Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Brian Brobbey

Deze normale topic is open en bestaat uit 28 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 24 25 26 27 28

Brian Ebenezer Adjei Brobbey (Amsterdam, 1 februari 2002) is een Nederlands profvoetballer die als aanvaller voor Ajax speelde tot en met het seizoen 2020/201. Hij was in 2010 in de jeugdopleiding van Ajax ingestroomd.

 

+1/-0

Zowel de TD Markus Krösche die Brobbey aantrok, als de trainer Nagelsmann, met wie het zo bijzonder samenwerken zou zijn, zijn dus vertrokken op het moment dat Brobbey zijn avontuur gaat starten bij Leipzig. Maar goed. Die 5 mj zal wel veel pijn wegnemen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SchipAhoy schreef op 27 april 2021 om 12:04:

Zowel de TD Markus Krösche die Brobbey aantrok, als de trainer Nagelsmann, met wie het zo bijzonder samenwerken zou zijn, zijn dus vertrokken op het moment dat Brobbey zijn avontuur gaat starten bij Leipzig. Maar goed. Die 5 mj zal wel veel pijn wegnemen.



Da's pech, trainer weg.

Desondanks kan hij wel slagen, maar het zal een weg van vallen en opstaan worden. Hij heeft er wel de mentaliteit voor.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SchipAhoy schreef op 27 april 2021 om 12:04:

(...) Die 5 mj zal wel veel pijn wegnemen.



Waar moet hij pijn van hebben?
Hij is bevoorrecht met zo'n toekomst. Al zit hij op de bank.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Burzlew schreef op 27 april 2021 om 12:36:

open/sluit de onderstaande quote:

SchipAhoy schreef op 27 april 2021 om 12:04:

Zowel de TD Markus Krösche die Brobbey aantrok, als de trainer Nagelsmann, met wie het zo bijzonder samenwerken zou zijn, zijn dus vertrokken op het moment dat Brobbey zijn avontuur gaat starten bij Leipzig. Maar goed. Die 5 mj zal wel veel pijn wegnemen.



Da's pech, trainer weg.

Desondanks kan hij wel slagen, maar het zal een weg van vallen en opstaan worden. Hij heeft er wel de mentaliteit voor.


Ik vermoed dat hij wel zal slagen inderdaad, NL kan ook wel een spits als Brobbey gebruiken. Maar zoals hij nu al bij Ajax laat zien meer te brengen dan Haller...Zou bij Ajax in alle opzichten beter op zijn plaats zijn geweest.

@ Fier: ik kan even niet inschatten of het sarcasme is of niet, maar het verschil tussen 3 of 5 mj is wat mij betreft erg relatief. Je bent in beide gevallen na een jaar miljonair en in het eerste geval weet je dat de sportieve investering zich gaat uitbetalen.

En geld is maar geld hè. Slagen in waar je voor gaat is redelijk onbetaalbaar, althans dat is mijn ervaring.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SchipAhoy schreef op 27 april 2021 om 13:17:

(...)
En geld is maar geld hè. Slagen in waar je voor gaat is redelijk onbetaalbaar, althans dat is mijn ervaring.



Hij is financieel onafhankelijk. Dat wil ik maar aangeven.
Dat moeten die jongens goed beseffen. Ze kunnen heel veel problemen ontlopen c.q. oplossen wat andere mensen niet kunnen. Een voorrecht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 27 april 2021 om 14:13:

open/sluit de onderstaande quote:

SchipAhoy schreef op 27 april 2021 om 13:17:

(...)
En geld is maar geld hè. Slagen in waar je voor gaat is redelijk onbetaalbaar, althans dat is mijn ervaring.



Hij is financieel onafhankelijk. Dat wil ik maar aangeven.
Dat moeten die jongens goed beseffen. Ze kunnen heel veel problemen ontlopen c.q. oplossen wat andere mensen niet kunnen. Een voorrecht.


Nah, komop man. Dat is hij net zo zeer bij Ajax. En als je je uitgavenpatroon gaat aanpassen aan dit inkomen, ga je er problemen bij krijgen. Juist door je geld. Maar goed, ging mij even om zijn sportieve toekomst daar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SchipAhoy schreef op 27 april 2021 om 16:58:

Nah, komop man. Dat is hij net zo zeer bij Ajax. (...)



Ja. Schrijf ik iets anders dan?

 

+1/-0

Ik denk wel dat Brobbey het gaat halen, lijkt mij zo n type Seedorf die zijn eigen weg kiest.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Tim1983 schreef op 27 april 2021 om 17:29:

Ik denk wel dat Brobbey het gaat halen, lijkt mij zo n type Seedorf die zijn eigen weg kiest.



Brian heeft zoveel power en snelheid dat hij sowieso een leuke loopbaan gaat maken. De top zal hij niet halen verwacht ik. Daarvoor mist hij toch wat verfijndheid en overzicht.

Wordt straks een leuke spits voor de Wolves, WBA, Aston Villa...dat soort clubs.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 28 april 2021 om 14:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Tim1983 schreef op 27 april 2021 om 17:29:

Ik denk wel dat Brobbey het gaat halen, lijkt mij zo n type Seedorf die zijn eigen weg kiest.



Brian heeft zoveel power en snelheid dat hij sowieso een leuke loopbaan gaat maken. De top zal hij niet halen verwacht ik. Daarvoor mist hij toch wat verfijndheid en overzicht.

Wordt straks een leuke spits voor de Wolves, WBA, Aston Villa...dat soort clubs.



Toch jammer, terwijl er uitzicht was om binnen enkele jaren de #1 spits te worden van een instituut als AJAX.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

AjaciedKevin schreef op 28 april 2021 om 15:08:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 28 april 2021 om 14:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Tim1983 schreef op 27 april 2021 om 17:29:

Ik denk wel dat Brobbey het gaat halen, lijkt mij zo n type Seedorf die zijn eigen weg kiest.



Brian heeft zoveel power en snelheid dat hij sowieso een leuke loopbaan gaat maken. De top zal hij niet halen verwacht ik. Daarvoor mist hij toch wat verfijndheid en overzicht.

Wordt straks een leuke spits voor de Wolves, WBA, Aston Villa...dat soort clubs.



Toch jammer, terwijl er uitzicht was om binnen enkele jaren de #1 spits te worden van een instituut als AJAX.



Ja had gekund, hoewel ik betwijfel of hij ooit onomstreden zou zijn geworden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 28 april 2021 om 14:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Tim1983 schreef op 27 april 2021 om 17:29:

Ik denk wel dat Brobbey het gaat halen, lijkt mij zo n type Seedorf die zijn eigen weg kiest.



Brian heeft zoveel power en snelheid dat hij sowieso een leuke loopbaan gaat maken. De top zal hij niet halen verwacht ik. Daarvoor mist hij toch wat verfijndheid en overzicht.

Wordt straks een leuke spits voor de Wolves, WBA, Aston Villa...dat soort clubs.


Ik bedoel met "hij gaat het halen" dat we hem niet over een paar jaar bij Zwolle ofzo zien spelen, hoe hoog de lat ligt, geen idee, hij is nog jong. Kan mij eigen voorstellen als hij in de toekomst basisspeler van het NL elftal wordt dan er zo maar een keer een mooie transfer inzit, maar ja dan moet hij dat wel eerst zien te halen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

AjaciedKevin schreef op 28 april 2021 om 15:08:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 28 april 2021 om 14:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Tim1983 schreef op 27 april 2021 om 17:29:

Ik denk wel dat Brobbey het gaat halen, lijkt mij zo n type Seedorf die zijn eigen weg kiest.



Brian heeft zoveel power en snelheid dat hij sowieso een leuke loopbaan gaat maken. De top zal hij niet halen verwacht ik. Daarvoor mist hij toch wat verfijndheid en overzicht.

Wordt straks een leuke spits voor de Wolves, WBA, Aston Villa...dat soort clubs.



Toch jammer, terwijl er uitzicht was om binnen enkele jaren de #1 spits te worden van een instituut als AJAX.



Dit dus. Maar zijn omgeving en Raiola hebben hem blijkbaar al het gevoel gegeven dat hij een 'ster' is en dat op de bank zitten zo nu en dan te laag voor hem is.
Bizar...alsof hij een seizoen achter de rug heeft van Patrick Kluivert in zijn eerste seizoen.

Alles stond überhaupt al op scherp voordat de man uberhaupt iets gepresteerd heeft in Ajax 1. Dat zegt genoeg.

Geduld is een schone zaak. En dan nog een club in het buitenland kiezen is bijna russisch roulette voor jonge spelers. Kijk uberhaupt al de worsteling van Donny van den Beek of van de patron Hakim Ziyech.

Zelfs de Ligt was bijna helemaal ondergeneeuwd geraakt in zijn eerste seizoen waar hij te maken kreeg met 2 blessures van Chielini en Demiral die beiden de voorkeur zouden krijgen boven hem + maakte hij veel fouten. Zelfs een wereldtalent als De Ligt heeft geluk gehad.

Frenkie de Jong is zo goed, die zou overal ter wereld slagen. Maar floreert nu vooral onder Koeman die hem kent en vertrouwt.

 

+1/-2

open/sluit de onderstaande quote:

DonVito schreef op 28 april 2021 om 18:50:

open/sluit de onderstaande quote:

AjaciedKevin schreef op 28 april 2021 om 15:08:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 28 april 2021 om 14:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Tim1983 schreef op 27 april 2021 om 17:29:

Ik denk wel dat Brobbey het gaat halen, lijkt mij zo n type Seedorf die zijn eigen weg kiest.



Brian heeft zoveel power en snelheid dat hij sowieso een leuke loopbaan gaat maken. De top zal hij niet halen verwacht ik. Daarvoor mist hij toch wat verfijndheid en overzicht.

Wordt straks een leuke spits voor de Wolves, WBA, Aston Villa...dat soort clubs.



Toch jammer, terwijl er uitzicht was om binnen enkele jaren de #1 spits te worden van een instituut als AJAX.



Dit dus. Maar zijn omgeving en Raiola hebben hem blijkbaar al het gevoel gegeven dat hij een 'ster' is en dat op de bank zitten zo nu en dan te laag voor hem is.
Bizar...alsof hij een seizoen achter de rug heeft van Patrick Kluivert in zijn eerste seizoen.

Alles stond überhaupt al op scherp voordat de man uberhaupt iets gepresteerd heeft in Ajax 1. Dat zegt genoeg.

Geduld is een schone zaak. En dan nog een club in het buitenland kiezen is bijna russisch roulette voor jonge spelers. Kijk uberhaupt al de worsteling van Donny van den Beek of van de patron Hakim Ziyech.

Zelfs de Ligt was bijna helemaal ondergeneeuwd geraakt in zijn eerste seizoen waar hij te maken kreeg met 2 blessures van Chielini en Demiral die beiden de voorkeur zouden krijgen boven hem + maakte hij veel fouten. Zelfs een wereldtalent als De Ligt heeft geluk gehad.

Frenkie de Jong is zo goed, die zou overal ter wereld slagen. Maar floreert nu vooral onder Koeman die hem kent en vertrouwt.


Wat een lariekoek, ten eerste doe je over Brobbey allerlei aannames die je niet kunt bewijzen, twee kun je de situatie Kluivert Brobbey helemaal niet vergelijken.

En als laatste wat dacht je van spelers die naar Ajax kwamen, zullen de familie/zakenwaarnemers van Antony en Neres ook niet gespekt zijn met de tranfers?

Stonden Neres, Antony, Ziyech en Alvarez er ook gelijk na hun transfer?

Je kunt wijzen maar je moet ook even naar de andere kant kijken. Wel graag een beetje reëel blijven.

 

+1/-0

Volgens de geruchten denkt Ajax aan het terughalen van Brobbey.
Ze moeten nooit geld betalen om hem terug te halen.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 08 mei 2021 om 20:10:

Volgens de geruchten denkt Ajax aan het terughalen van Brobbey.
Ze moeten nooit geld betalen om hem terug te halen.



Eens. Als Leipzig hem ook niet meer zou willen is gratis terug een optie. Geld betalen om je eigen speler terug te kopen is bizar.

 

+3/-0

Zeker terughalen als de kans daar is. Je moet (misplaatste) ego geen plaats geven in beleidsmatige overwegingen. Malen hadden we ook prima kunnen gebruiken. Ik denk dat Overmars dat nu geleerd heeft.

Als Leipzig door de wissel van TD en trainer nu geen zin meer heeft in een poepdure jonge spits, smeed het ijzer dan. Scheelt Ajax weer een zoektocht naar een andere dure spits, ongetwijfeld met een niet EU salaris. Je weet dat hij hier aardt en wat hij kan brengen.

Zou wel een bizarre gang van zaken zijn trouwens.

 

+1/-0

Absoluut niet terugkopen!

Laat dit maar een les zijn voor hem en toekomstige talenten.
Bovendien, de grootste winnaar zou dan de zaakwaarnemer zijn, twee keer dik verdienen op een deal terwijl de speler op zijn oude plek blijft. En als je iemand niets meer gunt, dan is hij het wel

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 28 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 24 25 26 27 28

Ajax Forum » Spelers » Brian Brobbey