Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Geef Ajax zn gezicht terug !

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Ik vind het allemaal maar vaag tot nu toe. Zeg gewoon wat de plannen zijn.

 

+1/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

open/sluit de onderstaande quote:

DAZ schreef op 24 augustus 2022 om 22:10:

Stap2, 3 4 e.v. vertellen we niet (...)



Hoe kan ik deel uitmaken, me aansluiten bij "we"?

 

+2/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Toen het rond 2004(?) door de toenmalige vertegenwoordigers werd afgeschoten dat het logo werd aangepast onder het mom van “alleen het oude/echte logo, anders niet”. Vanaf dat moment hadden alle campagnes geen schijn van kans meer. Ik vind het nog steeds storend dat we dat toen zo makkelijk aan de kant schoven, denkend dat we dat wel even voor elkaar zouden krijgen in de bestuurlijke slangenkuil die Ajax is en was.

Tuurlijk is het oude logo beter, maar dat we niet eens de mogelijkheid hebben genomen om te verkennen vind ik nog steeds infantiel en naïef. Hoe mooi ik ‘t oude logo ook vind, ik ben niet getrouwd met de specifieke streepjes en lijntjes.

We hebben onze kans gemist en zullen het moeten doen met edities als vorig seizoen. Ik heb er geen vertrouwen meer in. Ik zie de actie al bijna 20 jaar terugkomen, zonder enig specifiek plan behalve een optocht hier en daar, wat stickers/posters en wat posten op social media. Ik wens de organisatoren wel veel succes.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Burzlew schreef op 29 augustus 2022 om 21:02:

(...) Tuurlijk is het oude logo beter, maar dat we niet eens de mogelijkheid hebben genomen om te verkennen vind ik nog steeds infantiel en naïef. Hoe mooi ik ‘t oude logo ook vind, ik ben niet getrouwd met de specifieke streepjes en lijntjes. (...)



Op het oude netwerk is destijds o.a. onderstaande photoshop van een nieuw 'modern klassiek logo' gepost door Depoheva.
Aan het ontwerp hebben destijds VI Pete, De Toekomst en ik gewerkt.


forumillustratie


open/sluit de onderstaande quote:

Burzlew schreef op 29 augustus 2022 om 21:02:

(...)

We hebben onze kans gemist en zullen het moeten doen met edities als vorig seizoen. Ik heb er geen vertrouwen meer in. (...)



Moeten we niet stellen dat we 'een kans' gemist hebben i.p.v. 'onze kans'? B)

Ik blijf er juist wel vertrouwen in houden. Omdat ik overtuigd ben dat er iets beters c.q. mooiers bedacht kan worden dan de smurf.

Bovenstaand vind ik daar al een voorbeeld van.

open/sluit de onderstaande quote:

Burzlew schreef op 29 augustus 2022 om 21:02:

(...) Ik zie de actie al bijna 20 jaar terugkomen, zonder enig specifiek plan behalve een optocht hier en daar, wat stickers/posters en wat posten op social media. (...)



Daar zie ik ook niet veel anders in dan (behalve een herinnering levend houden) 'water naar de zee dragen'.

Ik krijg uit bovenstaande quotes van DAZ ook niet de indruk dat daarin iets gaat veranderen.

 

+2/-0

Uit hoeveel personen bestaat DAZ?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 29 augustus 2022 om 21:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Burzlew schreef op 29 augustus 2022 om 21:02:

(...) Tuurlijk is het oude logo beter, maar dat we niet eens de mogelijkheid hebben genomen om te verkennen vind ik nog steeds infantiel en naïef. Hoe mooi ik ‘t oude logo ook vind, ik ben niet getrouwd met de specifieke streepjes en lijntjes. (...)



Op het oude netwerk is destijds o.a. onderstaande photoshop van een nieuw 'modern klassiek logo' gepost door Depoheva.
Aan het ontwerp hebben destijds VI Pete, De Toekomst en ik gewerkt.


forumillustratie


open/sluit de onderstaande quote:

Burzlew schreef op 29 augustus 2022 om 21:02:

(...)

We hebben onze kans gemist en zullen het moeten doen met edities als vorig seizoen. Ik heb er geen vertrouwen meer in. (...)



Moeten we niet stellen dat we 'een kans' gemist hebben i.p.v. 'onze kans'? B)

Ik blijf er juist wel vertrouwen in houden. Omdat ik overtuigd ben dat er iets beters c.q. mooiers bedacht kan worden dan de smurf.

Bovenstaand vind ik daar al een voorbeeld van.

open/sluit de onderstaande quote:

Burzlew schreef op 29 augustus 2022 om 21:02:

(...) Ik zie de actie al bijna 20 jaar terugkomen, zonder enig specifiek plan behalve een optocht hier en daar, wat stickers/posters en wat posten op social media. (...)



Daar zie ik ook niet veel anders in dan (behalve een herinnering levend houden) 'water naar de zee dragen'.

Ik krijg uit bovenstaande quotes van DAZ ook niet de indruk dat daarin iets gaat veranderen.



Ik vind dit alternatief in ieder geval meer dan acceptabel. Die smurf moet in ieder terug naar zijn vriendjes in het smurfendorp.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 30 augustus 2022 om 13:34:

Ik vind dit alternatief in ieder geval meer dan acceptabel. (...)



Alleen al het lettertype. Dat hadden ze nooit mogen wijzigen.

 

+1/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

open/sluit de onderstaande quote:

DAZ schreef op 03 september 2022 om 11:52:

open/sluit de onderstaande quote:

El Famoso schreef op 30 augustus 2022 om 13:27:

Uit hoeveel personen bestaat DAZ?



Dat is moeilijk uit te rekenen, niet te bepalen, hooguit in vaag percentage.

Belangrijker is hoe Ajax-beeld er op termijn uitziet.Houd het daarom bij jezelf.



Hooguit in vaag percentage..? Noem dat vage percentage eens ..! 0,0001% ..?
Door vaag te blijven over jouw intenties verhoog je niet de bereidwilligheid van supporters om veel energie in jouw één-mansactie te steken ..
Jouw eerste post vind ik ook al zo van een militante pamfletterige toon getuigen..

Wees helder en eerlijk , en met open vizier ..

Btw. .Het ontwerp wat Fier Koen hierboven presenteert is zeer acceptabel ..!

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 4 september 2022, 01:39:42.

 

+1/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 24 augustus 2022 om 22:28:

Ik vind het allemaal maar vaag tot nu toe. Zeg gewoon wat de plannen zijn.


Ik heb dit topic doorgelezen en ben het met jou eens. Ik heb tevens geen Twitter en wil geen Twitter.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Geef Ajax zn gezicht terug !