Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Historie » Quincy Promes

Deze normale topic is open en bestaat uit 31 pagina's: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 27 28 29 30 31

Oei... dat is zeer pijnlijk allemaal. Dat is gewoon per direct een speler afschrijven.. een dure ook. En je mist weer een aanvaller. Ja genoeg op hem aan te merken, maar dit is ongeacht of je nou een voorstander van hem bent of niet sowieso slecht voor Ajax.

De hele corona crisis is nog lange niet voorbij dus ook komend seizoen is het de vraag hoe het zit met de sponsoren, fans. Je mist gigantisch veel inkomsten dus wordt het moeilijker om te investeren in de selectie.

Wat Promes betreft: hoe dom kun je zijn? Wat een uilskuiken zeg. Zo je carrière op het spel zetten..

 

+1/-0

Promes is geen basis Ajax 1 materiaal, te licht. Maar hier schiet je ook geen steek me op....Hij is verdacht, dit betekent nog niet dat hij dit werkelijk gedaan heeft. Als hij wel schuldig blijkt, zou het ongelooflijk dom van hem zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Wat een walgelijk toontje is dit zeg. Hoezo verbaast het je niks?
Dat je geen fan van de voetballer Promes bent is 1 ding, maar dit riekt naar bepaalde vooroordelen.
Eerst maar eens afwachten tot we meer te weten krijgen over wat er zich precies heeft afgespeeld.

 

+5/-1

Vraag me wel af hoe dit zo lang buiten de media gebleven kan zijn. Op een feest waarbij zoveel mensen aanwezig zijn moet zoiets toch uitlekken lijkt me.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Legendarisch schreef op 13 december 2020 om 11:52:

open/sluit de onderstaande quote:




Wat een walgelijk toontje is dit zeg. Hoezo verbaast het je niks?
Dat je geen fan van de voetballer Promes bent is 1 ding, maar dit riekt naar bepaalde vooroordelen.
Eerst maar eens afwachten tot we meer te weten krijgen over wat er zich precies heeft afgespeeld.



Die gast heeft schijt aan de hele wereld. Als je prof voetballer bent moet je voor je sport leven. En het heeft niets met vooroordelen te maken. Dat maak jij er van over wbepaalde toontjes te spreken.
Was al in opspraak tijdens de huidige Corona crisis door de regels volledig aan zijn laars te lappen.
Daarbij ik heb info over in welke kringen hij ook verkeerd en dat is niet positief.

En jij gaat maar lekker afwachten prima, maar als er een maand onderzoek is gedaan met getuigen verhoren, dan is er voldoende aan de hand. Reden van de aangifte is niet voor niets zo laat gedaan. Heeft ook z'n redenen. Zal wel allemaal uitkomen. Zeker bij een bekend persoon en al helemaal een prof voetballer met die status.

 

+5/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 13 december 2020 om 10:06:

Misschien kan Van de film een video-compilatie maken van alle keren dat Promes te lui was zelf druk te zetten of achter iemand aan te rennen en zich dus maar als 'de wijzer' opwierp? (...)



Wie wil dat zien?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 13 december 2020 om 12:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Legendarisch schreef op 13 december 2020 om 11:52:

open/sluit de onderstaande quote:




Wat een walgelijk toontje is dit zeg. Hoezo verbaast het je niks?
Dat je geen fan van de voetballer Promes bent is 1 ding, maar dit riekt naar bepaalde vooroordelen.
Eerst maar eens afwachten tot we meer te weten krijgen over wat er zich precies heeft afgespeeld.



Die gast heeft schijt aan de hele wereld. Als je prof voetballer bent moet je voor je sport leven. En het heeft niets met vooroordelen te maken. Dat maak jij er van over wbepaalde toontjes te spreken.
Was al in opspraak tijdens de huidige Corona crisis door de regels volledig aan zijn laars te lappen.
Daarbij ik heb info over in welke kringen hij ook verkeerd en dat is niet positief.

En jij gaat maar lekker afwachten prima, maar als er een maand onderzoek is gedaan met getuigen verhoren, dan is er voldoende aan de hand. Reden van de aangifte is niet voor niets zo laat gedaan. Heeft ook z'n redenen. Zal wel allemaal uitkomen. Zeker bij een bekend persoon en al helemaal een prof voetballer met die status.




Dat alles is nog steeds geen reden om je niet te verbazen (als er geen vooroordelen in het spel zijn) als iemand verdacht wordt van een steekpartij. De kringen waarin je verkeert bepalen toch niet of jij wel of niet in staat bent om je schuldig te maken aan strafbare feiten. En half Nederland lapt de coronamaatregelen volledig aan zijn laars man. Niet dat ik zijn gedrag daarmee rechtvaardig. Maar om dit van hem te verwachten naar aanleiding van het verbreken van coronaregels, doe even normaal.

Er zal inderdaad voldoende aan de hand zijn, maar het punt is is dat wij daar helemaal geen zicht op hebben. Als dalijk blijkt dat het allemaal wel meevalt, of dat het bijvoorbeeld zelfverdediging was, wat dan? Onschuldig tot het tegendeel bewezen is, toch...?

Als hij dalijk schuldig bevonden wordt mag van mij ook zijn contract verscheurd worden uiteraard. Maar dan nog vind ik 'verbaast me niks' wel een erg merkwaardige reactie.

 

+3/-1

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 13 december 2020 om 11:42:

Oei... dat is zeer pijnlijk allemaal. Dat is gewoon per direct een speler afschrijven.. een dure ook. (...)



Kunnen ze hem per direct ontslaan?
Dat scheelt in ieder geval salariskosten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 13 december 2020 om 12:45:

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 13 december 2020 om 11:42:

Oei... dat is zeer pijnlijk allemaal. Dat is gewoon per direct een speler afschrijven.. een dure ook. (...)



Kunnen ze hem per direct ontslaan?
Dat scheelt in ieder geval salariskosten.



En wat te denken van mislopen van inkomsten? Ajax heeft imo betaald voor zijn hele contractperiode?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Legendarisch schreef op 13 december 2020 om 12:42:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 13 december 2020 om 12:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Legendarisch schreef op 13 december 2020 om 11:52:

open/sluit de onderstaande quote:




Wat een walgelijk toontje is dit zeg. Hoezo verbaast het je niks?
Dat je geen fan van de voetballer Promes bent is 1 ding, maar dit riekt naar bepaalde vooroordelen.
Eerst maar eens afwachten tot we meer te weten krijgen over wat er zich precies heeft afgespeeld.



Die gast heeft schijt aan de hele wereld. Als je prof voetballer bent moet je voor je sport leven. En het heeft niets met vooroordelen te maken. Dat maak jij er van over wbepaalde toontjes te spreken.
Was al in opspraak tijdens de huidige Corona crisis door de regels volledig aan zijn laars te lappen.
Daarbij ik heb info over in welke kringen hij ook verkeerd en dat is niet positief.

En jij gaat maar lekker afwachten prima, maar als er een maand onderzoek is gedaan met getuigen verhoren, dan is er voldoende aan de hand. Reden van de aangifte is niet voor niets zo laat gedaan. Heeft ook z'n redenen. Zal wel allemaal uitkomen. Zeker bij een bekend persoon en al helemaal een prof voetballer met die status.




Dat alles is nog steeds geen reden om je niet te verbazen (als er geen vooroordelen in het spel zijn) als iemand verdacht wordt van een steekpartij. De kringen waarin je verkeert bepalen toch niet of jij wel of niet in staat bent om je schuldig te maken aan strafbare feiten. En half Nederland lapt de coronamaatregelen volledig aan zijn laars man. Niet dat ik zijn gedrag daarmee rechtvaardig. Maar om dit van hem te verwachten naar aanleiding van het verbreken van coronaregels, doe even normaal.

Er zal inderdaad voldoende aan de hand zijn, maar het punt is is dat wij daar helemaal geen zicht op hebben. Als dadelijk blijkt dat het allemaal wel meevalt, of dat het bijvoorbeeld zelfverdediging was, wat dan? Onschuldig tot het tegendeel bewezen is, toch...?

Als hij dadelijk schuldig bevonden wordt mag van mij ook zijn contract verscheurd worden uiteraard. Maar dan nog vind ik 'verbaast me niks' wel een erg merkwaardige reactie.



Helemaal gelijk. Het is allemaal afwachten wat er bewezen kan worden, dus het is sowieso te vroeg voor conclusies. Mocht er een veroordeling komen, dan nog kan iedereen dit overkomen.

Het is toevallig Promes die nu in een vervelende situatie bivakkeert, maar dat had net zo goed Blind, Klaassen of Huntelaar kunnen zijn.

 

+1/-2

Las net over de arrestatie. We moeten afwachten totdat we meer weten, maar het ziet er volgens mij niet goed uit. Wel was het al vrij duidelijk dat hij een aparte snuiter is.

Dit bericht is gewijzigd op 13 december 2020, 13:40:40.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 13 december 2020 om 12:45:

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 13 december 2020 om 11:42:

Oei... dat is zeer pijnlijk allemaal. Dat is gewoon per direct een speler afschrijven.. een dure ook. (...)



Kunnen ze hem per direct ontslaan?
Dat scheelt in ieder geval salariskosten.



Ze kunnen de betaling opschorten, immers je kunt je werk niet doen. Dit moet wel schriftelijk medegedeeld worden.

De meest voorkomende reden dat een werkgever bij een gevangenisstraf tot ontslag wil overgaan is als sprake is van een veroordeling met gevangenisstraf. Dat kan echter niet zonder meer leiden tot ontslag. Het ontslag zal worden getoetst aan de redelijkheid, met een afweging van de belangen van beide partijen. Uit de rechtspraak blijkt dat daarbij de volgende omstandigheden onder meer van belang zijn:

de zwaarte van het delict;
de duur van de gevangenisstraf;
de wijze waarop het delict afstraalt op de werkgever;
de relatie tussen het strafbaar feit en de te verrichten werkzaamheden;
de duur van het dienstverband, de leeftijd en arbeidsmarktpositie van de werknemer;
de omvang van de onderneming.

Dit is voer voor advocaten. Dit zit zeer gecompliceerd in elkaar. Ajax zal zeker imago schade oplopen. Ook de betaalde transfersom wordt natuurlijk afgeschreven op de volledige looptijd van de verbintenis.
Bij een veroordeling, maar ook nu al, een zeer interessante zaak om te gaan volgen.

Voorlopig alleen maar verliezers.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

RodyTur10 schreef op 13 december 2020 om 13:33:

open/sluit de onderstaande quote:

Legendarisch schreef op 13 december 2020 om 12:42:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 13 december 2020 om 12:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Legendarisch schreef op 13 december 2020 om 11:52:

open/sluit de onderstaande quote:




Wat een walgelijk toontje is dit zeg. Hoezo verbaast het je niks?
Dat je geen fan van de voetballer Promes bent is 1 ding, maar dit riekt naar bepaalde vooroordelen.
Eerst maar eens afwachten tot we meer te weten krijgen over wat er zich precies heeft afgespeeld.



Die gast heeft schijt aan de hele wereld. Als je prof voetballer bent moet je voor je sport leven. En het heeft niets met vooroordelen te maken. Dat maak jij er van over wbepaalde toontjes te spreken.
Was al in opspraak tijdens de huidige Corona crisis door de regels volledig aan zijn laars te lappen.
Daarbij ik heb info over in welke kringen hij ook verkeerd en dat is niet positief.

En jij gaat maar lekker afwachten prima, maar als er een maand onderzoek is gedaan met getuigen verhoren, dan is er voldoende aan de hand. Reden van de aangifte is niet voor niets zo laat gedaan. Heeft ook z'n redenen. Zal wel allemaal uitkomen. Zeker bij een bekend persoon en al helemaal een prof voetballer met die status.




Dat alles is nog steeds geen reden om je niet te verbazen (als er geen vooroordelen in het spel zijn) als iemand verdacht wordt van een steekpartij. De kringen waarin je verkeert bepalen toch niet of jij wel of niet in staat bent om je schuldig te maken aan strafbare feiten. En half Nederland lapt de coronamaatregelen volledig aan zijn laars man. Niet dat ik zijn gedrag daarmee rechtvaardig. Maar om dit van hem te verwachten naar aanleiding van het verbreken van coronaregels, doe even normaal.

Er zal inderdaad voldoende aan de hand zijn, maar het punt is is dat wij daar helemaal geen zicht op hebben. Als dadelijk blijkt dat het allemaal wel meevalt, of dat het bijvoorbeeld zelfverdediging was, wat dan? Onschuldig tot het tegendeel bewezen is, toch...?

Als hij dadelijk schuldig bevonden wordt mag van mij ook zijn contract verscheurd worden uiteraard. Maar dan nog vind ik 'verbaast me niks' wel een erg merkwaardige reactie.



Helemaal gelijk. Het is allemaal afwachten wat er bewezen kan worden, dus het is sowieso te vroeg voor conclusies. Mocht er een veroordeling komen, dan nog kan iedereen dit overkomen.

Het is toevallig Promes die nu in een vervelende situatie bivakkeert, maar dat had net zo goed Blind, Klaassen of Huntelaar kunnen zijn.



Wat een ongelooflijke onzin dit. Iedereen kan dus overkomen dat je een ander neersteekt???

Heeft niets met toeval te maken dat hij in een vervelende situatie verkeert. Hij wordt verdacht van het neersteken van een ander persoon. Wat is er dan voor toeval in het spel?

Nee het is Blind, Klaassen of Huntelaar niet, want die hebben niets gedaan. En die leven alleen voor het voetbal zoals het hoort.

 

+2/-0

Laten we nou niet doen alsof hij al schuldig is bevonden.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 13 december 2020 om 13:41:

Bij een veroordeling, maar ook nu al, een zeer interessante zaak om te gaan volgen. (...)



Ik vind er niet veel interessants aan.

Omdat het niets met voetbal te maken heeft en het een speler betreft die op sportief gebied niets bij Ajax te zoeken heeft.

Prima als ze op deze wijze vroegtijdig van hem af kunnen komen. En prima als dit het aantrekken van een vervanger versnelt. Danilo?

Ik lees elders dat hij €15 miljoen gekost heeft en dat ze hem nog €12 miljoen schuldig zijn aan salaris tot 2024. Als ze die €12 miljoen niet hoeven uit te betalen valt het verlies mee.

En het zou mij verbazen als Ajax 'moeilijk' gaat doen over bedragen.
Ze deden ook niet moeilijk toen er geld verdampt werd bij het aantrekken van bijbvoorbeeld Gudelj, Westermann, Zimling, Sanogo, v.d Hoorn, Heitinga, Sana, Hoesen, Sulejmani, Sivkovic, Cassiera, Orejuela, Magallán, Marin, Alvarez ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 13 december 2020 om 12:45:

open/sluit de onderstaande quote:

JeroenE schreef op 13 december 2020 om 11:42:

Oei... dat is zeer pijnlijk allemaal. Dat is gewoon per direct een speler afschrijven.. een dure ook. (...)



Kunnen ze hem per direct ontslaan?
Dat scheelt in ieder geval salariskosten.


Je schrijft ook de volledige aankopsom af. Wat was het ook alweer, 15 miljoen euro?

 

+1/-0

Kan ook zelfverdediging zijn geweest he, laten we niet te hard van stapel lopen.

Buiten dat is het best knap om iemand in the heat of the moment in zijn knie te steken. Zoiets doe je eerder liggend vanaf de grond. En waarom zou hij op de grond liggen? Misschien omdat hij aangevallen is?

Steken in een knie doe je echt niet zo ff uit de losse pols in the heat of the moment terwijl je allebei rechtop staat.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Pattrick schreef op 13 december 2020 om 15:04:

Je schrijft ook de volledige aankopsom af. Wat was het ook alweer, 15 miljoen euro?



Je bespaart ook veel supporters ergernissen en frustraties.
Dat is ook wat waard ...

 

+1/-0

We moeten natuurlijk niemand veroordelen voordat er feiten zijn.

Wat ik wel doorkrijg is dat Promes misschien niet een voetballer is die compleet voor zijn sport leeft. Dat is volgens mij anno 2020 niet echt goed meer mogelijk. Om topsporter te zijn in 2020 moet je echt elke dag om tien uur naar bed en er een strenge diëtiste als vriendin/vrouw erop nahouden...

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 31 pagina's: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 27 28 29 30 31

Ajax Forum » Historie » Quincy Promes