Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Ajax in de media » Voetbal(praat)programma\'s

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

open/sluit de onderstaande quote:

3xA schreef op 14 augustus 2023 om 12:45:

Pi-Air begint zo langzamerhand ook wel heel erg zielig te worden. Heb die chagrijnige kop gisteren niet gezien, maar hoorde vanochtend op de radio wat hij nou weer te janken had. Gaat wel ver, hoor.



Dat hij nog steeds een podium krijgt om zijn onzin te verkondigen is ronduit belachelijk. Is nooit objectief, altijd een dubbele agenda en arrogant tot en met. Zulke dingen op TV zeggen zonder bewijs kan niet, de presentator had in moeten grijpen.

 

+3/-0

Pi-air blijft voor mij nog altijd degene die de meeste blauwtjes liep op 1 avond in een disco in 1995. Karelse en Lokhof hielden een weddenschap erover zelfs hahaha. Leuke groep spelers was dat van NAC in die tijd ;-)

Mag van mij per direct vd buis, is niet objectief en rancuneus.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 14 augustus 2023 om 14:18:

Pi-air blijft voor mij nog altijd degene die de meeste blauwtjes liep op 1 avond in een disco in 1995. Karelse en Lokhof hielden een weddenschap erover zelfs hahaha. Leuke groep spelers was dat van NAC in die tijd ;-)

Mag van mij per direct vd buis, is niet objectief en rancuneus.



Het is einde oefening voor hem. NAC distantieert zich van zijn uitspraken en Steijn gaat hem aanpakken. De NOS kan niet anders dan hem eruit gooien en ik denk dat het bij NAC ook einde oefening is voor hem.

 

+1/-0

Ik snap waar het vandaan komt, maar is dreigen met een kort geding nu wel een verstandige stap? Persoonlijk had ik het beter gevonden als Steijn dit gewoon had genegeerd. Of gewoon een kort statement in een interview waarin je aangeeft dat Van Hooijdonk een beetje zielig aan het worden is met zijn hetze, maar dat je er nu klaar mee bent. Nu wordt het weer een hele soap.

 

+1/-0

Er valt genoeg te zeggen over Van Hooijdonk en hij zag zijn kans schoon in Studio Voetbal om nog eens een aanval in te zetten op Steijn, maar hij had toch wel een punt over de media. Ajax staat 17e (!) en in de media hoor je alleen maar verhalen om hem uit de wind te zetten. Verander Steijn door een trainer met een Feyenoord achtergrond en die was al lang met pek en veren de Arena uit gejaagd.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 23 oktober 2023 om 07:42:

Er valt genoeg te zeggen over Van Hooijdonk en hij zag zijn kans schoon in Studio Voetbal om nog eens een aanval in te zetten op Steijn, maar hij had toch wel een punt over de media. Ajax staat 17e (!) en in de media hoor je alleen maar verhalen om hem uit de wind te zetten. Verander Steijn door een trainer met een Feyenoord achtergrond en die was al lang met pek en veren de Arena uit gejaagd.



Ook geen fan, maar hij zette wel vd Vaart te kakken. De poten van Schreuder, Verbeek, Schmidt, Jol (denk aan de column van Cruyff), van Basten werden er van onder vandaan geschopt door de kranten en de pers.

Dat men Steijn met rust laat is niet te geloven.

Geloof best dat ie iets kan, maar met dit elftal helemaal niets.

 

+1/-0

Mwoah, ik vind het ook een beetje stemmingmakerij. Ik lees vandaag toch in best veel kranten snoeiharde kritiek op Steijn (volledig terecht, begrijp me niet verkeerd).

Ik denk dat het eventuele gebrek aan kritiek op Steijn ook komt doordat in een eerder stadium natuurlijk al RvC-leden en de TD zijn opgestapt. Dat 'sust' de kritiek dan weer even: er lijkt te zijn ingegrepen.

Dat Steijn er na PSV-uit uitvliegt, lijkt me overigens een no-brainer. Je laat een nieuwe trainer niet beginnen met die wedstrijd.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Ajax Forum » Ajax in de media » Voetbal(praat)programma\'s