Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Historie » Donny van de Beek

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 03 januari 2021 om 21:30:

Hij wilde te graag naar het buitenland, kon niet meer wachten. (...)



Ik hoor hem ook niet klagen ... ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 03 januari 2021 om 21:36:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 03 januari 2021 om 21:30:

Hij wilde te graag naar het buitenland, kon niet meer wachten. (...)



Ik hoor hem ook niet klagen ... ;)



Oh maar we hoeven ook zeker geen medelijden met hem te hebben. Donny is een gezegende knaap.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 03 januari 2021 om 22:07:

Oh maar we hoeven ook zeker geen medelijden met hem te hebben. Donny is een gezegende knaap.



Er is niks verloren voor hem. Met Bergkamp is het bijvoorbeeld na Inter ook goed gekomen. Dat zal Bergkamp als schoonvader ook al wel verteld hebben.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Nietzsche schreef op 03 januari 2021 om 09:39:
Nu moet hij het helemaal opnieuw weer afdwingen puur op eigen kwaliteit.
En waar blinkt hij nu eigenlijk in uit?
Techniek? Fysiek? Afmaker? Controlerend? Passing? Persoonlijkheid
Allemaal best wel goed, maar niet bijzonder goed.

Allemaal bovengemiddeld goed, behalve misschien dat laatste. Dat is ook het punt, op elk afzonderlijk punt zijn er betere spelers, het is de combi die van de Beek 'uniek' maakt. Daar wordt bij United nu niet voor gekozen en helaas voor hem haalt United nu wel punten. Dan moet je gewoon je best doen op de training en de speeltijd die je krijgt en hopen dat iemand uit vorm of geblesseerd raakt.

Achteraf is het makkelijk om te zeggen of iets een goede keuze was of niet. Mij leek United ook een goede club voor hem. Valt al jaren tegen, maar is nog een steeds een mooie club. Ik dacht echt dat ie daar wel van waarde kon zijn, maar had er ook niet op gerekend dat ze nu bovenaan zouden staan (zonder hem). Dat kom je er gewoon lastig tussen.

 

+2/-0

Speelt binnenkort waarschijnlijk bij een Duitse middenmoter

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 04 januari 2021 om 14:23:

Speelt binnenkort waarschijnlijk bij een Duitse middenmoter



Zal toch niet? Dan hoop ik dat hij zo verstandig is gewoon terug te komen,

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 04 januari 2021 om 14:23:

Speelt binnenkort waarschijnlijk bij een Duitse middenmoter



Hij moet geduld hebben. Hij zit er pas 4 maanden.

Wellicht komt hij door blessures van anderen ineens wel aan een serie wedstrijden toe.

Volgend jaar rond deze tijd, als de situatie niet veranderd is, is het een ander verhaal.

 

+1/-0

En ... hij zou zomaar kamioen kunnen worden met United.

Ook een reden om te blijven! Je kunt het maar op je CV hebben.
En wat is de kampioensbonus? Je kunt het maar op je bankrekening hebben.

 

+1/-0

Aan de andere kant,, als Manchester United voor Eriksen gaat zouden de Wolves zomaar eens door kunnen schakelen naar vd Beek ;)

https://www.voetbal4u.com/2020/12/12/christian-eriksen-verruilt-inter-voor-manchester-united/link

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 05 januari 2021 om 17:55:

Aan de andere kant,, als Manchester United voor Eriksen gaat zouden de Wolves zomaar eens door kunnen schakelen naar vd Beek ;)

https://www.voetbal4u.com/2020/12/12/christian-eriksen-verruilt-inter-voor-manchester-united/link



Betrouwbare site wel dat voetbal4u.....dussss...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 05 januari 2021 om 17:55:

Aan de andere kant,, als Manchester United voor Eriksen gaat zouden de Wolves zomaar eens door kunnen schakelen naar vd Beek ;)

https://www.voetbal4u.com/2020/12/12/christian-eriksen-verruilt-inter-voor-manchester-united/link



Van de Beek is zelf ook nog partij. Die gaat niet naar Wolves.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 05 januari 2021 om 19:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Joe2020 schreef op 05 januari 2021 om 17:55:

Aan de andere kant,, als Manchester United voor Eriksen gaat zouden de Wolves zomaar eens door kunnen schakelen naar vd Beek ;)

https://www.voetbal4u.com/2020/12/12/christian-eriksen-verruilt-inter-voor-manchester-united/link



Betrouwbare site wel dat voetbal4u.....dussss...



En hoe kom je er bij, ofwel als site ofwel als club, om over/aan nog een middenvelder te beginnen als er al zoveel keus is voor die posities en zowel de verdediging als de aanval nog wel een ferme impuls kunnen gebruiken?!? :I

 

+1/-0

Betreft Donny...

Bizar hoe hij gisteravond gewoon werd genegeerd door Solksjaer.

Zo slecht sta je er dus op. Met 5 wissels van United. Krijg je nog niet eens 1 minuut.
16 spelers van United hebben gister gespeeld in de finale. Geen Donny.
Hij stond er gewoon steeds maar een beetje bij. Als een jeugdspeler. Zo'n mooie en goede speler die bij Ajax furore maakte, bij Spurs, Valencia, Chelsea, Juve messcherp was. Tsjonge wat zou hij Ajax missen.

Heerlijk dat Villareal won gister. De underdogg. Villareal, wat nog een echte voetbalclub is.
Clubs als Villareal, Leister city, Sporting Lissabon, Lille, Monaco, Leipzig, Ajax laten zien dat er toch mooie dingen mogelijk zijn in het voetbal ondanks al dat geld.

De winst van Villareal, moet Ajax nog meer doen geloven dat met goed beleid Ajax ook weer een Europese prijs weer kan pakken. Dat moet het doel zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 03 januari 2021 om 23:09:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 03 januari 2021 om 22:07:

Oh maar we hoeven ook zeker geen medelijden met hem te hebben. Donny is een gezegende knaap.



Er is niks verloren voor hem. Met Bergkamp is het bijvoorbeeld na Inter ook goed gekomen. Dat zal Bergkamp als schoonvader ook al wel verteld hebben.

Rijkaard bij Zaragoza, Klaassen bij Everton, VdV bij Real, Hunter bij Milan: United was een slechte keus.

Ik vind Donny nog steeds een betere voetballer dan Klaassen. De combinaties net hem, Ziyech, Tadic waren soms subliem. Maar de interesse van Real heeft hem wat verblind denk ik.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SchipAhoy schreef op 27 mei 2021 om 22:41:

(...) Maar de interesse van Real heeft hem wat verblind denk ik.



En het 'grote' geld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SchipAhoy schreef op 27 mei 2021 om 22:41:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 03 januari 2021 om 23:09:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 03 januari 2021 om 22:07:

Oh maar we hoeven ook zeker geen medelijden met hem te hebben. Donny is een gezegende knaap.



Er is niks verloren voor hem. Met Bergkamp is het bijvoorbeeld na Inter ook goed gekomen. Dat zal Bergkamp als schoonvader ook al wel verteld hebben.

Rijkaard bij Zaragoza, Klaassen bij Everton, VdV bij Real, Hunter bij Milan: United was een slechte keus.

Ik vind Donny nog steeds een betere voetballer dan Klaassen. De combinaties net hem, Ziyech, Tadic waren soms subliem. Maar de interesse van Real heeft hem wat verblind denk ik.



Donny heeft in mijn ogen in het superseizoen uit kunnen blinken omdat alles gunstig voor hem was. Een valse 9 (Tadic) waardoor hij vaak in de punt op kon duiken, veel spelers om zich heen (Schone, FdJ, Ziyech) die hem kunnen bedienen en het feit dat hij vaak op 10 kon spelen. In zo'n situatie kan ie prima mee en zn waarde hebben.

Verandert de situatie echter wat, zoals in het seizoen erna, vond ik het vaak een speler die niet uit de toon viel, maar die de club nou ook niet bepaald ontgroeid was. De interesse van Real vond ik altijd al lachwekkend, maar had wel verwacht dat het een belangrijke rotatiespeler bij ManU zou kunnen worden. Helaas is het voor dit type speler (Donny, Klaassen, Siem) kennelijk niet te doen in Engeland omdat je daar zoveel types hebt die kunnen wat zij kunnen en dan beter. Je zou een Fernandes op halve kracht verkiezen boven Donny, zo eerlijk moeten we zijn.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SchipAhoy schreef op 27 mei 2021 om 22:41:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 03 januari 2021 om 23:09:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 03 januari 2021 om 22:07:

Oh maar we hoeven ook zeker geen medelijden met hem te hebben. Donny is een gezegende knaap.



Er is niks verloren voor hem. Met Bergkamp is het bijvoorbeeld na Inter ook goed gekomen. Dat zal Bergkamp als schoonvader ook al wel verteld hebben.

Rijkaard bij Zaragoza, Klaassen bij Everton, VdV bij Real, Hunter bij Milan: United was een slechte keus.

Ik vind Donny nog steeds een betere voetballer dan Klaassen. De combinaties net hem, Ziyech, Tadic waren soms subliem. Maar de interesse van Real heeft hem wat verblind denk ik.



Donny is zeker een betere voetballer dan Davy. Ik ken weinig spelers die zo snel kunnen handelen in een vol strafschopgebied.

Alleen moet hij gefaciliteerd worden. Een klimmer in het wielrennen kan ook alleen Alpe Dhuez winnen als zijn ploegmaten hem onderaan de berg afzetten.

Hij moet in een goed voetballend team spelen waarin hij in zijn sterkte wordt gebruikt. Hij is geen speler die zichzelf faciliteert door aan een solo op eigen helft te beginnen en te scoren.

Kortom: hij zit bij de verkeerde club. Maar dat wisten we al.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 28 mei 2021 om 13:10:

open/sluit de onderstaande quote:

SchipAhoy schreef op 27 mei 2021 om 22:41:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 03 januari 2021 om 23:09:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 03 januari 2021 om 22:07:

Oh maar we hoeven ook zeker geen medelijden met hem te hebben. Donny is een gezegende knaap.



Er is niks verloren voor hem. Met Bergkamp is het bijvoorbeeld na Inter ook goed gekomen. Dat zal Bergkamp als schoonvader ook al wel verteld hebben.

Rijkaard bij Zaragoza, Klaassen bij Everton, VdV bij Real, Hunter bij Milan: United was een slechte keus.

Ik vind Donny nog steeds een betere voetballer dan Klaassen. De combinaties net hem, Ziyech, Tadic waren soms subliem. Maar de interesse van Real heeft hem wat verblind denk ik.



Donny is zeker een betere voetballer dan Davy. Ik ken weinig spelers die zo snel kunnen handelen in een vol strafschopgebied.

Alleen moet hij gefaciliteerd worden. Een klimmer in het wielrennen kan ook alleen Alpe Dhuez winnen als zijn ploegmaten hem onderaan de berg afzetten.

Hij moet in een goed voetballend team spelen waarin hij in zijn sterkte wordt gebruikt. Hij is geen speler die zichzelf faciliteert door aan een solo op eigen helft te beginnen en te scoren.

Kortom: hij zit bij de verkeerde club. Maar dat wisten we al.



Tevens kreeg hij op een gegeven moment 100 % vertrouwen van Ten Hag, wat maakte dat hij zich als een vis in het water voelde bij Ajax. De spelers die er waren wisten dat Donny niet zelfzuchtig was en dat hij heel vaak 1 keer raakte speelde, mede daardoor werd hem ook heel veel gegund door Neres, Tadic, Ziyech, Frenkie.

Het verschil is nu ook dat Donny weer niet zelfzuchtig speelt, als ik hem zie dan, maar dat die andere gasten hem hier niet perse in zien. De concurentie is keihard en heel groot bij United. Spelers gaan daar gewoon keihard voor zichzelf.

Fernandes, Cavani, Pogba, Rashford ze weten bij United als je niet belangrijk bent zit je op de bank.

Om voor Donny op de 10 in de basis te komen zoals bij Ajax, waarbij hij zelfvertrouwen krijgt zoals Ten Hag hem gaf is een utopie.

Donny moet als hij op de 10 staat of scoren of een assist, consistent anders zit je gewoon wissel. Iedereen heeft al gezien dat Van den Beek niet op de 6/8 wordt gezet bij United met al die andere gasten.

Het is over bij United voor Donny en als ik hem was zou ik zo snel mogelijk zorgen dat je daar weg bent. Want Nr 10 daar wordt je niet en dat is zijn beste positie.


* Tevens eens, Donny van den Beek in de 16/rondom is een klasse beter dan Klaassen. Donny is qua handelingssnelheid/ preciesi schot beter. Davy heeft weer wat andere kwaliteiten die wat verder zijn dan Donny.

* Donny is ook te vroeg weggaan, want hij hoort eigenlijk zo'n Ajax speler te zijn die beste speler van Ajax wordt, Gouden schoen, aanvoerder en een Europese prijs (droom).

En een vaste plek krijgt in Oranje. Bij Ajax had hij nog niet een basisplek bij Oranje, nu bij United is het alleen maar minder geworden.


Donny is wel echt een speler die mooi terug kan komen. Hij en Ajax passen bij elkaar. Donny is een ajaxied.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 28 mei 2021 om 13:10:

open/sluit de onderstaande quote:

SchipAhoy schreef op 27 mei 2021 om 22:41:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 03 januari 2021 om 23:09:

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 03 januari 2021 om 22:07:

Oh maar we hoeven ook zeker geen medelijden met hem te hebben. Donny is een gezegende knaap.



Er is niks verloren voor hem. Met Bergkamp is het bijvoorbeeld na Inter ook goed gekomen. Dat zal Bergkamp als schoonvader ook al wel verteld hebben.

Rijkaard bij Zaragoza, Klaassen bij Everton, VdV bij Real, Hunter bij Milan: United was een slechte keus.

Ik vind Donny nog steeds een betere voetballer dan Klaassen. De combinaties net hem, Ziyech, Tadic waren soms subliem. Maar de interesse van Real heeft hem wat verblind denk ik.



Donny is zeker een betere voetballer dan Davy. Ik ken weinig spelers die zo snel kunnen handelen in een vol strafschopgebied.

Alleen moet hij gefaciliteerd worden. Een klimmer in het wielrennen kan ook alleen Alpe Dhuez winnen als zijn ploegmaten hem onderaan de berg afzetten.

Hij moet in een goed voetballend team spelen waarin hij in zijn sterkte wordt gebruikt. Hij is geen speler die zichzelf faciliteert door aan een solo op eigen helft te beginnen en te scoren.

Kortom: hij zit bij de verkeerde club. Maar dat wisten we al.


Ja, hij is gehaald als vedette in de dop. Is een ondersteunend radartje.

Maar ook geen waterdrager. Heeft veel betere passing dan Klaassen in huis en kan echt wel lijnen uitzetten. Maar idd, daar zit de PL echt bomvol mee. Ook eens met je opmerking over zijn kwaliteiten in de 16.

Hoop dat er een mooie oplossing voor hem komt.

 

+2/-0

Donny over een 2,3 jaar terug als Davy klaar is.... Op de 10.

Net als Davy.

Hakim ook terughalen.
Frenkie.
De ligt.

Allemaal.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Ajax Forum » Historie » Donny van de Beek