Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Columns » Het WK en de maanstanden ..

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Hebben de maanstanden invloed op de prestaties van het Nederlands Elftal.?

Het Nederlands elftal verliest (soms/vaak/altijd) zijn eerst volgende wedstrijd na volle maan . In 1974 was het 4 juli volle maan ;7 juli verliest Nederland de finale van Duitsland.
In 1978 is het 20 juni volle maan . Op 25 juni verliest Nederland de finale van Argentinië.

In 1982 wordt Nederland vierde in een groep met vijf landen. .
In 1986 gaat Nederland niet naar het wereldkampioenschap in Mexico.
In een play-off wedstrijd verliest Nederland mede door een rode kaart van Wim Kieft de strijd met België om naar het WK te gaan.

In 1988 wordt Nederland Europees kampioen omdat (?) het op 25 juni de finale speelt en het op 29 juni volle maan is.

In 1990 doet de KNVB het Nederlands elftal zelf de das om door niet de gewenste trainer Cruyff op te stellen maar Beenhakker. Het spuug incident is alom bekend.
In 1994 is het op 9 juli nieuwe maan. Nederland verliest in de kwartfinale na een zinderende wedstrijd met 2-3 van Brazilië.

Het WK van 1998 lijkt qua verloop op dat van 2022..
Nederland wint in de kwartfinales van Argentinië . De volgende tegenstander is dan Brazilië.
In 1998 twee dagen voor volle maan verliest Nederland van Brazilië . Na strafschoppen !
Nederland verliest een dag na volle maan de strijd om de derde plaats van Kroatië.

In 2002 ging Nederland niet naar het WK. De coach was Louis van Gaal.
In 2006 verliest Nederland de achtste finale van Portugal tijdens nieuwe maan de coach was Marco van Basten.
In 2010 verliest Nederland tijdens nieuwe maan de finale van Spanje. Coach is van Marwijk.

Tijdens het WK van 2014 verliest Nederland drie dagen voor volle maan de halve finale na strafschoppen van Argentinië. Dat land is duidelijk beter in strafschoppen nemen .
Een dag na volle maan wint Nederland de strijd om de derde plaats, (onder van Gaal) ,met 3-0 van Brazilië. ( zo kan het ook..)

In 2018 wordt het wereldkampioenschap gespeeld zonder de aanwezigheid van Nederland.

In 2022 speelt Nederland de kwartfinale tegen Argentinië op negen december. Het is dan een dag na volle maan. De uitslag is nog niet bekend.

Edit : 9 December 2022 . Nederland verliest ( één dag na volle maan ) met strafschoppen van Argentinië.

Hierboven staan slechts feiten . Iedereen mag zijn conclusies daaruit trekken.
Deze feiten zeggen niets over hoe ik tegen de Mensen , de Wereld , de Maan of het Universum aankijk ..

De maan is een constant veranderende mysterieuze schoonheid die slechts op 384.400 kilometer afstand met ons Aardbewoners verbonden is .

De invloed van de Maan op de Aarde is elke dag zichtbaar : kijk alleen maar naar Eb en Vloed ..

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 10 december 2022, 01:00:56.

 

+1/-2

Gast... Ik heb even nagezocht hoe het zat en er is duidelijk een verband tussen de ophaaldagen van restafval in Almere Haven en het aantal doelpunten dat Nederland in de knock-out fase van een WK scoort. Als er één of twee dagen na de wedstrijd geen restafval wordt ingezameld bij de Grienden en de Marken in Almere-Haven Oost kun je die wedstrijd net zo goed niet spelen, je scoort toch niet. Bij inzameling op de dag van de wedstrijd of de 3 dagen ervoor win je makkelijk.

Het verband tussen kampioenschappen van Ajax en nieuwe releases van Metallica moet ik nog even onder de loep nemen, maar neem van mij aan dat daar ook geen toeval in het spel is!

 

+4/-0

Drie suggesties om dit soort berichten te plaatsen.

https://www.armina.nl/link

https://godinvanlicht.nl/forum/spiritualiteit/link

https://www.paranormaalforum.nl/link

Als ze morgen verliezen moeten we nooit meer naar de maan gaan en voortaan de maan gewoon boycotten.

 

+1/-0

Niet zo zuur mensen. Ik vind het mooi dat iemand zoveel moeite doet om dit uit te zoeken. Hoewel ik het allemaal niet geloof, had ik toch liever gelezen dat de uitslagen allemaal andersom zouden zijn ;-)

 

+3/-0

Tja, moeite om het uit zoeken. Mensen doen ook moeite om `onderzoek te doen` op YouTube. Op zoek gaan naar oorzakelijke verbanden tussen van alles zonder wetenschappelijke onderbouwing vind ik persoonlijk een belediging van mijn intelligentie. Maar goed, het overgrote deel van de wereldbevolking gelooft in `een god`, dus statistisch gezien ben ik in de minderheid met mijn rationele benadering. Wat mij betreft zijn dit soort beweringen reden om het budget voor onderwijs in Nederland een stuk te verhogen!

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DelCampo schreef op 08 december 2022 om 18:51:

Hebben de maanstanden invloed op de prestaties van het Nederlands Elftal.?

Het Nederlands elftal verliest (soms/vaak/altijd) zijn eerst volgende wedstrijd na volle maan . In 1974 was het 4 juli volle maan ;7 juli verliest Nederland de finale van Duitsland.
In 1978 is het 20 juni volle maan . Op 25 juni verliest Nederland de finale van Argentinië.

In 1982 wordt Nederland vierde in een groep met vijf landen. .
In 1986 gaat Nederland niet naar het wereldkampioenschap in Mexico.
In een play-off wedstrijd verliest Nederland mede door een rode kaart van Wim Kieft de strijd met België om naar het WK te gaan.

In 1988 wordt Nederland Europees kampioen omdat (?) het op 25 juni de finale speelt en het op 29 juni volle maan is.

In 1990 doet de KNVB het Nederlands elftal zelf de das om door niet de gewenste trainer Cruyff op te stellen maar Beenhakker. Het spuug incident is alom bekend.
In 1994 is het op 9 juli nieuwe maan. Nederland verliest in de kwartfinale na een zinderende wedstrijd met 2-3 van Brazilië.

Het WK van 1998 lijkt qua verloop op dat van 2022..
Nederland wint in de kwartfinales van Argentinië . De volgende tegenstander is dan Brazilië.
In 1998 twee dagen voor volle maan verliest Nederland van Brazilië . Na strafschoppen !
Nederland verliest een dag na volle maan de strijd om de derde plaats van Kroatië.

In 2002 ging Nederland niet naar het WK. De coach was Louis van Gaal.
In 2006 verliest Nederland de achtste finale van Portugal tijdens nieuwe maan de coach was Marco van Basten.
In 2010 verliest Nederland tijdens nieuwe maan de finale van Spanje. Coach is van Marwijk.

Tijdens het WK van 2014 verliest Nederland drie dagen voor volle maan de halve finale na strafschoppen van Argentinië. Dat land is duidelijk beter in strafschoppen nemen .
Een dag na volle maan wint Nederland de strijd om de derde plaats, (onder van Gaal) ,met 3-0 van Brazilië. ( zo kan het ook..)

In 2018 wordt het wereldkampioenschap gespeeld zonder de aanwezigheid van Nederland.

In 2022 speelt Nederland de kwartfinale tegen Argentinië op negen december. Het is dan een dag na volle maan. De uitslag is nog niet bekend.



Dit doet me heel erg denken aan complottheorieën en wappie gedrag. Als ik me niet vergis heb jij niets met die mensen en dan druk ik me zachtjes uit.

 

+3/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Sverre Isachsen schreef op 09 december 2022 om 08:09:

Niet zo zuur mensen. Ik vind het mooi dat iemand zoveel moeite doet om dit uit te zoeken. Hoewel ik het allemaal niet geloof, had ik toch liever gelezen dat de uitslagen allemaal andersom zouden zijn ;-)



Wat is daar zuur aan? Er lopen meer gekken rond dan vastzitten met allerlei complottheorieën en andere zaken die het daglicht niet kunnen verdragen.

 

+1/-2

open/sluit de onderstaande quote:

YAKUBU22 schreef op 08 december 2022 om 19:58:

Gast... Ik heb even nagezocht hoe het zat en er is duidelijk een verband tussen de ophaaldagen van restafval in Almere Haven en het aantal doelpunten dat Nederland in de knock-out fase van een WK scoort. Als er één of twee dagen na de wedstrijd geen restafval wordt ingezameld bij de Grienden en de Marken in Almere-Haven Oost kun je die wedstrijd net zo goed niet spelen, je scoort toch niet. Bij inzameling op de dag van de wedstrijd of de 3 dagen ervoor win je makkelijk.

Het verband tussen kampioenschappen van Ajax en nieuwe releases van Metallica moet ik nog even onder de loep nemen, maar neem van mij aan dat daar ook geen toeval in het spel is!



Gast ..
Bedankt voor jouw creatieve respons ; ik heb altijd geweten dat jij dat in je had ..!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 08 december 2022 om 21:36:

Drie suggesties om dit soort berichten te plaatsen.

https://www.armina.nl/link

https://godinvanlicht.nl/forum/spiritualiteit/link

https://www.paranormaalforum.nl/link

Als ze morgen verliezen moeten we nooit meer naar de maan gaan en voortaan de maan gewoon boycotten.



👍🏻

 

+1/-0

Hadden ze maar overdag moeten spelen 🤷🏻‍♂️

 

+1/-0

Dat maakt Weghorst een weerwolf: scoort tweemaal én schiet zijn strafschop erin. Dit maakt ook de Argentijnen en al die andere tegenstanders van ons weerwolven.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 11 december 2022 om 19:27:

Dat maakt Weghorst een weerwolf: scoort tweemaal én schiet zijn strafschop erin. Dit maakt ook de Argentijnen en al die andere tegenstanders van ons weerwolven.



Het verklaart dan ook gelijk het gedrag van beide partijen naarmate het donkerder werd 🙄🤣

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sverre Isachsen schreef op 09 december 2022 om 08:09:

Niet zo zuur mensen. Ik vind het mooi dat iemand zoveel moeite doet om dit uit te zoeken. Hoewel ik het allemaal niet geloof, had ik toch liever gelezen dat de uitslagen allemaal andersom zouden zijn ;-)



Sverre Isachsen de rallyrijder..? Toch jammer dat Sverre nooit in een Saab 96 aan wedstrijden heeft meegedaan. Of hij is in die Ford Focus gestapt omdat er in de latere versie van de Saab 96 ook een Ford motor ligt ..
Ook een rally-liefhebber dus; misschien verklaart dat dat jij ‘out of the box’ kunt denken ..

Mijn column is niet zozeer om te ‘geloven’ want het zijn feiten ; net zoals dat morgen gewoon de zon weer opkomt…
Soms willen we de feiten wel eens anders interpreteren,maar helaas..

In ieder geval bedankt voor je reactie 👍🏻 ..

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Columns » Het WK en de maanstanden ..