 2021 om 21:48:

Ik plaats het even hier...(onder Overmars, maar dat even terzijde)

maar als we even terugkijken naar de prestaties:

2017: EL finale
2019: Bijna CL finale
2021: ????

Het is nog heel ver weg en Ajax is niet favoriet. (...)



2021: KNVB Bekerfinale

Is niet zo ver weg. Nog ruim een maand.
En Ajax is wel favoriet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 16 maart 2021 om 23:24:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 16 maart 2021 om 21:48:

Ik plaats het even hier...(onder Overmars, maar dat even terzijde)

maar als we even terugkijken naar de prestaties:

2017: EL finale
2019: Bijna CL finale
2021: ????

Het is nog heel ver weg en Ajax is niet favoriet. (...)



2021: KNVB Bekerfinale

Is niet zo ver weg. Nog ruim een maand.
En Ajax is wel favoriet.



Overmars is een held!

Even los van de Europese campagnes, is sinds zijn komst de noodzaak er niet meer om jaarlijks onze beste speler 3 dagen voor de seizoensstart (met gespreide betaling) te moeten verkopen.

 

+5/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 17 maart 2021 om 14:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 16 maart 2021 om 23:24:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 16 maart 2021 om 21:48:

Ik plaats het even hier...(onder Overmars, maar dat even terzijde)

maar als we even terugkijken naar de prestaties:

2017: EL finale
2019: Bijna CL finale
2021: ????

Het is nog heel ver weg en Ajax is niet favoriet. (...)



2021: KNVB Bekerfinale

Is niet zo ver weg. Nog ruim een maand.
En Ajax is wel favoriet.



Overmars is een held!

Even los van de Europese campagnes, is sinds zijn komst de noodzaak er niet meer om jaarlijks onze beste speler 3 dagen voor de seizoensstart (met gespreide betaling) te moeten verkopen.


Je begrijpt wel als je spelers via een factoring maatschappij verkoopt dat het jou uiteindelijk ook geld kost? Heel veel clubs doen dit in de corona tijd die direct geld nodig hebben en de maatschappijen werken gretig mee. Dus in zo n constructie heb je met de zaakwaaarnemer en de maatschappij te maken. Al twee partijen die geld willen zien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Tim1983 schreef op 17 maart 2021 om 18:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 17 maart 2021 om 14:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 16 maart 2021 om 23:24:

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 16 maart 2021 om 21:48:

Ik plaats het even hier...(onder Overmars, maar dat even terzijde)

maar als we even terugkijken naar de prestaties:

2017: EL finale
2019: Bijna CL finale
2021: ????

Het is nog heel ver weg en Ajax is niet favoriet. (...)



2021: KNVB Bekerfinale

Is niet zo ver weg. Nog ruim een maand.
En Ajax is wel favoriet.



Overmars is een held!

Even los van de Europese campagnes, is sinds zijn komst de noodzaak er niet meer om jaarlijks onze beste speler 3 dagen voor de seizoensstart (met gespreide betaling) te moeten verkopen.


Je begrijpt wel als je spelers via een factoring maatschappij verkoopt dat het jou uiteindelijk ook geld kost? Heel veel clubs doen dit in de corona tijd die direct geld nodig hebben en de maatschappijen werken gretig mee. Dus in zo n constructie heb je met de zaakwaaarnemer en de maatschappij te maken. Al twee partijen die geld willen zien.



Ik geloof niet dat ik het over de huidige Coronatijd heb.

Ik heb het over spelers die wij moesten verkopen en vervolgens de betaling (inkomsten) niet eens in 1x op de rekning kregen maar verspreid over een aatal jaar.

Sinds Overmars stevig zijn voetzool in Ajax heeft gezet hoeft dat niet meer. Sterker nog wij kunnen gewoon dat soort verkopen weerstaan en die spelers verlengen.

Ik krijg ook altijd spontaan atritis van opmerkingen als "ik kijk alleen maar naar wat er op het veld staat, en nooit hoeveel geld er op de bank staat" of "Als ik naar het theater ga kom ik ook niet voor de mooie schouwburg".

Ik vind dat echt kort door de bocht populistisch geleuter. In 1994/95 was alles beter.

Overmars is een held!

Dit bericht is gewijzigd op 17 maart 2021, 19:21:56.

 

+2/-0

Ik schrijf letterlijk "heel veel" clubs doen dit in de corona tijd om snel geld te innen, ik noem nergens de naam Ajax in die zin. Maar om even straight te zijn betalen in termijnen is al afgeschaft na de transfer van Chivu naar Roma in 2003 en heeft dus niks met de verdiensten van Overmars te maken. Over betalingen gaat trouwens de financieel directeur en niet de commerciële directeur.

Ps. staan wat leuke stukjes online over Anderlecht en factoring ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 17 maart 2021 om 14:16:

Overmars is een held! (...)



Over helden gesproken. De echte helden, zij die iets meer doen dan handtekeningen zetten.
Ik vind Simon Tahamata en Gerald Vanenburg helden.

Zij maken de voetballers beter, leren ze schijn- en passeerbewegingen,  brengen ze bij hoe je met inzicht, intellegentie en technische balvaardigheid je voordeel kunt halen. 

Met als gevolg dat het aandeel jeugdspelers dat doorstroomt stijgt en het aantal benodigde aankopen daalt. Dat laatste werkt in het voordeel van Overmars & co. Het percentage miskopen daalt daardoor ook.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 17 maart 2021 om 21:51:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 17 maart 2021 om 14:16:

Overmars is een held! (...)



Over helden gesproken. De echte helden, zij die iets meer doen dan handtekeningen zetten.
Ik vind Simon Tahamata en Gerald Vanenburg helden.

Zij maken de voetballers beter, leren ze schijn- en passeerbewegingen,  brengen ze bij hoe je met inzicht, intellegentie en technische balvaardigheid je voordeel kunt halen. 

Met als gevolg dat het aandeel jeugdspelers dat doorstroomt stijgt en het aantal benodigde aankopen daalt. Dat laatste werkt in het voordeel van Overmars & co. Het percentage miskopen daalt daardoor ook.



Gelukkig maar, was even bang dat Overmars ergens de credits voor zou krijgen.

 

+5/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Tim1983 schreef op 17 maart 2021 om 19:26:

Maar om even straight te zijn betalen in termijnen is al afgeschaft na de transfer van Chivu naar Roma in 2003 en heeft dus niks met de verdiensten van Overmars te maken.




Hoe kom je erbij dat betalen in termijnen is afgeschaft? Bijvoorbeeld de transfer van Frenkie de Jong wordt in termijnen betaald. Barcelona moet nog 48M betalen...

Het hele factoring verhaal van je heeft niets met betalen in termijnen te maken, dat is heel iets anders.

Het punt wat Joe2020 maakte mis je helaas, het punt was dat Ajax niet meer gedwongen is om te verkopen. Doordat de financiële positie enorm is verbeterd, is de onderhandelingspositie helemaal veranderd. Ajax kan daardoor op het juiste moment en tegen de juiste voorwaarden verkopen. En dat is voor een groot deel aan Marc Overmars te danken. Een geweldige td!

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 18 maart 2021, 20:52:19.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 17 maart 2021 om 21:51:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 17 maart 2021 om 14:16:

Overmars is een held! (...)



Over helden gesproken. De echte helden, zij die iets meer doen dan handtekeningen zetten.
Ik vind Simon Tahamata en Gerald Vanenburg helden.

Zij maken de voetballers beter, leren ze schijn- en passeerbewegingen,  brengen ze bij hoe je met inzicht, intellegentie en technische balvaardigheid je voordeel kunt halen. 

Met als gevolg dat het aandeel jeugdspelers dat doorstroomt stijgt en het aantal benodigde aankopen daalt. Dat laatste werkt in het voordeel van Overmars & co. Het percentage miskopen daalt daardoor ook.




Ook dat zijn geen 'echte helden'. Sorry.

Echte helden waren mensen zoals de familie Ten Boom in Haarlem die honderden joodse mensen in hun huis verscholen hielden en voor het verzet werkten in de WO II en het met de dood hebben bekoopt. Of Franz Jägerstätter die weigerde voor de nazi's ging vechten no matter what en vervolgens werd vermoord.

Dat zijn 'echte helden'.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 18 maart 2021 om 00:30:

Gelukkig maar, was even bang dat Overmars ergens de credits voor zou krijgen.



Daar hoef je niet bang voor te zijn.

Het overgrote deel van de supporters beoordeeld hem op wat ze op het veld zien. Hetzij vanaf de tribune, hetzij van voor de TV. En vanaf daar is de realiteit snel zichtbaar en duidelijk. Misverstanden vanuit die posities zijn uitgesloten

Er is maar een heel select groepje bezig en geïnteresseerd wat er in de clubkas ligt. Die populatie is te verwaarlozen.

 

+1/-1

Martinez: topaankoop
Haller: Topaankoop
Alvarez: Topaankoop
Antony: Topaankoop
Berghuis: topaankoop

Om er even een paar uit te lichten. Het was niet meteen hosanna, maar als je ziet wat ze nu betekenen voor het team. Chapeau.

 

+2/-1

Wat een sukkel.

 

+2/-1

Uit betrouwbare informatie heb ik gehoord dat ene heer F. Koen hier achter zit. Emailaccount zou gehacked zijn :)

 

+5/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 23 pagina's: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Ajax Forum » Historie » Marc Overmars